کد خبر: ۱۱۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۹

در حالی که امریکا حضور نظامی خود در منظقه خلیج فارس را تقویت می‌کند، استراتژیست‌های پنتاگون ارزبایی می‌کنند که در کمتر از یک ماه قادر به شکست نیروهای ایران هستند!

انتخاب به نقل از راشا تودی: در حالی که امریکا حضور نظامی خود در منظقه خلیج فارس را تقویت می‌کند، استراتژیست‌های پنتاگون ارزبایی می‌کنند که در کمتر از یک ماه قادر به شکست نیروهای ایران هستند!

یک منبع در وزارت دفاع آمریکا به واشنگتن پست گفت: مرکز فرماندهی آمریکا معتقد است که می‌تواند در طول سه هفته با استفاده از حملات هوایی و دریایی نیروهای مسلح ایران را نابود یا ضعیف کند.

سرهنگ تیلور سخنگوی فرماندهی مرکزی امریکا گفت: ما برای هر احتمالی برنامه ریزی می‌کنیم و گزینه‌هایی را در آن مورد به رئیس جمهور ارائه می‌کنیم

به نوشتهٔ راشاتودی، نیروی دریایی امریکا هم اکنون دو ناو هواپیمابر در نزدیکی ایران مستقر کرده و در حال به روز کردن توانایی‌ها خود در خصوص کشف و خنثی سازی مین است.

همچنین نیروی هوایی امریکا به تازگی تعدادی اف ۲۲ در پایگاهی در امارات مستقر کرده است. این اقدام باعث واکنش شدید تهران شده و مسئولان این کشور آن را تهدید ثبات منطقه خوانده‌اند.

استقرار «پایگاه شناور» در خلیج فارس هم از گزینه‌های امریکا است. پنتاگون همچنین در حال افزایش اموزش نظامی متحدانش در منطقه است.

اعضای «گروه ضربتی عملیات ویژه مشترک- تیم کماندویی شورای خلیج فارس» ممکن است که در صورت وقوع جنگ، در عملیات‌ها شرکت کنند.

مرکز فرماندهی آمریکا می‌گوید که حدود ۱۲۵ هزار نیروی امریکایی در نزدیکی ایران قرار داده است. اکثریت این نیرو‌ها (۹۰ هزار نفر) در افغانستان یا اطراف این کشور مستقر شده‌اند.

نزدیک به ۲۰ هزار سرباز در منطقه خاور نزدیک حضور دارند و ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار نیرو هم در دریا مستقر شده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۲۳
در انتظار بررسی: ۴۰۲
غیر قابل انتشار: ۴۷
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
4
43
آمریکا ابرقدرت نظامی جهان است ولی اگه به این سرعت می تونست یعنی ایران از نطر نظامی از افغانستان ضعیفتر است اطمینان دارم اگه می تونستن تو این زمان این کارو بکنند امان نمی دادند امریکا از طول کشیدن این جنگ و خسارت ان به اقتصادش این کارو نمیکند هرچند نباید منکر قدرت نظامی آمریکا هم بود و احساسی تصمیم گیری در ایران نشود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
جنگ کار جمهوری خواهان است پس تا انتخابات بعدی امریکا خطری نیست
حمید
-
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
سلام بابا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
یاد هارت و پورت های صدام افتادم !!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
تنها چند روز بعد ا حمله امریکا به عراق سردار سلامی در شبکه خبر توضیح میداد که اگه عراق بتونه تا اوایل تابستون نیروهای امریکایی رو متوقف کنه با اوج گرما -طوفانهای شن موانع طبیعی و.....روبرو وخلاصه ویتنامی دیگه برای نیروهای امریکایی مواجه وبعله دیگه استراتژیشتهای نظامی ما اینگونه ارزوی حمله امریکا رو دارن لازم به یاداوری است نیروهای امریکایی در بیست ویکمین روز حمله به بعلت اشتباهی وبعلت گم شدن وارد بغداد شدن (تفسیر گزارشگر صدا وسیمای ایران از لحظه ورود نیروهای امریکایی به بغداد)
سارا
United Kingdom
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
15
11
واقعا اگه درست باشه به نظرتون تکلیف خونه های تهران با این قیمت هاش چی می شه؟؟؟؟/
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
معلومه از اون انسانهای نامرد و بی بخاری که فکر وطن نیستند.
متن خبر درباره حمله و جنگ هست اون موقع فکر شما درباره خونه های گرونه .

واقعا متاسفم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
معلومه گرون میشه ! چرا به همون دلیل که قیمت طلا در همه جا پایین اومد در ایران رفت بالا.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
قاسم به نظرت این جنگ خاکه یا جنگ قدرت نمایی؟ آیا درپروژه انرژی اتمی نمیشه با هزینه کمتر حرکت کرد ؟ اگر احمدی نژاد در مورد اسرائیل اینقدر حساسیت درست نمیکرد...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
زرشک میشه
میشه متری 1000 تومن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
نترس اين ملت رو ميبيني جنگ بشه خونه ها رو به دلار به آمريكايي ها ميندازن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
11
10
مگه هشت سال تونست صدام هم گفت چندرزوره تهرانمبه نظرمن تواین یکماه اقتصادجهان هم متلاشی میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
امریکا دشمن دانا است و صدام نادان بود .دیگر زمان جنگهای فرسایشی تمام شده البنه امریکا با این اقدامش دشمنان زیادی پیدا می کند اما هیچ کس نباید زیر بار مقدمات جنگ رود . چون اونها خیلی شیادند و طوری جلوه می دهند که این جنگ یک ضرورت بود اما سال بعد می گویند اشتباه شده سلاح هسته ای در کار نبود دیپلماسی تاکتیکی از سوی ایران یه ضرورته .
حمید
-
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
صدام رو با اوباما مقایسه می کنی؟ این بار اوباما قصد حمله داره نه صدام ، خلاصه خدا به داد برسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
9
15
یداله فوق ایدیهم
قدرت خدابرتر از همه قدرتهاست
به او توکل کنیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
وقتي خداعقل داده استفاده از عقل يعني توكل به خدا حالا كه عقل مديريت روابط با ديگران را نداريم از سيستم توكل به خدا (بخوانيد رها كردن سكان هدايت و مديريت كشور) بايد استفاده كنيم
مطمئن باشيد در اين موارد خداوند به كساني كه از نعمت عقل استفاده بيشتري ميكنند كمك ميكنه ما هم با توجه به مكانيسم قسمت و تقدير حتما داغون ميشيم بعدش هم ميگيم حتما خير و صلاحي در اينه كه البته هم هست
آدم بيفكر و لايق نبودش بهتر از بودنشه...
ازادی خواه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
رضا می خوامت.حرف دل یه ملت رو زدی.مملکت رو همون افرادی دارن هدایت میکنن که توی خط اخرمتنت درموردشون حرف زدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
آقا رضا یک میلیون لایک برای پاسخت.
رحیم افشنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
با سلام
من فک کنم آمریکا الان سی و چند ساله میخواد حمله کنه
اسرائیل هم همینطور
و فکر کنم بزرگترین دشمن ما دوری از عقل و منطق و به هم پریدن باشه نه آمریکاه و اسرائیل و اعراب و. . . .
خوب حالا شما بگید اگه به جای این همه کشمکش داخلی یکمی مهربونتر باهم رفتار میکردیم هر جوجه کشور عربی قدرت اینو داشت که بخواد به دشمنمون جا بده و تامیین مالی کنه که بخوان به خاک ما حمله کنن
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
آقا رضا : ما برای عقل تعریف مشترکی نداریم , ما با امریکا کاری نداریم ولی آنها میخواهند ما تسلیم شویم و زیر بار ذلت برویم که اینکار را نخواهیم کرد. ما بین دو اتهام گیر کرده ایم یا باید بیغیرت وذلیل شویم و زنده بمانیم و یا با شرف بمیریم و امثال شما بگویید عقل نداشتند ومن بسهم خودم بیعقل خوانده شوم بهتر است تا بیغیرت و زبون .. امریکا هیچ غلطی نمتواند بکند . سی سال پیش هیچ نداشتیم و هیچ غلطی نتوانستند بکنند ... از ترس مرگ خودکشی کردن شرط عقل ( عقلی که من وامثال من تعریف میکنند) نیست
عرفان
Ukraine
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
اگه خدا با ماست , پس کی با اوناست که این همه پیشرفت کردن؟
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
30
57
اون موقع که ایران توی جنگ عراق با کل دنیا مبارزه میکرد امریکا هیچ غلطی نکرد الان که امریکا و متحدینش مثل موش از ایران میترسن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
راست میگه دیگه .

نمیدونم چرا به نظرش منفی دادید
reza
United States
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
راست نمیگه چرت مبگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
راست میگه؟ اون موقع تازه انقلاب شده بود و ملت هنوز نمی دونستن چه بلایی قراره سرشون بیاد، همه با علاقه رفتن جنگیدن اما الان چی؟ جوونا چقدر انگیزه دفاع دارن؟ دفاع از چی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
آن موقع ما به جبهه رفتیم الا نیز ما به جبه می رویم بعلاوه فرزندانمان
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
آقا رضا شما چرت میگی . . .
مطمئن باش که اگه آمریکا توانش رو داشت زودتر از اینا به ایران حمله میکرد.
درسته ایران امروز دست خوش یسیاری از مشکلات و انحرافات سیاسی شده .و لی پیشرفتش متوقف نشده .
بله . اکثر جوونهای ایرانی هم دچار مشکلات تو زندگیشون هستن ولی بی غیرت نیستن .
زنده باد ایران
غلام
Netherlands
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
چی چی رو راست میگه تو 8 سال جنگ از همه بیشتر آمریکا سود برد. تمام سلاح های رو که قبلاً به ایران داده بود از بین رفت از اون طرف هم به عراق اسلحه می داد حالا چند برابر داره ازشون می گیره. زیرساخت های مارو هم نابود کردرفت پی کارش.
ازادی خواه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
شاید نظرم منتشر نشه.چون اینجا یه سایت ازاده(مثل ایران)
اما اینو بگم اگه جنگ بشه من طرف امریکا هستم.
ایران امریکایی رو ترجیح میدم به ایران عربی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
اون موقعه جنگ مکانیکی بود الان فرق میکنه با دم شیر بازی کردنه.............................
سید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
با 17 موشک هسته ای که ایران به ونزوعلا فرستاده و روی کاخ سفید نشونه گرفته آمریکا چنین کاری نمیکنه و طبق اعلام سازمان ملل در صورت حمله به ایران ایران میتونه 140 نقطه ی جهانو بفرسته هوا.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
از ترس مردن؟؟؟؟!!!!!! عباس جان، بيدار شو پسرم، صبح شده.
فقط برو يه نگاه به خرمشهر بنداز، تا ببيني و بفهمي چه جور انسانهايي بر اين كشور حكومت مي كنن. برو و با جون دلت ببين كه براي مدال افتخار اين مملكت كه زماني آبادترين شهر ايران بود، چه ارزشي قائل شدن. مردم اين چيزا رو ديدن و مي دونن كه اينا فقط به فكر حفظ خودشون هستن. بعدش سرنوشت زجر كشيده هاي خرمشهر در انتظار اوونايي كه از خودشون به خاطر اينا ميگذرن. ولي حتماً برو و ببين و لطفاً نگو كم كاري مسوولان ربطي به كل نظام نداره كه گوشم پره از اين حرف!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
ايول سيد به جز اون 17 تا 16 تا هم بردن برزيل 23 هم بردن مكزيك 14 تا هم بردن تو باهاماس...
برو خدا خيرت بده.نه عقلت بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
12
25
آمریکا حالا برو لطفا افغانیا رو جمع و جور کن ایران پیشکشت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
ایران افغانستان نیست این بی شرفها نفت می خوان و دنبال تجزیه ایران اند
nadir
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
وطنفروشها امریکا هیچ غلط نمی تواند بکند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
nadir دقت كردي تعداد وطن فروشها (به قول تو) از وطن دوسته(به زعم تو) بيشتره؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
10
22
افغانستان رو هم نتونستی تو یه ماه بگیری چه برسه ایران رو که سالهای مدیدی آرزوشو داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
هموطن من ساده نباش افغانستان رو اومدن اشغال كنند به ايران نزديك باشن وگرنه اگه ميخواستن بگيرنش كه واسشون كاري نداشت.افغانستان هم اگه نفت داشت ماجرا يه جوراي ديگه اي رقم ميخورد
عمار
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
10
27
قرار بود ماه آوریل بیاین که نیومدین.
الانم ماه می هست.
چی شد پس؟
مطمئن باش تو و اسرائیل شروع کننده هستین، اما بدونین تمام کننده ما هستیم!
صلح هم کنین، تا اسرائیل را نابود نکنیم دست نمیکشیم...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
حالا این دفعه رو به آمریکا و اسرائیل رحم کن!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
باز تو توهم زدی عمو !؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
واقعاً متاسفم واسه کسایی که واسه این کامنت منفی زدنند
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
باریکلا به غیرتت عمار
خوشم اومد
ازادی خواه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
واقعا متاسفم برای اونایی که به این کامنت مثبت زدند
حاجی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
آقایون

همه حرفا درست اما

شروع کننده اونان تموم کننده ما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
بی غیرتا منفی میدن
صدرا
Kuwait
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
من منفی دادم فقط به برا خط آخرشه
آخه مرد حسابی خود فلستینیا دوست دارن با اسراییل صلح کنن تو چرا کاسه داغ تر از آش شدی
ما تو مملکت خودمون 1000000 تا مشکل داریم حالا غم چند تا عرب رو هم بخوریم اونم عربهایی که خون اهدایی مردم ایران رو پس زده که گفتن خون شیعه نجسته ما نمیخوایم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
6
0
باز انتخابات امریکا باز شکر مضاعف خوردنها شروع شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
3
3
منظور اشغال کشور نیست بلکه منظور تخریب زیرساختهای اقتصادی و توان عمده نظامی است . چه درصورت اشغال بیست سال هم بیشتر طول میکشه !
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
ما هم می توانیم به همان اندازه حتی بیشتر به زیرساختها و اقتصاد آمریکا صدمه بزنیم حتی در کمتر از یک ماه این را خود آمریکایی ها بهتر از همه می دانند
اینها بیشتر تبلیغات انتخاباتی است تا برآوردهای واقعی نظامی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
ارام تو راست میگی
یک کلام از مادر عروس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
6
7
سلام

اینکه آمریکا قدرت جهانی هست شکی توش نیست. اونا حتی هواپیمای مسافربری با موتور جت را دارن تولید میکنند. اونم در حالت تولید انبوه.
اینکه قدرت هوایی تو جنگ حرف اول را میزنه و بعد نیروی دریایی و زمینی.
به هر حال امروز جنگ الکترونیک هستش . خوب ایران هم از نظر دفاعی خودش را تجهیز کرده و این میتونه مشکلات زیادی برای متحد اصلی آمریکا یعنی اسرائییل به وجود بیاره و شاید تمامی زحمات چند ده ساله این کشور را نابود کنه.
به هر حال آمریکا این موضوع هم براش اهمیت داره که با حمله به ایران نا امنی تا قلب واشینگتون هم نفوذ کنه. این کشور عاقل تر از ان هست که بخواد جان مملکت خودش و جان چند 100 هزار سربازش را توی منطقه به خظر بندازه.
ایران از نظر دفاعی در وضعیت خوبیه و این را هم باید اشاره کرد که هر کشوری تجهیزات نظامی داره که به عنوان برگ برنده رو میکنه و ایران به نظرم میتونه این برگه برنده را داشته باشه.
به هر حال ایران علاوه بر این کشور جوانی به حساب میاد و این نیز میتونه یک امتیاز باشه از نظر نیروی انسانی تدافعی.
در ضمن اخبار و جراید حاکی از این است که ایران میتونه در عرض همین مدت (3 هفته) کشور کوچکی مثل اسرائیل را تضعیف کنه یا بهتر بگم از این کشور یک کود انسانی مغذی برای درختای پستشون آماده کنه.
ما جنگ طلب نیستیم دوست داریم با دنیا ارتباط علمی داشته باشیم و در کمال آرامش زندگی کنیم . ما همه انسان هستیم از یک مادر و پدر بودیم پس بیاین دستای همدیگه را واسمه آرامش جهانی فشار بدیم...
با تشکر از همه کسانی که به فکر ایران و فکر آرامش جهان هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
برادر عزیزمی تونید توضیح بدین چطوری تو قلب امریکا می شه نفوذ کرد اونها دارن جنگ رو می کشونن خلیج فارس ارتششون اینجاس اونوقت ما بزنیم به امریکا چطوری ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
اون هواپيماي مسافري با موتور جت رو خوب اومدي.فك كنم كامنت شما براي 30 40 سال قبل باشه كه هواپيماي جت مسافري تازه اومده بوده و شما فقط ملخ دار ديدي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
13
7
تا ارتش حزب الله و سپاه رو داریم غم نداشته باشید.
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
زنده باد اسلام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
هرچی میکشیم از همین...میکشیم!
جانثار
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
14
27
جانم فدای ایران چو ایران نباشد تن من مباد
پاکدین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
کسایی که منفی دادن چه ملیتی دارن؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی که نیستن؟!!!!!
صدرا
Kuwait
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
ایرانی هستیم جنگ طلب نیستیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
3
3
با نظر آقا رضا کاملاًموافقم-
سرگرد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
7
5
ایران ما تاریخ بسیار خوبی داره و همیشه مشت محکمی به دهان متجاوزین زده جز یک بار .... که اونم از در مهمون وارد شدند و ماندگار شدند .
سیروس
Netherlands
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
منظورت اعراب که نیستند خدای ناکرده!؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
6
123
فراموش نکنید که امریکا هنوز در عراق و افغانستان گیر کرده.
ما هم بی خیال ننشستیم اون همه تجهیزات که امریکا داره یه خلبان ملوان سرباز و فرمانده نترس میخواد که اونا ندارن و ایت خیلی مهمه. معروفه که توی دعوا دل و جرات شرطه نه هیکل!
سربازی که از یه بطری نوشابه خانواده می ترسه کنارش یه ترقه بترکه سکته رو زده.
خداروشکر هم تجهیزات پیشرفته موجوده و هم جیگر . بسم الله ، بیان جلو و امتحان کنن.
یا علی
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
حسین باریکلا به این قدرت بیان وغیرت ایرانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
باشه جنگ که شد تو برو جلو ما اگه علیه تو نباشیم پشتتیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
از نظر شما همه نظامی های دنیا پخمه هستن.فقط خودمون جیگر داریم و غیرت داریم.جوون های ما دارن در به در دنبال یه راهی میگردن که خدمت نرن.الان شما به این میگی غیرت؟جیگر؟ تا حالا پادگان های امریکایی ها رو دیدی؟ دیدی چجوری آموزش میدن؟ وقتی که یه شهروند امریکایی تصمیم میگیره به سرباز شدن قبلش میدونه که یه ویتنام رو باید تو پادگان بگذرونه.بعد به نظرت همچین سرباز هایی ترسو هستن؟ مطمئن باش غیرت و تعصبی که روی کشورشون دارن اگه از من و تو بیشتر نباشه کمتر نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
9
6
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
تو چطور !؟
علي
-
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
دمت گرم مهدي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
7
7
حالا بیاد ببینیم چی میشه.سه هفته که چیزی نیست اگه میتونست سه ساله ایران رو شکست بده تا حالا هزار بار این کار رو میکرد.
کامران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
4
5
تا من هستم نگران نباشید

اینقدر حرف الکی میزنین که به خودشون جرئت این حرفارو میدن
علي
-
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
زرشك
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
7
6
درسته ایران از نظر نظامی قدرتمنده و تقریبا قدرت اول منطقه هست ولی از نظر نظامی ایران رو با کشورهایی مثل مصر و ترکیه میشه مقایسه کرد نه آمریکا.!!! مسلما اگر طی اقدام نسنجیده طرفین درگیری بین ایران و آمریکا شکل بگیره فارغ از اینکه لطمه به اقتصاد جهانی وارد می شه و آمریکا خیلی ضرر می ده نهایتا این آمریکا خواهد بود که پیروز جنگه و بد بختی هم از آن به بعد تازه شروع می شه. همین امنیتی هم که داریم رو از دست داده و می شیم مثل عرق یا افغانستان دائم در حال ترور و جنگ و خونریزی و بدون هیچ پیشرفتی...
آرش
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
شما به جای پیشگویی و دفاع از یک دشمنی که میخواد باعث آزار و ناراحتی خانواده ی خودت بشه بهتره واسه حفظ شخصیت انسانیت هم شده تا آخرش واستی و دستت رو به ناکس دراز نکنی
خسرو غیاث
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
6
3
آمریکا داره بلوف میزنه ! تنها بهانه امریکا برای حضور در منطقه ایرانه و اگر کار ایران رو یه سره کنه دیگه بهانه ای برای حضورش در منطقه نیست پس با تمام قوا از حکومت ایران حمایت میکنه منتها با بکار بردن فعل معکوس !!!!!!!!!!!!
علي
-
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
واقعاً دمت گرو خسرو خان ؛ گل گفتي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
8
3
مرگ بر آمریکا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
3
4
در ست است که کشورمان از لحاظ تجهیزات نظامی دستاوردهای مهمی داشته اما در جنگ حلوا پخش نمیکنن و هر جنگی بالطبع لطمات جبران ناپذیری اعم از کشتارانسانی ، اقتصادی و غیره به همراه داره پس بهتره خیلی از مسایل رو با گفتگو و دیپلماتیک حل کنیم .
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
11
3
من تعجب میکنم چرا نظراتی که درباره قدرت ایران هستش منفی زیاد میخوره. چرا آخه؟ مگه هشت سال جنگ تحمیلی یادتون رفته. درسته چمران نداریم ولی الان صدتا چمران دارین که بی نام دارن تو مرزها دفاع می کنن. شما نمیدونید چه موشک هایی ایران داره میسازه. حیف که نمیشه همه چیرو همه جا گفت فقط بگم هیچ هیچ هیچ هیچ غلطی نمیتونه و نخواهد کرد چون ایران مطمئنا ویتنامی صد برابر بدتر برایش خواهد بود.
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
5
0
چرا آمریکا در ویتنام شکست خورد؟بسیجی های ما و بیشتر مردم ما همین حال رو دارن.ایرانی بیگانه رو تحمل نمیکنه.درطول تاریخ هم ثابت کرده.درضمن جنگ به این سادگی نیست.همراهی مردم آمریکا و جهان با جنگ لازمه که همه مخالف یه جنگ دیگه هستن.درضمن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیکه و این کارها براشون مهمه.
مریم
Canada
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
]چرا آقا امید ایرانی بیگانه رو تحمل می کنه اون هم 200سال. خط و زبان و فرهنگ بیگانه رو هم می پذیره .از ترس شمشیر دینش رو هم عوض می کنه.حالا یا این همه جوون معتاد و ساندیس خور می خواد بره چه جوری با موشک دور برد امریکا بجنگه...همه دارن از ایران فرار می کنن(مودبانه اش همون مهاجرته)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
5
0
اگه جنگ بشه صد درصد از کشور بازم دفاع میکنیم.حالا یا امریکا باشه یا باباش اسراییل فرقی نمیکنه.ولی مهم اینه که فکرمون از زندگی خانواده هامون راحت باشه.مثل ورزشکاری که تو اردو برا مسابقات خودش اماده میکنه باید فکرش از هر لحاظ ازبابت خانوادش راحت باشه مطمئن باشه هیچ مشکلی ندارن.جوونای الان هم مثل جوونای جنگ با عراق مطمئن باشید کم نمیذارن.تو جنگ هوایی ودریایی والکترونیک دفاع کردن با اونایی که تخصص دارن.جنگ زمینی هم با جووناست که اگه تو ی ستون حرکت کنن به خود سرزمینای اشغالی توسط صهیونیست میرسه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
1
6
در عصر حاضر هيچ جنگي پيروز ندارد . در جنگ هر دو طرف مي بازند . البته هر كه بامش بيش برفش بيشتر . جنگ امروز جنگ شكستن هيمنه و اعتبار است . ولي در هر حال بيشترين آسيب را مردم عادي مي بينند كه در برپايي آتش جنگ هيچ نقشي ندارند.
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
7
3
کی گفته ایران از لحاظ نظامی مثل ترکیه یا مصره؟!
ایران یه ارتش 70 میلیونی از انسان داره و خدایی که تو دل همه مردماشه. ما بزدل نیستیم که از جنگ و کشته شدن در راه خدا بترسیم ، اما مطمئنم اگه جنگ بشه به لطف خدا پیروز مائیم. نصر من الله و فتح قریب
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
زیاد مطمئن نباش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
8
2
ما در عرض يك هفته قادريم آمريكا رو شكست بديم اينو چي ميگيد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
یک هفته زیاده فکر کنم 3 ساعته ! اونم با این نظم پذیری و هما هنگی که از همه جامون زده بیرون !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
زهی خیال باطل
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
7
4
امریکا فعلا بره اونهایی را که زاییده بزرگ کنه بعد بیاد در مورد حمله به ایران حرف بزنه
مجتبی
United States
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
5
3
اگه وضعیت اقتصادی مردم همینطور خراب و خرابتر بشه اونوقت سطح رضایت مندی مردم ا کشور پایین میاد و خدایی نکرده اگه جنگ هم بشه مردم میگن بالاتر از سیاهی که رنگی نیست
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
يعني بين بد و بدتر بايد بدتر رو انتخاب كرد و بي تفاوت بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
اتفاقا یعنی بین بد و بدتر باید بد رو انتخاب کرد!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
2
5
اگه آمریکا بخواهد تحرکات نظامی در منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد شاید در اولین لحظه شاید پیروز میدان باشد ولی این را بداند تمام موازنات جهان به ضرر آمریکا بهم خواهد ریخت و هیچ چیز از هیمنه پوشالی آمریکا باقی نخواهد ماند
یداله فوق ایدیهم
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
5
6
تاامسال من زنده هستن امریکا فقط در خواب و رویا میتونه وارد ایران بشه
وطني
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
امٍثال نه امسال!!!! امثال از ريشه مثل يعني مانند و شبيه. به جاي جنگ برو ادبيات فارسيتو قوي كن كه آبرومونو نبري!!
نگین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
منظورش امثال بود...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
11
11
اگر سربه سر تن به کشتن دهیم، محال است که کشور به دشمن دهیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
مرحبا به غیرتت
کدوم بی غیرتی منفی زده؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
غیرت؟ دزدی و فساد مالی فوران کرده! غیرت مسئولان کجاست؟ بگو.
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
أفرين بر تو
اينو بايد امريكايي يا بدونن وبرن تو تاريخ بخونن كه خيليا ميخواستن ايت سرزمينو بكيرن ولي زهي خيال باطل تا امثال اين عزيز وجود داره امريكا هيج غلطي نميتونه بكنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
7
3
ما در هر حالت پیروزیم. مثل این آمرکایی ها مثل خانه عنکوت هست که سست ترین خانه ها است. حمله به ایران برای آمریکا یک خودزنی به حساب می آید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
با توام ما در هر حالت پیروزیم ، هیچ چیز در دنیا قطعی نیست.
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
6
2
عرق بریز خون نریز خون بریز شرف نریز ما مر دجنگیم
جلوه
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
5
1
آناناس!!!!
حاند
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
6
5
بازم که اینا جیک جیک کردن!!!
باید بری با افغانستان و عراق در بیوفتی نه با ما که: )چو ایران نباشد تن من مباد" ......... بله!!!!
بشین کنار بزار باد بیاد****
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
4
7
قدرت نظامی ایران با امریکا قابل قیاس نیست و در سه هفته دور از انتظار نیست شکست بخوریم. اینکه آمریکا در افغانستان دارای جنگ طولانی هست به استراتژی جنگی بر می گرده . اینکه در کمتر از یک هفته ارتش صرب ها که قدرتمند ترین ارتش اروپای شرقی هست شکست داد را چرا نمی گید؟ آمریکا اگر بخواست روز دوم جنگ می تونست بن لادن را بکشه اون وقت چه دلیل داشت در افغانستان حضور پیدا کنه و مستقر بشه؟ اون برای تسلط به خاور میانه باید به کلیه خاک ها دسترسی داشته باشه و مستقر باشه که الآن هم داره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
جاسوس وطن فروش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
وقتی به بودجه نظامی امریکا که نصف کل بودجه نظامی دنیا هست فکر میکنم میبینم من هم جاسوس وطن فروش هستم!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
5
6
خیلی وقت هست که از ظلم این ها خونمون به جوش ومده. اگه جنگ شد انتقام خون مسلمان های عراق و افغانستان و لیبی و بحرین و فلسطین را از این وحشی های یانکی میگیریم.
ناشناس
United Kingdom
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
لیبی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
چرا هميشه ما بايد انتقام بگيريم كجاست دنيا كه بياد انتقام جووناي پاك ما رو بگيره.براي همه مادريم واسه خودمون دايه هم نيستيم.امگار همه ي ملتها مسلمون ديگه از ما مسلمون ترند كه ما بايد بريم انتقام بگيريم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
بی خیال سعی کن جوشش خونت بیاد پایین واسه سلامتیت خوب نیس
jamshid
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
6
2
من کاری به این براوردهای خیالی ندارم اگه این اتفاق بیفته انشاالله اعرابی بسازیم که اون سرش ناپیدا باشه تا دیگه گنده تر از دهانشان حرف نزنند مسئولین محترم نظام بخدا اگه دستتون را تا ارنج عسل کنید وبه دهان این حکام عرب منطقه بکنید اینها اخرش گاز میگیرند.لطفا بیدار شوید
فرهاد
Germany
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
4
1
با سلام به هموطنان،
خوب جواب اینست که چرا راه به این اسانی را رها کرده سی واندی سال دست بدامان صدام و رجوی و شیوخ رنگ و وارنگ خلیج فارس و این ااوخر اردغان میشوید؟؟
اینها معمولا پس از شرب مشروبات الکهلی شروع بگفتن مزخرفات زیاد میکنند که ناشی از حرص و دربدریشان در مواجه با ایران است ، زیاد جدی نگیرید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
5
3
شاید بیاد،احتمالش هست.ولی هرگزنمیتونه پیروز بشه . مردم ما وقتی پای جنگ و دفاع پیش بیاد نه تو فکر نونن و نه تو فکر حزب!!فقط و فقط تو فکر خاکشون و ناموسشونن!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
یعنی دقیقا باید چیکار کرد؟ فقط تو فکر ناموس و خاک بودن کافیه؟ شما تو قرن چندم داری زندگی میکنی؟ الان قرن 21 هست.
مجید
United States
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
5
4
اول امریکا هیچ غلطی نمی کنه ثانیا مرگ بر وطن فروش
ما تا فرهنگ شهادت داریم از هیچ قدرتی نمی ترسیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
فرهنگ بقا و پیشرفت در زندگی روزمره جزو واجبات است. نه خونریزی و جنگ!
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
واقعا دمت گرم اقامجید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
راستی شما تو امریکا چه غ... میکنی که داری اینطوری بد و بیراه میگی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
2
3
مهم برنده یا بازنده نیست چون در جنگ دوطرف ادعای برد دارن ولی در اصل شکست خورده هستن...نکته مهم اینه که آواره گی..ویرانی..نابودی..وعقب ماندگی چندساله و غیره نصیب ایرانیها میشه و آمریکایی ها تو کشور خودشون ککشون هم نمیگزه فقط سربازاشون تو جنگ هستن!!
حسین --ر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
4
3
امریکا توفان شن را یادش رفته بسه دیگه رسواییی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
خواهشا قصه نبافید
این داستانای تخیلی رو فراموش کنید و به واقعیت بچسبید
حسین --ر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
4
3
امریکا توفان شن را یادش رفته بسه دیگه رسواییی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
به لطف خدا در جنوب و غرب هر روز طوفان شن داریم .در شرق هم که خاطره بد دارن و شمال هم که همه چیز آرومه .مطمئنم که اصلا طرح حمله را با این یاداوری شما حذف میکنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
2
3
هیچ جنگی به وقوع نخواهد پیوست. مطمئن باشید. هیچ دولتی به خودش جرات نمیده اینکارو بکنه. اگه میتونستن تا حالا همه کشورمون توش پرچم آمریکا نصب بود. عمرا نمیتونن و نخواهند هم تونست.
خیالتون راحت باشه. آسوده بخوابید
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
4
4
خدایی را شکر که دشمنان ما را از احمق ها آفرید!
ملت ایران ناشناخته ترین ملت جهان با انگیزه واحد ولی پنهان !
آن زمان که لازم باشد چنان متبلور می شود که هیچ نیرویی را یارای مقابله با اتحاد ملت ایران نیست. انشاا...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
اگه اونا احمقن ما چی هستیم که دار و ندارمون رو از اونا داریم؟!
کجل
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
7
2
ایران باید نیروهای مخفی بفرسته آمریکا کارخونه بسازن و بیزنس انجام بدند ولی مخفیانه موشک بسازند و در صورت حمله آمریکا شهر های بزرگ آمریکا را نابود کنند تا آمریکا بفهمه نمی تونه فقط بره اونور دنیا ملت رو بکشه و باید تاوون پس بده
ناشناس
Germany
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
afarin be in hooosh
آبتین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
چرا استراتژی به این بزرگی رو لو دادی؟
ناشناس
United Kingdom
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
بهتر نیست اون کارخونه ها رو همین جا بسازیم جوونا از بیکاری در بیان؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
باز کجل فیلم تخیلی دیده!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
شما کیهان زیاد میخونی نه؟! البته فکر کنم همراه با کیهان فیلم تخیلی هم میبینی! چون دوز توهمت خیلی بالائه!
منطق
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
3
4
امریکا بخاطر فروش سلاح به کشورهای عربی و البته محدود کردن قدرت موشکی ایران داره تحرک می کنه، راستی میدونید دولت به مجلس پیشنهاد بنزین 2000 تومانی رو داده! گاز وگازوئیل هم همینجور! به نظرتون احتیاجی به حمله امریکا هست!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
نه خداییش.خوشم اومد حرفت حقه.
سرباز ایران
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
4
3
آمریکا 10 تو عراق و12 سال تو افغانستان مثل خر تو گل گیر کرده میخواد اماهه ایران رو شکست بدن چه غلطا میشه یه توضیح در مورد
اقتصاد اروپا بدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
شما یه توضیح در مورد اقتصاد ایران بفرمایید!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
امریکا گیر کرده یا داره اطراف رو گلی میکنه که ما توش گیر کنیم؟!
ندای بسیج
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
7
3
آمریکا نه تنها در یکماه بلکه در ده سال نیز نمی تواند ایران را شکست اولا ایرانی از لحاظ ایمان و روحیه جنگاوری قابل قیاس با سایر کشور هایئ که امریکا حمله کرده نیست . مرد و زن ایران حاضرند خون بدهند ولی یک وجب خاک ندهند .چنان پوزه آمریکا را بخاک می مالند حتی عمو سام هم بدادشان نمی تواند برسد. .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
آفرین به تو بسیجی من بسیجی نیستم ولی اگه جنگ بشه مطمئن باش از بسیجیا کم نمیارم
آبتین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
4
11
یادمون نره ما 8 سال جنگ کردیمو نتونستیم وارد بغداد بشیم ولی آمریکا در کمتر از 3هفته اومد نشست تو بغداد
رضا
Sweden
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
حال کردم با این نظرت...ایول
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
واقعا كه حداقل از اسمت خجالت بكش اسم دلاور مرد ايراني جرا بايد رو ترسويي تو مثل باشه
آبتین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
آدم ترسویی نیستم فقط حقیقت رو گفتم. میخای باور کن میخای نکن. مگه آمریکا در کمتر از 3هفته بغداد رو فتح نکرد؟؟ یکم حافظه ی تاریخی داشته باش آقای نا شناس
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
برای اینکه کل دنیا در زمان جنگ عراقو تغذیه می کردند در اصل ما با کل دنیا می جنگیدیم و دیدید که پیروز هم شدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
ناشناس جان تو خوبی... .:دی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
ما دفاع میکردیم نه حمله والبته قدرت الان ایران و با زمان دفاع مقدس یکی نکن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
آتین جان کلا مقایسه توان نظامی ایران با امریکا یه چیزی در حد جوک هست.اینو همه میدونیم.مهدی جان زمانی که ایران وارد جنگ با عراق شد پنجمین ارتش دنیا از نظر قدرت رو داشت.از نظر تکنولوژی در اون زمان بسیار بالا بودیم و اکثر افسران رده بالا در امریکا آموزش های پیشرفته دیده بودن.پس حرف شما کاملا درسته نباید قدرت ایران زمان جنگ رو با ایران الان مقایسه کرد!!!
amin
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
6
7
پسر فکر کن بر عکس بشه ما بریم آمریکا رو بگیریم . چه قدر من بخندم . سر هالیوود ایست بسیج بزاریم کیف و حال
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
نه گشت ارشاد میزاریم!!!
من
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
ما قصد اشغال بغداد رو نداشتیم.
در ضمن اون موقع توان نظامی ما حدودا صفر بود
پاکدین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
6
2
چـــــــــــــــــه غــــــــــــــــــــلطا!!!!!!!!!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
4
2
سلام بر ایران دوستان عزیز
یک نکته فقط خواستم بگم
واون هم اینکه به گواه تاریخ چند هزار سالمون ایران اشغال شدنی نیست
وهیچ قوم بیگانه ای نتوانسته در ایران دوام بیاره.
آمریکا شاید بتونه ایران رو بگیره اما صاحبان واقعی ایران ایرانیان باغیرتند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پس عرب ها چی بودن که وارد ایران شدن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
از وقتی این عربا اومدن بدبختیای ما شروع شد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
درسته.اسکندر ایران رو اشغال کرد.ولی نوادگانش دووم نیاوردن.مغول ها هم همینطور.و اعراب.و افغان هاو....ولی مهم اثرات بعد اشغال هست! که کاملا تاریخ در این مورد روشن و واضح هست!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
2
2
من میگم بهترین راه گفتگو و نشستن پای میز مذاکرست..منظورم اینکه بیایم مقایسه کنیم ببینم هدف ها و خواسته هایی ک مورد نظر ماست ارزش درگیریه نظامی داره یا نه..حالا میخواد این خواسته انرژی هسته یی باشه..مردم وقتی نون ندارن..انرژی هسته یی میخوان چیکار..حداقلش اینکه الان یکم یواش تر حرکت میکنیم تا حساسیته غربی ها کم بشه...مطمننا اگه قرار ب جنگ با آمریکا باشه جدا از شجاعت و ایمان و این حرفا قدرت نظامی اونا بیشترههه..این وسط ما خیلیی خسارت میبینیم..آمریکا تو این جنگ فقط نیروی انسانیش درگیره..ولی ما هم نیروی انسانی و هم زیر ساخت های کشورمون از سه طرف در معرض خطر قرار میگیره..مطمن باشین تو این جنگ ما انقد تو منتطقه ی خودمون سرگرم و زمین گیر میشیم ک ی بمبم تو واشنگتن نمیتونیم منفجر کنیم..الکی جوگیر نشین..جنگ تن ب تن ک نیس..!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
5
3
یه یا الله بگید و همه بعد من بگید( پشت سر هم)
مرگ بر ظالم
مرگ بر فاسد
مرگ بر آمریکا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
با مرگ موافقی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
2
اگر میتونست از همون اول به جای عراق و افغانستان و پاکستان میومد ایران... هنوز هم از جنگ مستقیم با ایران میترسه... ولی وای از روزی کرم به ریشه بزنه و به اعتقادات مردم حمله کنه...
p
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
2
باسلام داستان 100میمون همتون بخونید اگه عده ای زیادی درفکرجنگ باشند قطعا رخ میدهد تاریخ نشان داده ما مردم صلح دوستی هستیم والبته شجاع به امید صلح جهانی درجهان ..امین ..
علي بوشهر
Switzerland
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
2
3
ميتونه ايرانو شكست بده ولي تو يه ماه نه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
مغازه خودش رو آتیش بزنه که چی !!!
فعلا که داره خوب اسلحه میفروشه !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
کمتر از یک روز
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
هیچ نمیتونه مگه تو خواب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
5
2
امريكا سگ كي باشه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
وطن پرست های نادون از بد بختی تونه که منفی میذارین واقعا امریکا سگ کیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
1
من کاری به قدرت نظامی طرفین و اینکه توان شکست همدیگر رو در ... دارند، ندارم. فقط فکر کنید با یک حمله محدود وپاسخ محدود به آن چند میلیارد دلار سرمایه این مملکت از بین میرود که برای طرف مقابل داشتن یا نداشتند مسئله ای نیست. حالا نمیشه کاری کرد که اصلا حمله ای واقع نشه و این ضرر ولو اندک را هم نکرد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
3
2
آمريكا اگر يك درصد احتمال شكست ايران را ميداد تا حالا حمله كرده بود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
چه سودی داره حمله به ایران
دیگه کسی اسلحه نمیخره
مگر اینکه مثلا اعراب 8 سال با ایران بجنگن و 8 سال اسلحه بخرن
علی
United Kingdom
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
2
2
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
موندم شما که دارین تو کشورای جهانخوار! زندگی میکنین چرا نظر میدیین
بپر تو استخر!!! با حلقه گل برگرد بعد نظر بده
سام
France
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
7
0
یعنی شما از افغانی ها جون سخترید اینو که همه ایرانی ها میدونند افغانی تو جنگ لنگه نداره شوروی رو تیکه پاره کرد یادتون رفته امریکا التماس میکنه به روسیه سرباز به افغانستان بفرسد جیکش در نمییاد از ترس وقتی یه افسرش توسط افغانی 12 ساله اسیر بشه دیگه چی بگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
فهميدي جي نوشتي به ماهم بكو
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
1
فقط از خدا میخوام که جنگی اتفاق نیافته.

اونهایی که به راحتی در مورد جنگ صحبت میکنن حتی پایه خاطرات دوران جنگ ایرانو عراق هم ننشستن.

اینکه کی چیکار میکنه و اینا همه در حد حرفن، جنگ باعث بدبختی، فقر بیشتر، فساد و هزارتا چیز بدتر خواهد شد که گویا بعضی دوستان ازش بی خبرند
نگین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
هنوز اثرات روحی و جسمیِ اون هشت سال از بین نرفته... تازه اگه بخوایم عقب افتادگی های اقتصادی و ... رو نادیده بگیریم. خیلی راحت در موردش حرف میزنند و میزنید... تا زندگی هست مرگ چرا؟؟؟؟؟
وحید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
0
همه میدونن که تصمیم گیرندگان پشت پرده مدیریت جهانی صهیونیستها هستند و تمام نیروشون رو برای حفظ رژیم اشغالگر قدس با فراهم کردن تمام امکانات و تسلیحات پیشرفته نظامی به کار می بندند.با این وجود این رژیم نتونست ظرف حدود یک ماه یک گروه کوچک مورد حمایت مارو شکست بده! حالا چطور آمریکا میتونه ایکارو با ایران بکنه؟ اسرائیلیها از تمام امکانات پیشرفته جنگی روز بهره می بردند و بچه های حزب الله در مقابل اونا تقریبا دستشون خالی بود اما نه تنها یک منطقه کوچک از جنوب لبنان هم تسخیر نشد بلکه اسرائیلیها در این جنگ شکست هم خوردند (نشانه : استعفای وزیر جنگ وقت اسرائیل) . بعضی ها تا کی میخوان چشماشونو بروی حقایق ببندن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
اگه کشتن شدن را پیروزی بدانی، حق با شماست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
3
بر طبل جنگ کوبیدن در داخل؛ فقط کار آنهایی است که سرپوشی بر ضعفهای خود در اداره کشور می خواهند.
لیلی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
2
این یعنی جنگ جهانی سوم!!!! جنگ دولت ها بر سر قدرت ، نتیجه = نابودی ملت ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
این یعنی اعراب بیایید سلاح جدید بخرید و ...
آمریکا کاسبه نه دیوانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
البته جنگ جهانی یعنی جنگ بین چندین کشور باهم.نه جنگ بین چندین کشور با یکی!!!!!
بهاره
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
1
همه ی اینا رو خوندم ولی در کل من با جنگ مخالفم ! گناه کردن این ملت توی کشور نفت خیز به دنیا اومدن و همه اش باید درگیر استرس باشن و ناآرامی؟ خدایا ....
احسان
United States
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
0
جنگ نرم يعني همين
همين اظهارات
آمريكا اگه مي تونست نمي ذاشت انقلاب ايران سي و چهار ساله بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
میتونست ولی گذاشت که 34 ساله بشه! چون بدون انقلاب ایران نمیتونست منطقه رو به آب گل آلود تبدیل کنه و خودش پاشه بیاد ماهی بگیره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
1
گرانی نتونست آمریکا کجای کاره
سالی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
2
0
میدونید بچه ها، وقتی شما میخواین برین خواستگاریه یه دختر خانمی و از یکی که اون دختر خانم رو میشناسه آمارشو میگیرین اکثر اوقات یه "ولی" داره که تو دلش میگه. یعنی مثلا طرف با صدای بلند میگه این دختر خانم دکتر ماماییه و از خودش ماشین و خونه داره و فلان و فلان و فلان. بعد تو دلش مثلا میگه "ولی" نامزد قبلیش از شک اینکه نزدیک بود دست دختره دیوونه با تبر نصف بشه هنوز تو آسایشگاس. در مورد این موضوع کلیشه هم همینه. من با صدای بلند میگم تو این چند هزار سال (به غیر از دو سه مورد جزئی)هیچ ملتی نتونسته در تجاوز به ایران و ایرانی جون سالم به در ببره و ما ایرانیها آخر غیرت و شرف و انسانیت و مردانگیو و اینا هستیم و کار آمریکا و هم پیمانهاش ساختس. بعد تو دلم میگم "ولی" آمریکا راپتر اف 22 داره که با یک و نیم برابر سرعت صوت حرکت میکنه و رادار گریزه و بهش میگن قاتل هر چرنده و پرنده تو آسمون و فانتوم اف 35 عمود پروازو داره که رو سقف آپارتمان ما فرود میاد و خلبانش از راه پله میره تو پارکینگ جیش میکنه و دوباره میپره و میره. و اینکه اصلا همش جنگ تبلیغاتیه. من نمیفهمم این آمریکا با اون همه طلا و نفت ذخیره ای که داره نفت بقیه رو میخواد چیکار. کلا من نفهمم...
جلوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
اینا درست ولی چطور با اینهمه تجهیزات هنوز پاش تو افغانستان گیر کرده...توی عراق هم ک کاری نکرد..همون اف 35 ک شما میگی عمودی پرواز میکنه با ی دوش انداز میشه زدش.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
خودت فهمیدی که چی هستی
علی تجری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
1
بابا آمریکا و اسرائیل خوب میدونن که ایران حریف کوچکی نیست اگه بخواد دست درازی کنه ایران و ایرانی دستش رو برا همیشه از این منطقه قطع میکنه، مسئله اصلی این عربستانی ها هستن که جداً موجودات بی مغز و پستی هستن. شک ندارم که این موجودات پست اولین باری که دستشون به بمب هسته ای برسه رو ایرانیها آزمایش میکنن. جدیداً هم که شنیدم درخواست داده از اسرائیل بمب هسته ای بخره...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
1
هل من مبارز
اگه ... داشتن میومدن
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
2
اگه جنگ بشه من فقط از خانوادم دفاع می کنم..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
هه هه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
وطن يعني همه جيز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
هه هه هه
دمت گرم خیلی خندیدم
یعنی می خوای بگی که وای میسی دم در حیاطتون و به اطراف شلیک میکنی!

هه هه هه

خوب شد تو نظامی نشدی و گرنه قاجار رو رو سفید میکردی
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
1
ايران گورستان امريكاييها ميشه بذار بيان
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
1
آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند .

مطمئنا بميريم بهتره تا مثل عراق و افغانستان بشيم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
اصلا قرار نبود مثل اونا بشیم.ولی........ ولش کن ما که بهتره بمیریم!
فرهاد
Germany
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
5
يه سوال از وطن پرستهاي واقعي(!) مثل پوريا و عمارو.. چرا سلمان فارسي موقع جنگ با اعراب رفت طرف اونها و كشورش فروخت و تازه همه هم اونو وطن پرست ميدونن؟ مگه نه اينكه از دولت مركزي ايران ناراظي بود چطور حالا اگه جنگ بشه من خونم بشينم ميشم خاين ولي سلمان فارسي كه اسرار اريش ايران لو داد ميشه وطن پرست؟ يكي از اين برادرهاي ارزشي اين. برام حل كنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
لابد تو جلسه نظامی بودی که سلمان اسرار نظامی را گفته!

مذخرف هم حدی داره
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
گل گفتی فرهاد جون.بخدا اینها خودشون خائنند.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
چون سلمان فارسی رفت طرف حق و الانم ما حقیم
نه آمریکا و نه نوکراش هیچ غلطی نمیتونن بکنن اگه میتونستن تا الان این کارو میکردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
3
بعضی ها توی توهم زندگی می کنن، با توجه به شرایط موجود من فکر نمی کنم که یک ماه هم دوام بیاریم. یادمون نره آخر جنگ چی شد، ایندفعه نوبت کیه که جام زهر و بنوشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
2
یک سئوال
چرا آمریکا باید به منبع درآمدش حمله کنه ؟
اگر ایران نبود امارات اف 22 میخرید ؟
حالا که ایران پهباد را نشانده ! اماراتی ها باید بیشتر بترسند و پول برای سلاح های بیشتری بدهند ؟
ایران یک ساله که پهباد را داره و البته 40 ساله که اف 14 را داره پس خیلی قویتره
آبتین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
درسته ایران 40 ساله اف 14 رو داره ولی آمریکا 50 سال پیش اف 14 رو ساخته. نکنه فکر می کنی اف 14 ساخت ایران خودروه؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
امارات f22 داره !!!!

اینو جای دیگه نگی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
0
تحریمها مخربتر از جنگند.
ارتن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
امارات هر چی داشته باشه ولی اصله کاری که جنم باشه نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
2
2
بیاین جمع بشیم برین جبهه.........
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
3
0
بچه ها اگر امریکا درصدی احتمال برد در این جنگ را میداد ساعتی تاخیر نمیکرد ولی اینکارها را میکنه بخاطر اینکه تیر خلاص خودشا در این میبینه که اگه نتونست توی فشار اقتصاد دوام بیاره به ایران حمله کنه و نجات پیدا کنه ولی اینا بگم که کشور ما صاحبی به نام امام زمان عج داره که فکر نکنم خدا با اون کسانی باشه که قران را اتیش زدن-
من خودم یه بچه سه ساله دارم که اگه جنگ بشه نفر اول نباشم نفر دوم هستم چون غیرت ایرانی در وجودم هست و غیرتم قبول نمیکنه ادمای کثیفی مثل امریکایی پاشا بزاره توی خاکی که ناموسه من تویه اونه و همه ی ایرانی ها همینطور هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
خیلی خندیدم دمت گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
1
اگر با ایران بجنگه که دیگه نمیتونه به اعراب اسلحه بفروشه
یعنی کار و کاسبی خودش رو خراب میکنه - بعیده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
داداش مگه امریکا دلال اسلحه هست؟ یعنی چیز دیگه نداره که بفروشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
2
0
آمریکا چه در موضع دیپلماسی چه در موضع نظامی بازنده است .فقط بلده بلوف بیاد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
کاملا مشخصه کی بلوف میزنه.قرار بود بعد تحریم نفت تنگه رو ببندیم.الان 5 ماه از تحریم گذشته...
دوستدار ایران و ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
1
سلام و درود بر ایران و اسلام
اینکه آمریکا الان ابرقدرت است حرفی نیست اما خیلی مسائل دیگه هست که معادله قدرت را اتفاقا علیه آمریکا می کند
اول اینکه هر کسی یا هر کشوری بیشتر ادعا و تهدید کردید بیشتر به توخالی بودنش پی ببریم شک نکنید اگر توانش را داشتند جنگ سریع انجام بدهند این کار رو انجام داده بودند چه بسا بارها این تهدیدات انجام شده و جنگ طولانی مدت به ضرر آمریکاست چون هزینه بسیار زیادی را متحمل می شوند و صدای ملت خودشون در میاد که در آمده همین حالاش
اینها همچون قماربازها برد یا باخت رو تجربه می کنند و حد وسط ندارند
الان دنبال جنگ روانی هستند تا خدای نکرده ما را دو یا چند گروه کنند که خودمون با خودمون درگیر بشیم و بعدش بگند دور از جون ما ( صفت خودشون ) ما مردمانی وحشی هستیم و بعدش نظر جهانیان را برای حمله به ایران جلب کنند و هزینه ها را تقسیم کنند و منافع نفتی و ... را به سمت خودشون بکشونند که البته غلط کرده اند و ما متحد میمونیم و حتی عمیقتر
در مورد افغانستان هم هم برای کترل مرزهاست هم برای معادن چند هزار میلیارد دلاری هم برای مواد مخدر که برای سیا بسیار منفعت داشته و دارد این کثافتهای بی ناموس فقط منافع کثیف خودشون رو دنبال می کنند یه وقت توهم نزنیم بیان ایران را آباد! کنند اونهایی هم که اون طرف گود نشستن و از ماهواره های اجنبی میگن لنگش کن ... خوردن وطن پرست نیستند وطن فروشن بهتره به جای سپردن ایران به آمریکا بیاییم با انتقادات سازنده و تلاش شبانه روزی وضعیت اقتصادی مملکت رو بهبود بدیم تا جهان به عقل و دانش برتر ایرانیان پی ببره و ما رو وقتی به این چیزها بشناسند اونوقت کشورهای دیگه هم از ایران حمایت می کنند و آمریکا را ازخواب خرگوشی بیدار میکنند
ناشناس
United States
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
1
خدایا امیدوارم هیچ جنگی اتفاق نیفته چون بیشترین اسیب به مردم عادی جامعه میرسه اونی که پولداره فرار میکنه نمونه بارزش همین الان خرید خدمت اقازادها هم که جای در جنگ ندارن در حال حاضر که جنگی نیست تورم دمار از روزگار مردم دراورده وای به حالی که جنگ بشه ما از وجب به وجب میهن خود دفاع میکنیم ولی به عاقبت جنگ فکر کنید نابودی تمام زیر ساخت ایران خدایا ظهور اقا تعجیل بفرما الهی امین
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
1
واي كي مي خواد جلوي آرنولدو بگيره؟
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
ارنولدو با جلوه های ویژه گندش کردند من خودم 2 برابر ارنولدم کی می خواد جلوی منو بگیره
ايران دوست
Canada
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
3
0
حرف وصحبتم با آن آقا نا شناس وآزادي خواست كه همه ملت ايران را مثل خودشان مي بينند از شما مي پرسم اگه يكي چشم طمع به مال و ناموستان داشت جلوش وا ميستيد يا يه تعارف هم بش ميزنيد و خوش آمد هم ميگيد بدانيد همه جوانان ايراني اينگونه نيستند وبيست ميليون رئيس علي دلواري دارند وسران امريكا وتعورسين هايش به اين موضوع واقف هستند آنها آمدنشان با خودشان ورفتنشان با خداست تنگه هرمز برگ برنده ماست وهمين طور منابع سود آور منطقه ومي دانند اگر قرار بر غرق شدن باشد همه متضرر مي شوند تحريم نفتي دود را در چشم نقشه كشان كرد و حمله به طبس نشان ديگري كه براي شما بي دينان وآن وطن فروشان كه قدرت جوانان ايران زمين راتظعيف ميكنن وهمه را مانند خود بي غيرت مي بينند نمايان نيست گر نگهدار من آنست كه من ميدانم شيشه را در بغل سنگ نگه مي دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
تئوریسین و تضعیف!!
برو یاد بگیر بعد جوش بزن.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
1
بنظر خیلی بعید میاد که آمریکا بخواد حمله کنه.اما اگر حمله بکنه مثل عراق و افغانستان وارد ایران نمیشه چون ایران خیلی بزرگتره و قدرت نظامی داره. شاید برا ترسوندن اومده!
اما در بدترین حالت ممکنه بخواد فقط به ایران ضربه بزنه. مراکز مهم و حساس...!
اونوقت خیلی... تمام این یه ذره چیزی هم که داریم ازبین بره ...!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
0
1
از حقیقت فرار نکنیم و خودمون الکی متقاعد نکنیم همه چیزو کارشناسای نظامی میدونن خدا رحم کنه و هیچ جنگی اتفاق نیفته
بواجي
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
حقيقت اينه كه اگه خيليها دارن منفي ميدن به اين دليله كه همه چيزو ميگن و اعتقاد دارن غير از نصرت خدا.
بهمن
Netherlands
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
2
فکرمیکنم همه شما جوانید.ببینین ایران یک سال زحمت ونقشه کشیدوکلی شهید داد تابالاخره فاو راازعراق گرفت درعوض عراق درعرض 12ساعت فاو را دوباره گرفت وعلت تمام شدن جنگ هم این مسیله بودیعنی ایران دید واقعاامروزه تنها سلاحهای جنگی نتیجه جنگ را تعیین میکنند ومجبوربه صلح شد حالاخوب فکرکنیدوببینیدخدای نکرده نتیجه جنگ ایران وامریکا چی خواهدبود؟توضیح اینکه قدرت نظامی امریکا 5/2برابرقدرت کل ارتشهای جهان است واینکه امریکادرعراق وافغانستان شکست نخورده بلکه طبق برنامه ای که داره فعلا دران کشورها مانده است درکل دیبلماسی به نفع تمام کشورهای جهان سومی مثل ایران است
علي
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
2
0
ملت ايران مخصوصا اذري ها خيلي با غيرتن درست وضع مملكت خوب نيست گروني و مشكلات ديگر بيداد ميكنه ولي اجاز ه نميدن دشمن بر انها حكومت بكنه اجازه نميديم مثل افغانستان يا عراق باشيم جنانه دفاع ميكنيم و وطنمان را ميسازيم خودمان به بيگانگان بيگانگان فقط تو فكر خودشان هستند و بس
سادگيه كه بخوايم فكر كنيم اگر امريكاييها نطامو عوض كنن وضعمون خوب ميشه بدتر هم ميشه
فدایی وطن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
3
ما8سال باعراق جنگیدیم هنوز نتوانستیم خسارتهای اون جنگ راجبران کنیم مطمئنم اگه جنگی دیگه رخ بده حتی اگر پیروز هم شویم مردم مجبورند برای یک لقمه نان گدایی کنندامیدوارم اونهایی که اینقدر دم از جنگ میزنند بدانند که در این مملکت خیلیها شکمشون را به زور سیر میکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
چرت نگو عزیزم

ایران با در امد 1 تا 3 سال نفتش که بالغ بر 600 میلیارد دلاره می تونه هزینه جنگ را جمع کنه

فکر کردی شرایط ما الان از جنگ بهتره
الان از جنگ هم فشار بیشتری داریم تحمل می کنیم

ما باید قال قضیه را بکنیم و جنگ نهایی را با امریکا انجام بدیم تا اینکه تا ابد به پر و پای ما نپیچه

این جنگ بود که امریکا را ابر قدرت و المان را خوار و ذلیل کرد

پس بعضی اوقات جنگ اجتناب ناپذیره اما به اعتقاد من الان زوده برای جنگ و باید قوی تر شویم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
مرگ با عزت بهتر زندگی با ذلت است
امریکا بداند شیعه امام حسین (ع) هیچگاه اجازه کوچکترین تعرض به خاک وطن را نخواهد داد امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
عزیز دلم ما که نرفتیم باکسی جنگ کنیم اونا اومدن دم خونه مایا باید ترسید وکنار رفت یا از کشور دفاع کرد حالا کدومشو دوست داری !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
1
1
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
شاید هم بکند
ناشناس
Switzerland
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
1
3
از این شعار های چو ایران نباشد و... احتمالا افغان ها و عراقی ها و... هم میدادن!! شوروی با اون عظمت نتونس جلویش وایسه! بابا یکم کلاتون رو قاضی کنین! چیمون به امریکا میخوره! ثروتمون؟ تکنولوژیمون؟ به اندازه کل ارتش ایران نیروی ذخیره داره.فدرت نیروی هوایی رو ناوهای هواپیمابرش nبرابر کل نیرو هوایی ما هست.ما میگیم موشک داریم؟ 70 سال پیش بمب اتم انداخت.اسلحه ساخته که قیمت هر شلیکش 1000 دلاره.من استقلالی ام.اگه بگم تیمم رئال رو راحت میبره یعنی خیلی غیرت دارم؟ حالا هی بگین وطنفروش.اگه قرار بود جلوش وایسیم و شعار هیچ غلطی... رو عملی کنیم باید زمانی که با هلیکوپتراش تو فاو اومد یا هواپیمای مسافری رو زد جوابشو میدادیم.ولی چی شد؟ از ترسمون که یه موقع اعلان جنگ رسمی نده سریع جام زهر رو نوشیدیم!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
1
ایران باید یک خط لوله بکشه تو حلق اینها تا هار نشند

سر فرصت که قوی شدیم پدرشون را در میاریم
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
1
در مورد جنگ ایران و عراق من فکر می کنم نیت غرب ایجاد موازنه بین ایران و عراق و جنگ باخت باخت و خرابی و ویرانی برای دو کشور بود چون علنی به عراق کمک می کردند گهگاهی هم که ایران مشکل پیدا می کرد پنهانی اسلحه برامون می فرستادند
ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
اولا قبل از کلام سلام
یلام بر همه دوستان
حالا کلام:
گفتنی ها رو همه گفتید اما یک چیز هم من میگم،اونم اینه که طبق فرمایش مقام معظم رهبری هم نقاط مثبت باید دیده شود هم نقاط منفی، هر انسان عاقلی اگر باعقل سلیم وفکر روشن به نظریات واخبار وشرایط نگاه کنه و حرف رهبر ملاک در نظر دهی قرار دهد بی شک موفق خواهد بود حق را پیدا کند.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
راست میگه مثل افغانستان ، عراق و ویتنام . شتر در خواب بیند پنبه دانه
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
2
تمام پاسخ ها در توانستن و نتوانستن بود. یکی نگفت که اگر جنگی در بگیرد بر سر بچه ها چه خو اهد آمد؟ آنها که هنوز معنی جنگ و دشمنی را نمی دانند. چنانچه جنگی رخ دهد هیچ برنامه ای برای حفاظت از کودکانمان نداریم ققط از خودمان می گوئیم واینکه هیچ متجاوزی در ایران پیروز نخواهدشد! اما شاید قبل از حملات اسکندر و اعراب و مغول وافغان ها، همین جملات را به کار برده ایم ولی تا سال ها در جبران خسارت مانده ایم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
بابا چرا انقدر دارید عزیزان ایرانی خودتون را اذیت میکنید ما مگر یه ضرب المثل نداریم که میگه شتر در خواب بیند پنبه دانه حالا یه غلطی کرده شما ناراحت نشید
حسین ش
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
بعضی ها میگن جنگ ایران و عراق جنگ جهانی سوم بوده راست هم میگن برید یکه سری به سایت ها بزنید ببینید ما از 19 کشور جهان در جنگ ایران و عراق اسیر گرفتیم یعنی همه کشورها یک طرف ایران یکطرف.
باز هم اگر این اتفاق رخ دهد ما پیروزیم آیا به گفته های خداوند در آیه 65 انفال اعتماد ندارید:
اى پيامبر مؤمنان را به جهاد برانگيز، [و بدان كه‏] اگر از شما بيست تن شكيبا باشند، بر دويست تن غلبه خواهند كرد و اگر از شما صدتن باشند بر هزار تن از كافران غلبه مى‏كنند، چرا كه اينان قومى هستند كه چيزى در نمى‏يابند.
زنده باد ایران ایرانی مه مذهب مردمش شیعه است...شیعه
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
1
0
به این استراتژیستهای امریکا میگم قبل از حمله یه خبری بدین تا ما تابوت های مناسبی براتون درست کنیم که جنازهاتون رو زمین نمونه و بدست خانوادهتون برسه البته بایه پرچم امریکا روش که زحمتش رو خودتون باید بکشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
2
بهتره بالادستیا اینقد دزدی نکنن که مام اینقد بی انگیزه بشیم که اینجوری راجع به کشورمون حرف بزنیم
samad
Russian Federation
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
ال ان بی توعوض کنی ترکیه روهم میگیری
فرشاد قرباندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
1
0
یک ماهه تموم می کنی؟
زرررررررررررررشک.
علوی راد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
4
این حقیقتی تلخ است شاید یک ماه هم نشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
1
0
اميدوارم مسئولين امر تدابير لازم را انديشيده باشند . اگر ملت متحد باشند مي توانيم حمله را با شكست مواجه كنيم . تعداد موشكها و سامانه هاي ضد هوايي را در سطح گسترده بايد افزايش يابد . اين دفعه مي خواهيم كار را يكسره كنيم . پيروزي حق بر باطل نزديك است . ان شاء الله
amirhossein
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
من خیلی متاسفم که اشتباهی که در طول تاریخ مرتکب شدیم بازم تکرار میکنیم امریکا اگه می خواست حمله کنه نمییومدتو رسانه ها مطرح کنه اونا فقط کلکل مارامیخوان که بهش هم دارن میرسن از کامنت های هم وطن هامون معلومه بیاید دوباره ایران رو بسازیم وانتقام داریوش رو از اسکندر بگیریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
اثر تحریم بسیار قویتر از جنگه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
1
گرچه جاي نظر نيست ولي عرض كنم خانه در تهران زرشك يا چيز ديگر فعلا به ما يك متر هم نمي رسد....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
1
0
معلوم میشه هنوز خیلی ها باور ندارند که : آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
اگر میتوانست سالها پیش این غلطهای اضافی را کرده بود. باور کنیم که این مملکت صاحب دارد که روزی خواهد آمد و آن روز خیلی خیلی نزدیک است.
m.m
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
1
0
بسمه تعالی مادردفاع مقدس هم اغاز کننده نبودیم ودفاع کننده بودیم ودردفاع هم باوجود پشتیبانی همین فدرتهای ظاهر قوی باتکال وایمان قوی پیروز شدیم وانها ناجوانمردانه هواپیمای مسافربری وجنگ شیمیائی را پیش اوردند اگر نه مادر نبرد مردانه همیشه تاریخ سربلند وپیروز یم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
به قول يكي از فرماندهان ارتش هيتلر يك دروغ بزرگ اثرات بزرگي دارد او اين حرف را اين چنين بيان مي كنند.
ما در جنگ جهاني دوم در 100 كيلومتري پاريس بوديم در حالي كه در راديو هاي خود و اعلاميه هاي كه با هواپيما بر روي شهر پاريس مي ريختيم ميگفتيم ما در پنج كيلومتري شهر پاريس هستيم..و همين حرف باعث شد كه خيلي از نيروهايي كه در 50 كيلومتري شهر پاريس بودند بدون هيچ در گيري تسليم ما شوند.
اين كه ما ايران را تو يك ماه مي گيريم يك شگرد جنگي و تبليغاتي است و به ما القا مي كنه كه ما بيشتر از يك ماه نمي توانيم جلوي انها مقاومت كنيم.
ولي هر ملتي زنده اي هميشه بايد هوشيار باشد...ولي جنگ خيلي خيلي بده و ويرانگر
linda
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
1
0
همش کشکه نگران نباشید اونا از ملت حسینی میترسند
مجتبي
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
1
0
به قول امام
آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند
مگه ما مرديم
ما ثابت كرده ايم كه مي توانيم
AREFKHANI
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
0
مطمئن باشید که اونا جرات حمله به ایران را ندارند هرچند عربهای منطقه بدشون نمیاد که آب به آسیاب دشمن بریزند؟ نترسید مردم این یه بازی سیاسی که اوباما براه انداخته
نیما
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
1
به نظرم اگه جنگ هم بشه اون شهرهای بزرگی که ادعاشون میشه هیچ مشکلی براشون پیش نمیاد تنها همون شهرهای مرزی هستند که باید جور جنگ رو بکشند و نابود بشوند مثلا استان بوشهر که تا این موقع آلودگی های گاز و نفت رو تحمل میکرده توی جنگ هم باید تشعشعات ناشی از انفجار نیروگاه هسته ای رو تحمل کنه در صورتی که جزو محرومترین استانهای ایران میباشد خلاصه اینکه تو جنگ هم همون قشر ضعیف آسیب می بینند و افراد مهم در امنیت کامل می باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
دوستان اجازه بدهید شاید باب شهادت یکبار دیگر باز شود؟حیف است ما در رختخواب بمیریم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
1
آمریکا تا سال 2020 هیچ جنگ دیگری را پیش نمیآورد بلکه میخواهد عملیات های تروریستی را در جهان گسترش دهد و جهان را به سمت تروریسم اتمی ببرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
3
با گوشت 25 هزار تومنی میریم به جنگ آمریکا!!!مردم شبا گرسنه می خوابن.مسئولان ماشین 500 میلیونی سوار میشن!به داد ملت نمی رسن بعد هم میگن ملت پشت ماست.آره جونه خودت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
1
0
بالاتر از سیاهی رنگی نیست و من خودم آمده ام از ایران عزیز دفاع کنم فوقش این که در این جنگ کشته میشیم ام ا شرافتمون را به آمریکا نمی فروشیم
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
1
0
از پس لبنان برنیامده حالا باز هم دنبال ابروریزی جدید تو منطقه هستید عجب رویی دارید کی از رو برید خدا می دونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
داغ لبنان کشت مارا
برو یه سری عکساشون و ببین بعد...کن
فیلم ساخت ایران هم که تو لبنانه
عقب موندش ماییم.....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
این دفعه چیزی ازش باقی نمی مونه که بخواد آبروش بره
وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
2
0
امریکا دوباره میخاد انگشت کنه تو لونه زنبور ولی یادش رفته زنبورا نسبت به سی سال پیش هم بزرگتر شدن هم زیادتر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
ویزززززززززززززززززززززززززززززززز
وییزززززززززززززز
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
1
یک اصل در کل نظام بقا وجود داره اونم اینه هر موجودی در چرخه حیات ضعیف باشه قربانی موجود قویتر (لزوما جثه و هیکل نیست )میشه . در طول تاریخ هم همین بوده هر کشوری ضعیفتر بوده محکوم به شکست بوده واین ضعف ها میتونه شامل :عدم همراهی مردم با حکومت یا اقتصاد ضعیف یا فناوری عقب افتاده یا فرهنگ ضعیف و انسجام جامعه نسبت به حریف ویا همه اینها باشه مثال صدام و عراق. ساسانیان و ایران در حمله اعراب. صفویان و ایران در حمله افغان ها . هیتلر و مردم آلمان در مقابل روسیه. موسولینی و ایتالیا. قذافی و لیبی . این ذات طبیعت است پس با شعار و احساس و آرزو و ... تغییر نمیکنه حتی در بیماری ایدز هم اینجوریه سیستم ایمنی بدن که ضعیف میشه هر عاملی بهش حمله میکنه ویروس،قارچ، سرطان ، سل و... پس مهم نیت چه کسی حمله میکنه(آمریکا اسرائیل، اعراب و...) مهم اینه خودمون ضعیف نشده باشیم که شدیم
ک.ش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
نظرتون عالی بود. اینقدر که ما ایرانی ها نسبت به خودمون بی رحم شده ایم و ابراز دشمنی می کنیم ، دیگه هیچ نیازی به دشمنان خارجی نداریم
جنگی که در حال حاضر از اون صحبت میشه ، چه اتفاق بیفتد و چه نیفتد ، در هر صورت ما از درون در حال متلاشی شدن هستیم.
فقط به یک مثال بسنده می کنم : آیا مالکین بی رحمی که کرایه واحد های مسکونی یا تجاری خود را به کلان رقم های فعلی رسانده اند و می دانند یک کارگر یا کارمند با حقوق سیصد یا چهارصد هزار تومان توانایی پرداخت همین مبلغ کرایه جهت یک اطاق را ندارند ، دشمنان بزرگی برای ما نیستند ؟؟؟
همچنین پیرو اخبار منتشره در چند ماه گذشته هزاران تن گوجه ، سیب زمینی و پیاز کاشته شده توسط کشاورزان در کشور ما به دلیل نداشتن مشتری از بین رفت و این در حالی است که مصرف کنندگان داخلی با توجه به قیمت سرسام آور این محصولات ماهها است که توان خرید این محصولات را ندارند و ما بزودی شاهد یک فاجعه بزرگ در سلامت مردممان به دلیل سوء تغذیه خواهیم بود
نکته در اینجاست که کشاورزان در صورت پیدا شدن مشتری ، برای فروش به قیمت کیلویی 50 تومان هم راضی هستند ولی همین محصولات در مغازه های میوه فروشی بین 800 الی 3500 تومان بفروش می رسد.
چرا ؟ چون مغازه داران باید بتوانند از پس کرایه مغاره شان بر بیایند
به نظر شما ما در حال حاضر در جهنمی که خودمان برای خودمان ساخته ایم نمی سوزیم ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
1
خاوري مياد ميجنگه يا بچه هاي ما كه گوشت گير نميرن بخورن؟يا كسانيكه ا.......
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
راه واشنگتن از تل آویو می گذرد
انشاالله اول تل آویو رو می گیریم بعدش میریم واشنگتن نماز جمعه
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
آمریکا 125 هزار نیرو اطراف ما خالی کرده فکر کرده با ارتش میلیونی ایران می تونه در بیفته.همون ارتشی که زمان جنگ بسیج شدند.
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
الان دیگه زمان جنگ سال 61 نیست تعداد سربازان در جنگ های امروزی تعیین کننده نیست تکنولوژی که می جنگه لزوما خاک رو اشغال نمیکنند کشور را ویران میکنند (لیبی رو نگاه کنید نیروهای قذافی حتی یه سرباز از ناتو را ندیدند).مردم ما نیز مردم دهه شصت نیستند قبول نداری یک سری به کوچه و بازار و خیابون بزن
درمانده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
1
نبورها پولدار شدن و نمي جنگن ما هم كه گشنه ايم.
هركي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
1
0
اي بابا
از حرف بعضي از دوستان خندم مي گيره
آخه به نظر شما اگر آمريكا ميتونست جنگ بكني ميذاشت مردم به ريشش بخندن با تحريمها كاري ندارم الآن حرف چنگ نظامي هست
حاضرم قسم بخورم اگر اوباما يا بوش يا هر كس ديگه اي حتي يك اپسيلون درصد احتمال ميداد كه ميتونه از طريق نظامي پيروز بشه يك لحظه غفلت نميكرد
همونجوري كه لبنان و غزه رو گرفت تهران رو هم ميگيره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
مطمئن باشيد اگه ميتونستند غلطي بكنند تا حالا كرده بودند طبل بزرگ نشانه نزدن فقط زر ميزنند جنگ رواني درست كنند
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
امریکا اگرمیتوانست تا امروز این غلط راگرده بودمطمئنان چنین جرئتی بخود نمی دهدوپشتیبان ما خداوندمتعال وائمه اطهار(ع)میباشد
خیبری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
هزینه نهایی جنگ برای امریکا بیشتر از ده هزار میلیارد دلاره این یعنی فشار سنگین اقتصادی روی مردم امریکا که نهایتا منجر به جنگ داخلی وتجزیه امریکا میشه این مساله نقطه ضعف امریکا دربرخورد با ایرانه
گلایه از شفاف
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
2
نظرات منو هیچ وقت نشون نمیدید چرا؟. وقتی ژاپن با او عظمتش و تکنولوژی انرژی هسته ای را بیخیال شده من نمی فهمم چرا ما باید تازه بریم دنبالش و این همه هزینه و حتی خطر جنگ را به جون بخریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
برای آدم بهانه گیر همیشه بهانه ای پیدا می شه. انرژی هسته ای یا هر چیز دیگه. این حق مونه که خودمون رو تجهیز نماییم.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
به هیچ وجه این محاسبه آمریکا درست نیست.
ضمناً صدام در همسایگی ایران بود و چندین ملیون نیرو می توانست آماده کنه، نه حداکثر 25 هزار نیرو.
آمریکا کشور عراق را با خیانت فرماندهان و هماهنگی اونها تونست بگیره، برای همین وارد هیچ شهری نشد تا اینکه بعد از هفته ها به بغداد رسید و بدون مقاومت آن را گرفت.
وجود نیروهای آمریکایی در نقاط مشخص، اداف بسیار خوب و اسانی برای ایرانیها است، در حالی که ایرانیان در تمام کشور نیروی بالفعل و بالقوه دارند.
دلایل بسیار زیادی وجود داره که آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه و اون قدر عاقل هم هست که به چنین کار احمقانه ای که موضع او را با کشورهای بزرگی چون روسیه و چین ضعیف می کنه، انجام نده.
ضمن اینکه امریکا با وجود ایران هم در حال به دست آوردن سود سرشاری از اسلحه های فروخته به کشورهای عربی است.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
صدام که برای شکست دادن ایران سه پییش بینی کرده بود ..............
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
1
0
هنوز خیلی کوچیکه که این حرفا رو بزنه
ایران ارتش خدایی است
بگو بیاد تا ببینه که چجور خودش و اسرائیل رو ازتاریخ محو میکنیم

ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
1
0
این دوستانی که فکر می کنن جنگ با ایران برای آمریکا آب خوردنه لطفا بگن با این همه عداوت ، امریکا برای رضای خدا تا حالا حمله نکرده یا دلش برای زن و بچه ما سوخته . کلا دلیل حمله نکردنش تا حالا چی بوده . بنده به عنوان یک خادم ملت درزمان دفاع مقدس خدمت شما عرض می کنم تنها نقطه ضعف ما عدم اتحاد و خارج شدن از چتر ولایت است
ک.ش
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
خب ، به نظرم کامنت قبلیم کمی مشکل داشت.
در پاسخ به جناب حمید می خواستم عرض کنم ، احتمالا امریکا به دلیل اینکه منافع بیشتر خودشو در جنگ سرد میدیده ، تا الان به ایران حمله نظامی نکرده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
عدم حمله آمریکا در این مدت:
1.آماده سازی افکار عمومی جهان برای خطرناک نشان دادن ایران (ایران هراسی)
2.فروش دایمی تجهیزات نظامی گران و پرسود به همسایگان ایران.
3. استفاده از گزینه های کم هزینه تر مانند تهاجم فرهنگی و هم سو نمودن ایران با آمریکا که بسیار کاراتر و موثر تر از جنگهای فیزیکی است.
4.یافتن بهانه ای قوی.
5.ایجاد تحریم و به تبع آن گرانی و تورم... که باعث نارضایتی مردم از کشورشان شود.(ضربه به نظام) تا زودتر و راحا تر به اهداف خود برسند.
ک.ش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
جناب ناشناس توضیح خیلی خوبی دادید
به قول قدیمی ها ، قربون آدم چیز فهم
فقط در مورد علت شماره 5 می خواستم عرض کنم به نظر بنده سیستم مدیریت داخلیمون خیلی بیشتر از ایجاد تحریم های امریکا ، بر روی گرانی و تورم داخلی تاثیر گذاشته
هر کسی فقط با چند دقیقه فکر کردن می تونه یک راهکار بسیار عالی برای مقابله با گرانی و تورم عرضه کنه
به عنوان مثال اگر دولت از فردا حتی به صورت آزمایشی هم که شده ، نرخ کرایه واحدهای مسکونی و تجاری را حداقل به یک دهم کاهش بده ، اونوقت شاهد خواهید بود که گرانی و تورم به صورت شگفت انگیزی از بین خواهد رفت.
متاسفانه در حال حاضر مالکین به بدترین شکل ممکنه خون مردم را در شیشه کرده اند ، این افراد بدون هیچ فعالیت مفید در امر تولید یا خدمات ( کلا فعالیت های اقتصادی ) ، بالاترین درآمد را به خود اختصاص داده اند و به واسطه این درآمد کلان ، زمین پشت زمین ، منزل و مغازه و برج پشت سرهم خرید و بر ثروت نجومی خود می افزایند
ثروتی که در حال نابود کردن قشر ضعیف و متوسط کشورمونه و هر روز بیشتر از دیروز تعداد تن فروشان ، کلیه فروشان ، افرادی که گرفتار سوء تغذیه شده اند ، دزدان ، قاتلین و آدم رباها را زیادتر می کند
ثروتی که باعث می شود امنیت خود مالکین هر روز کمتر شده و منزل ، خودرو ، محل کار و افراد خانواده شان ، مورد حمله دزدان و قاتلین و آدم رباها قرار بگیرند
اختلاف طبقاتی براحتی می تواند نظام یک کشور را نابود کند
کباب غاز
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
به حرف نوستراداموس گوش کنید جنگ جهانی سوم بین ایران و ابر قدرتاس پس یعنی امریکا تنهایی کاری نمیتونه بکنه
ک.ش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
برای چی باید به حرف ایشون گوش کنیم اونوقت ؟
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
حمله کنه ببینه سگ نگهبانش اسراییل چطور یک روزه نابود میشه
وطن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
اول یارانه بعد جنگ
فففف
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
2
اووووووووووووفففففففففففففف چقدر نظرررر
تابناکم انقدر نظر منتشر نکرده بود تا حالا!
رکوردید واسه خودتونا!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
موافقم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
یه جایزه ای چیزی هم بدیم بهشون بد نیست
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
0
یا ایران 1 ماه پیروز میشه یا بازم 8 سال جنگه
قبول داری
senator
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
1
نمی دونم من پسره 17 سالم. قول میدم اگه خدای نکرده جنگ بشه میرم جنگ ما خاک پای اقامونیم امر امره ولی دوست دارم به عشق وطنم وناموسم می جنگم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
شما به جای این جوزدگی برو درست رو بخون.ایران به جوونای تحصیلکرده و بادانش بیشتر نیاز داره تا گوشت جلوی توپ.
مهدی حیدری از ملایر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
0
2
باز میگوییم مرگ مرگ بر آمریکا
وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
1
3
امریکا بدونه ایران افقانستان ویا عراق نیست ما خون آرش و غیرت علی تو بدنمونه.
سالی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
0
4
این کامنت دوم منه. به حرفهایی که میزنیم، به کامنت ها، به پاسخها نگاه کنید. غیر از اینه که یه جامعه کوچیک از ایران رو میشه اینجا دید؟ اکثر ما نه سیاست مدار هستیم نه کارشناس نظامی. شاید خیلی از ما تا حالا یک بار هم تفنگ دستمون نگرفته باشیم. فقط و فقط با احساسات حرف میزنیم. بدون هیچ شکی و با اطمینان کامل. دوره زمونه خوشبین بودن یا بدبین بودن گذشته. دیگه باید واقع بین بود. تکنولوژی خودروسازی آلمان خیلی از آمریکا جلوتره چون روش وقت گذاشته و آمریکا هم ادعایی تو این زمینه نداره. مثل اینکه ایرونیها تو راه سازی و سدسازی از خیلی کشورها جلوترن. کدوم کشورو میشناسین به غیر از ایران که بتونه سد خاکی با هسته آسفالت بسازه؟ در مورد نیروی نظامی هم خوب باید مثل بچه خوب قبول کنیم که آمریکا از همه دنیا سالها جلوتره، چون کلا جنگ طلب و بدبین هستن رفتن دنبالش و پیشرفت کردن و هواپیماهای فوق پیشرفتشون هم سوار ناو چینی یا روسی دست دوم نکردن، بلکه خودشون طراحی کردن و ساختن. این کشور اگه از الان دیگه یک قطره نفت از هیچ کشوری نگیره اونقدر ذخایر استراتژیک داره که براش تا ابد کافیه. منظور اینکه بجای بهم پریدن و بد و بیراه گفتن بهم و دنبال جنگ و دعوا گشتن با بقیه بهتره سعی کنیم این مملکتو جلو ببریم، چون هنوز خیلی کار داره تا یه کشور درست حسابی بشه که نخوایم ازش فرار کنیم. والسلام...
ک.ش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
جسارتا می خواستم عرض کنم جلو بردن مملکت شرایط می خواد که متاسفانه ما توی ایران اون شرایطو نداریم
شما وقتی می خواهید یک گیاه را در یک گلدان پرورش بدهید ، باید شرایطشو مهیا کنید
خاک یا ماسه خوب ، گلبرگ خوب ، آب دادن بموقع ، رساندن نور کافی و مناسب گیاه ، داشتن دانش پرورش گیاه و ...
منی که چهارصد هزار تومان در ماه حقوق می گیرم اونم بدون هیچ مزایایی ، نه بیمه نه سنوات و نه هیچ چیز دیگه ای ، از اون طرف دارم برای یک اطاق و هزینه حمل و نقل روزانه ام ماهیانه سیصد و پنجاه هزار تومان کرایه پرداخت می کنم چه طوری باید به فکر جلو بردن مملکتم باشم ؟
من الان سال های طولانیه که دوست داشتم با نرم افزار تری دی مکس کار کنم ولی هیچوقت نتونستم هزینه کلاس اونو تامین کنم
خداوند در ذاتم یک استعداد قوی برای معماری گذاشته ، وقتی چشمهامو می بندم ناخودآگاه و به صورت یک الهام تصویر بناهای فوق العاده پیشرفته ای رو می بینم که شاید در پنجاه سال آینده اون معماری ها توسط دیگر معماران به اجرا در بیاد
ولی به واسطه زحمات تولید کنندگان مشکل در ایران ، تا این لحظه نتونستم درگیر طراحی در رشته معماری بشم
ما در کشورمون شناگر خیلی داریم ولی آبی برای شنا وجود نداره
چنان بلایی به سر مستعدین و نخبگان می یارند که همشون آرزو دارند هر چه زود تر به یک کشور دیگه مهاجرت کنند
آخرین مطلب هم اینکه بنا به روایتی از پیامبر اسلام ، فقر که از در وارد بشه ، ایمان از پنجره خارج میشه
آیا به نظر شما در حال حاضر عموم مردم ما مردم با ایمانی هستند ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
1
1
چه غلطها! سی سال است از این یکماه ها گذشته است .
حميد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
2
1
هواپيماش تو سرزمين ما گم شده خبر داري ؟؟؟ نچ نچ بي خبري !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
2
3
اینایی که هی افغانستان و عراق میکنن و میگن گیر کرده اصلا میدونن هدف امریکا از این 2 جنگ چی بوده؟برای چی حمله کرده؟یکم شعاع فکری و اطلاعاتی خودتون رو از رادیو تلویزیون فراتر ببرین.باور کنین چیز زیادی از رسانه ملی نصیبتون نمیشه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
3
0
امریکااااا هیچ غلطی نمیتواند بکند
منتظر المهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
2
1
والا تو 8 سال که هیچی نداشتیم تو دهنشون زدیم الان که باید با دستمال بیان جلو هر چند قدرت تو دستشون باشه
سید علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
3
0
من تعجب میکنم از حافظه کوتاه برخی ها،
یه زمانی امام خمینی فرمود صدای استخان شکسته کمنیزم داره میاد، این حرف زمان گفته شد که شوروی در اوج قدرت بود و به ذهن هیشکی نمیرسید این کشور قطعه قطعه بشه،
همه کسایی که میگن آمریکا ابر قدرته هنوز نفهمیدن لاحول ولا قوت الا بالله یعنی چی
امروزاین ایران است که متصل به قدرت مطلق است البته تا زمانی که ب خدا وصل باشه.
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
ناشناس
United States
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
1
3
با سلام دوستان در حال حاضر جنگهاي امروزي نه به غيرت ربطي داره نه به جيگر الان دوره تكنولوژي و ابزار آلات پيشرفته هست كه نبايد كتمان كرد كه آمريكا حرف اول و آخر رو ميزنه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
5
2
اگه جنگ بشه عمرا برم جبهه میرم از یه کشور دیگه اقامت میگیرم اونجا زندگی کنم مثلا امارات یا سنگاپور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
2
0
اونام اقامت دادن بهت
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
6
0
AMERICA هیچ غلطی نمیتواند بکند.
این رو خودم گفتم ...
ممد پشمک
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
6
به نضر من امریکا خیلی قویه ودانشی که داره خیلی بالاست وسلاح های بسیار بسیار پیرفته ای داره
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
1
7
امریکاهیچ غلطی نمیتونه بکنه!!!!!!!اگه شده تااخرین نفرازمردم بجنگ میرن ولی نمیزارن امریکاغلطی کنه .حاضریم جونمونوبدیم ولی کشورمون دست این عوضیا نیافتد
sina
United States
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
3
2
خخخخ نمیدونم چرا اینا به( کمتر از یک ماه و سه هفته) علاقه دارند قبلن هم اماراتی ها گفته بودند که تو سه هفته ارتش ایران رو نابود میکنند.عزیزان اینو اویز گوشتون بکنید تو سی و چند سال هیچ غلطی نکردید سه هفته و کمتر از یک ماه که جای خود داره
نازی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
3
2
من خودم تنهایی دخل امریکا را میارم ...انقد امریکا امریکا نکنید بینم
نجیب
Afghanistan
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
4
3
تو دنیا حرف اول رو قدرت هسته ای میزنه نه اسباب بازی
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
4
2
آمریکا هیچ غلتی نمی کنه چون ایران تن من مباد. بدین بوم بر زنده ی تن مباد یا ایران ما به کمک خدای بزرگ عرب ها آمریکایی ها اسرائیل نابود می کنیم
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
6
1
آمریکا از غیرت ایرانی ها از وحدت ایرانی و از .... تازه الان ایران تکنولوژی کافی رو داره و حتی در قرآن هم آمده که آنها سعی می کنند........
milad
Netherlands
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
2
4
امریکا وارد جنگ با ایران نمی شود دوستان واقعا ایران رو دست کم نگیرید بنظر من امریکا اگه بخاد به ایران حمله کنه باید قید اسراییل رو بزنه چون در تیر رس موشک های ایرانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
1
3
ایران عقب مانده باید قبول کنید اگر میخواهید عقب مانده نباشید دونبال علم بروید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
2
0
سلام یه لحظه توجه کنید امریکا اسرائیل یا هر کشور دیگه ای اگه میتونست به ایران حمله کنه و نابودش کنه خیلی وقت پیش این کارو میکرد درضمن فرزندان و دوستان فرزندان همون 8 سال دفاع مقدس بازم هست و خواهد بود...
پاسخی بود به ایمیلم ارسال کنید:
mohsenrezavousoughi@gmail.com
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
2
امریکا میخواد ارزشهای دینی و اعتقادات جوونهای مارا ضعیف کند و ما باید هوشیار باشیم
آخرین اخبار