کالری ها
ملک زاده گفت: نرخ بروز سرطان در ایران از متوسط دنیا و حتی از کشورهای پیشرفته اروپایی پایین تر است.

dot ۱۰ علامت مشخص تغذیه سالم

۱۰ علامت مشخص تغذیه سالم
تغذیه خوب یعنی محدود کردن دریافت کالری از طریق شیرینی ها، غذاهای فوری و ... و انتخاب میزان کافی از میوه ها و سبزیجات، پروتئین ها، دانه های کامل، حبوبات، آجیل و چربی های سالم.

dot بیماری‌هایی که شما را در معرض خطر سکته مغزی قرار می‌دهد

بیماری‌هایی که شما را در معرض خطر سکته مغزی قرار می‌دهد
ممکن است شما از بسیاری موارد که موجب تشکیل پلاک در سرخرگ ها می شوند و سیاهرگ ها را تضعیف می کنند، آگاه نباشید که این شرایط می توانند پیامدهایی جدی و افزایش خطر سکته مغزی را به همراه داشته باشند.

dot بعد از خواندن این مطلب هرگز لب به «نوشابه رژیمی» نخواهید زد

بعد از خواندن این مطلب هرگز لب به «نوشابه رژیمی» نخواهید زد
طبق تحقیقات، شیرین کننده‌های مصنوعی ارتباط زیادی با افزایش خطر ابتلا به افسردگی دارند و احتمال ابتلا به افسردگی در کسانی که به طور مداوم از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند، ۳۰ درصد بیشتر است.

dot حاضری خورها در معرض سرطان روده

حاضری خورها در معرض سرطان روده
یک متخصص جراح عمومی گفت: افرادی که مصرف فست‌فودها را به طور متوالی در وعده‌های غذایی خود جای می‌دهند، در معرض خطر ابتلا به سرطان روده هستند.

dot وسیله رایج در خانه‌ها که سرطان زا هستند

وسیله رایج در خانه‌ها که سرطان زا هستند
خانه مکانی امن و به دور از خطرات و آلودگی‌های محیط بیرون به نظر می‌رسد که ما توانایی زیادی در کنترل آلودگی‌های محیط بیرون را نداریم اما لازم است به وسایلی که در خانه‌ی خود استفاده می‌کنیم توجه داشته باشیم.

dot ٣ ترکیب غذایی که سلامتی تان را تضمین می‌کند

٣ ترکیب غذایی که سلامتی تان را تضمین می‌کند
در این مطلب قصد داریم شما را با سه نوع ترکیب غذایی آشنا کنیم ،این ترکیبات هوشمندانه را امتحان کنید تا بهره غذایی شما چند برابر شود .
برسی میزان اهمیت هوش هیجانی در زندگی مدرن

dot چرا داشتن هوش هیجانی مهم تر از ضریب هوشی است؟

چرا داشتن هوش هیجانی مهم تر از ضریب هوشی است؟
در گذشته ضریب هوشی به عنوان کلید اصلی موفقیت شناخته می‌شد و احتمال موفقیت افراد با ضریب هوشی بالا، بسیار زیادتر از سایرین برآورد می‌شد. اما امروزه داشتن هوش هیجانی جایگاه بالاتری نسبت به ضریب هوشی دارد.

dot اشتباهات رایج افراد هنگام کاهش وزن

اشتباهات رایج افراد هنگام کاهش وزن
بیشتر افراد می‌دانند که اگر بخواهند وزن کم کنند باید کالری کمتری مصرف کنند و به طور منظم ورزش کنند. اما برای اینکه بتوانید با موفقیت وزنتان را کم کنید به چیز‌های دیگری هم نیاز دارید.

dot سارقان «ویتامین D »بدن را بشناسید

سارقان «ویتامین D »بدن را بشناسید
ویتامین D. یکی از مواد مغذی ضروری و مهم برای حفظ سلامت بدن انسان است که این ماده به عنوان قدرتمندترین ابر ویتامین ضد ویروس جهان در نظر گرفته می‌شود.

dot خوراکی‌هایی که اعصاب شما را تقویت می‌کنند

خوراکی‌هایی که اعصاب شما را تقویت می‌کنند
سبزیجات، به طور عمده انواع برگدار سبز تیره، فواید بسیاری برای سیستم عصبی دارند. سبزیجات برگدار سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر هستند.

dot باور‌هایی درباره سلامتی که حقیقت ندارند

باور‌هایی درباره سلامتی که حقیقت ندارند
باور‌های زیادی وجود دارد که سال‌ها در میان مردم جا افتاده و افراد کمی به درست یا غلط بودنشان فکر می‌کنند.

dot دیابتی‌ها از مصرف این خوراکی‌ها غافل نشوند!

دیابتی‌ها از مصرف این خوراکی‌ها غافل نشوند!
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: دیابتی‌ها کربوهیدرات‌های پیچیده(نان سبوس‌دار و حبوبات) مصرف کنند.

dot ۱۰ عامل خطری که جان ایرانیان را تهدید می‌کند

۱۰ عامل خطری که جان ایرانیان را تهدید می‌کند
بیماری‌های واگیر که روزگاری مهم‌ترین عامل مرگ و میر مردم دنیا بوده‌اند، امروز جای خود را به عامل دیگری به نام بیماری‌های غیرواگیر داده‌اند؛ مشکلی که ایران نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

dot زنگ خطر‌های بدن پیش از سکته قلبی/ هشدار‌هایی که باید جدی بگیرید

زنگ خطر‌های بدن پیش از سکته قلبی/ هشدار‌هایی که باید جدی بگیرید
یک فوق تخصص جراحی قلب درباره زنگ خطر‌های بدن پیش از سکته قلبی توضیحاتی داد.

dot مسمومیت غذایی در سفرهای نوروزی را جدی بگیرید/ مصرف یخ های کنار جاده ای ممنوع!

مسمومیت غذایی در سفرهای نوروزی را جدی بگیرید/ مصرف یخ های کنار جاده ای ممنوع!
مسمومیت غذایی یکی از مشکلاتی است که سلامتی مسافران را تهدید می‌کند، اما تنها با رعایت برخی نکات ساده می‌توان سفری خوش داشت.
تازه های سلامت