کد خبر: ۱۱۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
پرداخت‌هايي که اين روزها در فوتبال ايران صورت مي‌گيرد سوهاني است بر اعصاب اقشاري که حقوق ماهانه‌شان کفاف زندگي روزمره را نمي‌دهد و البته هيچ تلنگري نيست براي مسئولاني که يا خوابند يا خود را به خواب زده‌اند! 

شنيدن رقم هاي ميلياردي که قرار است باشگاهها به برخي بازيکنان بدهند، در شرايطي که اکثر مردم زير فشار اقتصادي شديد قرار دارند و حقوق ها کفاف زندگي پرمشقت اين روزها را نمي دهد، هر شنونده‌اي را متاثر مي کند که چرا بايد در فوتبالي که هيچ نفعي براي اين مردم ندارد و نااميدي هايشان را بيشتر مي کند، چنين پول هايي به برخي بازيکنان داده شود.

به نظر شما این پول های ملیاردی که در فوتبال هدر می شود از کجا می آید؟ آیا هزینه کردن در فوتبال به سود مردم است؟ چه پیشنهادی برای کاهش هزینه ها در این ورزش پرخرج دارید؟

برای ارائه نظر خود به بخش نظرات انتهای خبر مراجعه کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۲
در انتظار بررسی: ۱۳
غیر قابل انتشار: ۱۸
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
5
بررسي ميانگين درآمد يک معلم، يک کارمند، يک مهندس و يا حتي يک پزشک حاذق نشان مي دهد که فاصله درآمد آنها با فوتباليست‌هايي که حتي يک سوم آنها زحمت
نمي کشند و البته تحصيلات و سواد بالايي هم ندارند، بسيار زياد و متاثر کننده است، اما در سالهاي اخير چه کسي پيدا شده بر سرعت گرفتن اين روند مخرب نظارت کند؟کدام مقام نظارتي با جديت وارد بازار آشفته نقل و انتقالات شده و اول از همه با مديراني که چنين رقم هايي را پرداخت مي کنند، برخورد کرده؟ کدام مسئول در فدراسيون فوتبال اين توانايي را دارد که با مديران و بازيکنان متخلف برخورد کند؟ کدام مقام دولتي که همه اين پول ها از جيب دولت و از بيت المال به اين بازيکنان داده مي شود وارد ماجرا شده و با متخلفان برخورد کرده است؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
حق مظلومان را به چنین افرادی می دهند که فایده آنها تنها این است که باید از ... خانه ها جمعشان کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
9
ما که راضی نیستیم به پیر به پیغمبر راضی نیستیم ولی چه کنیم که کاری نمی تونیم بکنیم همینه که هست
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
منم راضی نیستم از پول بیت المالی که 1قسمت از 75 میلیون آن مال من است، ریالی به آنها داده شود. باید هزینه ها را طرفدارها بدهند و لذتش هم همونها ببرند.
لعنت بر مسولی که این حاتم بخشی ها را میکند، میخاهد دکتر... باشد یا سردار...
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
9
يك ريال از پولهاي فوتباليست ها حلال نيست . اين فوتباليست ها يك مشت ... هستند كه از پول بيت المال سوار ماشين هاي چند صد ميليوني مي شوند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
شلوغ بازی در نیارید بابا ! مگه کل بودجه فوتبال چقدره؟! هوادارن این فوتبال چه کسانی هستن؟ اونها حتی به اندازه شاد شدن دلشون حقی از بیت المال ندارن؟!
بیش از 80% این مردم فوتبال رو دوست دارن....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
از ائمه نقل است که هرگاه دیدید ثروتی در جائی انباشته شده بدانید که این ثروت از راه حلال به دست نیامده
وای به حال سردار و دکتر و دارودسته هاشون
jmc
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
6
ازجیب مردم-اقای .......روز حساب یادت باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
3
1
این صنعت در دنیا هم درآمد زیادی دارد وهم مخارج زیادی ولی در ایران برای سرگرم شدن جوانان وخالی کردن ایشان از طریق داد و... در ورزشگاه به جای مشروبات و... استفاده می شود.و نسبت به هزینه آن برای دولت وسیله ارزانی است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
دوست عزیز این اصلا توجیح خوبی نیست.
با پول 1 سال فوتبال میشه حداقل 150-250 تا مجتمع ورزشی در دل شهرها زد.
مجتمع های 6-7 طبقه که اکثر ورزش ها رو میشه در اونجا ببینی و استقبال عجیب مردم نشون میده که دولت ذره ای به فکر جوانان نیست.
استخر میخوای بری باید 8 هزار تومان بدی!
بعد با 2000 هزار تومان میتونی واسه 3 روز نه آب نیاز داشته باشی نه غذا و نه خواب!
مدیریت در ایران مقوله ای است که گم شده و هنوز که هنوزه پیدا نشده.... و با این شرایط پیدا هم نخواهد شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
تماشاگری که پول بلیت 2 هزار تومانی هم نداره باید بازی میلیاردرهای وابسته به دولت رو ببینه!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
ناشناس جان نادان. تمامی دنیا تیم های فوتبال خصوصی اند و با مالیات های کارگران بدبخت جیب بازیکنان رقاصه ها یا دلقک ها سیر نمی شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
2
2
این پولها مال پدریشونه...
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
1
1
به نظر من بایستی برای باشگاههای دولتی سقف قرارداد معین شود چیزی بسیار کمتر از آنچیزی که الان وجود دارد (زیر 100 میلیون تومان برای هر فصل) و در صورت تخطی از این سقف مدیران محاکمه و زندانی شوند مثلا آقای رویانیان اگر واقعا ثابت شود که از این سقف تخطی کرده به زندان بیفتد و در کنار آن سقف قرار داد برای باشگاههای خصوصی برداشته شود با اینکار باشگاههای دولتی نمی توانند بیشتر از یک میزان مشخص هزینه کنند و بازیکنان خوب جذب باشگاههای خصوصی می شوند و این باشگاهها می توانند با یک هزینه منطقی عنوان بدست آورند و چه بسا بتوانند به آن میزان درآمد زایی هم بکنند. همچنین دیگر دولت رقیب آنها نیست هم اکنون باشگاههای دولتی رقیب ناجوانمرد باشگاههای خصوصی هستند و با پرداخت های بی حساب و کتاب اجازه فعالیت به باشگاههای خصوصی نمی دهند چرا که آنها (باشگاههای خصوصی) نمی توانند با باشگاههای دولتی از نظر پرداخت رقابت کنند که باعث ورشکستگی آنها میشود.
بحث دیگر مربوط به درآمد زایی برای باشگاههای خصوصی از طریق پخش تلویزیونی و حق فروش پیراهن باشگاه و تبلیغات است. البته تلویزیون هم بایستی حق پخش را از مردم دریافت کند نه اینکه از بودجه نفت پرداخت شود. یعنی بدون تعارف هر کسی که علاقه مند به مشاهده لیگ فوتبال ایران است بایستی یک مبلغی منطقی به عنوان حق تماشا بپردازد

به هر حال باید باشگاهها خودکفا شوند و به دولت وابستگی نداشته باشند. البته دولت می تواند با دادن وام های بلندمدت و کم بهره به آنها جهت ساخت ورزشگاه کم کند و یا به آنها با مبلغ کم ورزشگاه اجاره بدهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
9
اينا از بيت الماله و حق همه مردمه.حتي اگه 1 نفر هم ناراضي باشه پولشون حرامه و غذايي كه با اون پول ميخورن حرام و نطفه اي كه با اون پول بسته ميشه هم حرامه...من كه به سهم خودم حتي 1 ريال راضي نيستم و اون پولا حرامه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
من هم راضی نیستم و امیدوارم هر ریال مالیاتی که از من گرفته شده و صرف پرکردن جیب این دلقک های روی زمین سبز شده به سلولی سرطانی در بدنشان تبدیل گردد. ان شالله ...
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
1
3
تا وقتی که برای دیدن یک بازی فوتبال مثلا پرسپولیس تراکتور 100 هزار نفر میرن ورزشگاه و با حرارت بازی ها رو دنبال می کنن اوضاع همینه که می بینید. مملکت ما یک مملکت جوانه و دولت وظیفه داره برای این جوون ها برنامه داشت باشه ولی از اونجایی که هیچ سازوکار مشخصی برای جوون ها وجود نداره دولت میبینه حالا با فوتبال سرشونو گرم کنیم ببینیم چی میشه یا مثلا ظرفیت دانشگاه هارو ببریم بالا، 4 سال هم ساله سرشون که گرمه بعد هم این دولت میره دولت بعدی میاد بالاخره یه کاری می کنه. پس چه سرگرمی بهتر از فوتبال...
خیلی اوضاع بده. به خدا ازتون نمیگذرم. من با تحصیلات دانشگاهی اونم دولتی بیکارم....
ناشناس
United Kingdom
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
مگر قدیم که 100 هزار نفر می رفتند ورزشگاه این پولها داده می شد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
6
باپول اين مردم به مشهوريت و......ميرسن بعد جواب سلام بچه هاي مارا نميدن برن گم شن 95%درصدشان آدم هاي .........هستند.والله نه من نه زن وبچه و........راضي نيستيم .
ناشناس
Canada
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
3
در تمام دنیا فوتبالیست ها در آمدهای بالایی دارند و این به خودی خود چیز بدی نیست. بطور مثال در فوتبال اسپانیا در آمد بازیکنها چند صد برابر یک مهندس و یا پزشک است. اما چیزی که اینجا قضیه را متفاوت میکند این است که باشگاهها در دنیا درآمد زا هستند و این پولها را از درآمد و یا از جیب سهامداران خود خرج میکنند و کسی هم قاعدتا معترض آنها نخواهد شد. اما در ایران دو تیم استقلال و پرسپولیس هزینه های خود را از جیب ملت میدهند که این مشکل اساسی است.
بردبار
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
در تمام باشگاههاي دنيا از درآمد خود باشگاه خرج ميكنند ولي در ايران از بيت المال يا حق كارگران كارخانجات فولادسازي و .... و يا از طريق اختلاس گران ( مانندشركت آريا) پرداخت ميشود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
2
1
مطلب اينست كه براي منحرف كردن افكار مردم از وضعيتشان همه جور خرج ميشود.فوتبال هم يكي از مسائلي است كه فكر تعدادي از مردم را به خود مشغول كرده پس چرا ازجيب خود مردم خرج نشود؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
4
من مانده ام این پولها چطور از گلویشان پایین می رود؟ فکر کنید که اگر این پولها کمک هزینه ازدواج و یا اشتغال جوانان می شد، چه اتفاقی می افتاد.
ehsan
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
به نظر من ریشه مشکلات اقتصادی مردم جای دیگه ایه ، آدرس غلط به مردم ندید لطفا ! بودجه فوتبال در مقابل اختلاس 3000 میلیاردی مگه چقدره؟! یه قطره هم نیست !
ببینید از نظر فنی درستش اینه که دولت باید باشگاهها رو خصوصی کنه تا دستشون تو جیب خودشون باشه ، اینو 1000 تا کارشناس گفتن ولی کسی گوش نمیکنه. باشگاه باید از جیب خودش و هوادارنش خرج کنه.
ولی اگه دولت اصرار داره که باشگاهها رو در اختیار داشته باشه چشمش کور باید خرج کنه !
از نظر اجتماعی هم من خودم یه حسابدار معمولی با سطح زندگی متوسط هستم. رفاه آنچنانی هم ندارم ولی با این هوچی گری ها مخالفم !
شما مجموع بودجه "یک سال" پرسپولیس ، استقلال ، سپاهان و مس که بیشترین خرج رو دارن 70 میلیارد(!) در نظر بگیر و تقسیم بر 70 میلیون ایرانی بکن ببین به هر نفر چقدر میرسه؟! فقط 1000 تومان در سال !
حالا هی بگید پول نفت من ، پول مالیات من ، پول فلان من !
تازه من میگم پول اگه خرج شادی دل مردم بشه هیچ ایرادی نداره. شما همین پرسپولیس رو ببین ، حدود نیمی از جمعیت ایران هوادارشن و این جمعیت عظیم با اوج گرفتن این تیم حداقل روحیه شون بهتر میشه. یا استقلال و تراکتور و ... فرقی نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
بهتره به فکر جلوگیری از دزدیها چند هزار میلیاردی باشید. بودجه فوتبال در برابر اونها 1قرون 2زاره !
با اون پولها میشه ازدواج و اشتغال و ... رو سر و سامون داد.
انشرلی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
حرام ترین پولی که میشه خورد پولی است که در جیب دلقک های روی زمین سبز می رود. با آن پول باید پلی یا جاده احداث شود. نه این جیب بی انتهای دلقک ها پر شود.
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
1
0
فقط من موندم این خبرنگارای استقلالی پارسال که فتح الله زاده برای استقلال خریدی های میلیاردی انجام میداد کجا بودند که امسال از سوزش زیاد یاد بیت المال افتادند. به قول آقای ...: خبرنگار استقلالی آب رو بریز اونجا که سوخته!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
تا وقتي ادمهاي عقب افتاده اي مثل تو پيدا ميشن ،معلومه كه پول بيت المالو ميشه به راحتي هدر داد.اخه اي كيو ،موضوع استقلال وپرسپوليس نيست،بحث حروم كردن بيت الماله براي فوتبالي كه هيچ بازدهي نداره ويك پديده هم ازدل اون بيرون نمياد.بحث اينه كه 95%از اين فوتباليستهاي ميلياردي، صدميليون هم نمي ارزند.
ناشناس
Canada
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
در تمام دنیا فوتبالیست ها در آمدهای بالایی دارند و این به خودی خود چیز بدی نیست. بطور مثال در فوتبال اسپانیا در آمد بازیکنها چند صد برابر یک مهندس و یا پزشک است. اما چیزی که اینجا قضیه را متفاوت میکند این است که باشگاهها در دنیا درآمد زا هستند و این پولها را از درآمد و یا از جیب سهامداران خود خرج میکنند و کسی هم قاعدتا معترض آنها نخواهد شد. اما در ایران دو تیم استقلال و پرسپولیس هزینه های خود را از جیب ملت میدهند که این مشکل اساسی است.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
لطف کنید رفم پرداختی به این ها رابه یک دهم تقلیل دهید می بینید باز هم بازی خواهند کرد راه حل این است
فرزاد
Switzerland
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
2
مشکل اصلی این هست که این پول ها از بیت المال خرج میشه!!!!!

وگرنه اگر یک نفر بخواد 100 میلیارد هم از جیبش خرج کنه مشکلی نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
از مالیات های من بیچاره که تو کارخانه دارم جون میدم
ناشناس
Canada
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
2
1
در تمام دنیا فوتبالیست ها در آمدهای بالایی دارند و این به خودی خود چیز بدی نیست. بطور مثال در فوتبال اسپانیا در آمد بازیکنها چند صد برابر یک مهندس و یا پزشک است. اما چیزی که اینجا قضیه را متفاوت میکند این است که باشگاهها در دنیا درآمد زا هستند و این پولها را از درآمد و یا از جیب سهامداران خود خرج میکنند و کسی هم قاعدتا معترض آنها نخواهد شد. اما در ایران دو تیم استقلال و پرسپولیس هزینه های خود را از جیب ملت میدهند که این مشکل اساسی است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
3
منتظر آه طبقه کارگر باشید که همه چیز را خواهد سوزاند تر و خشک
ناشناس
France
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
اگر فوتبالیست ها ما چیزی بارشون بود این وضع تیم ملی ما نبود که فقط پول مفت میگیرن بدون بازدهی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
3
0
دوستان اين طوري نبايد حساب كرد.
به نظر شما تعدادفوتباليستهايي كه رقم بالاي صد ميليون در سال ميگيرند چند نفره ؟ بيشتر از 200 نفر كه نيست مسلما هست ؟ تعداد افرادي كه بالاي يك ميليارد ميگيرن چي؟ من بعيد ميدونم به 20 يا 30 نفر برسه
بيايد اين طور به قضيه نگاه كني كه تو جامعه آماري ميليوني كه جوونا به عشق فوتبال وارد اين عرصه ميشن نگاه كنيد. 99.9درصد به پول نميرسن
تو هر شغلي همينه يه تعداد كمي خيلي خيلي پولدار ميشن ،‌ فوتبال هم جداي از بقيه شغل ها نيست. اين همه عاشق بازيگري هستن چندنفر ميتونن فيلم بازي كنن؟ از بين اونايي كه فيلم بازي ميكنن چند نفر پول دار ميشن ؟ يه دودو تا چهار تا كنيد ميبينيد توهر صنفي اين قضيه هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
اشتباه میکنی نکنه خودت از اونایی
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
باتوجه به اينكه هزينه اكثرتيمهاازبيت المال تامين مي شودارقام پرداختي قابل توجيه نيست.درصورتيكه مثل تيمهاي حرفه اي خارجي توسط باشگاه ويااسپانسرها تامين شودومثل آنها قراردادهاشفاف وماليات و... نيزپرداخت شود شايدمبالغ دريافتي كم نيزباشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
به نظر من فوتبال علیرغم جاذبه های بصری و اجتماعی خودش یک منبع مطمئن درآمد زایی هم محسوب میشه...اینکه ما در ایران - به خصوص در دو تیم دولتی پرطرفدار - چگونه عمل میکنیم درنوع خودش بی نظیره.
فوتبال ایران به پله ای تبدیل شده برای ارتقاء درجه اداری -مالی نه ارتقاء سطح فنی...
تیم های غیردولتی از منابع مالی خودشون هزینه میکنند و توجیه اقتصادی این هزینه ها مربوط به صاحبان باشگاه هاست...و به طبع آن ضرر و زیان هم.
ولی چیزی که جای فکر داره اینه که وقتی دو باشگاه دولتی هستند و دولتی ها به هیچ عنوان حاضر نیستند از سر این سفره پر نعمت و پر برکت ! برخیزند چطور خسارت هزینه های تلف شده بر عهده بیت المال است...؟؟؟
البته طبق بیانات مدیران توانمند بخشی ای این هزینه ها از طریق اسپانسر و قرارداد های تبلیغاتی بوده که اگر حقیقت داشته باشد باید این روند را به فال نیک گرفت...که امیدورایم حقیقت همین باشد... نه چیز جز این که اگر به غیر از این باشد به زودی پشت پرده این ماجرا ها نیز رو می شود ... دیگر نه ایشان مانند و نه هوادار و نه امید...
hojjat
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
3
یک کار گر بیچاره اگه شب تا روز هم کار کنه شاید در امد سالانه اش به 10 میلیون هم نرسه ولی یک فوتبالیست ضعیف که تو زمین مسابه برای خودش راه میره و دو تا پاس هم میده بیشتر از 60 برابر این پول را در یک سال میگیره. ایا شما فکر میکنید این پول حلاله؟ ایا شما این را بی عدالتی محض نمیدانید؟ ایا فکر کردن به این موضوع شما را دیوونه نمیکنه؟
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
1
7
بايد با اين رويانيان برخورد شود چون يك نظامي است ونبايد در فوتبال وارد ميشد وهمچنين دوشغله يا چند شغله ميباشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
چرا باید برخورد بشه؟ داره دل 30-40 میلیون ایرانی رو شاد میکنه و روحیه شون رو واسه زندگی تقویت میکنه. چش نداری ببینی؟!!!
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
به بنظر من سقف قرارداد برای تیمهای دولتی راه حل خوبیه و باید جدی گرفته بشه!
ولی باید مسئولین از سیاسی بازیها دست بر دارن و بذارن که این تیمها خصوص بشن!!
اون وقت اگه دخل و خرجش به هم بخوره، میتونه هر پولی که میخواد به بازیکن بده
عبادی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
28
من که راضی نیستم، امیدوارم از گلوی کسانی که گرفتن پایین نره. اون مدیری هم که از این پولا داده ایشالا به جزای کاراش برسه. پول بیت المال رو باید اینجوری به باد داد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
بهتره به جای ناله نفرین الکی فکرت رو به کار بندازی تا زندگی بهتری داشته باشی !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
2
خدا که هست وعده مثقال خیر و شر که هست ومیزان خدا هم که علی (ع) که دانه از مور به ستم نمی گرفت هم هست . همه بنی بشر هم پای این میزان میرن دیگه !! پول رو فوتبالیست میگیره جوابش رو جلوی خدا آقایون مدیر عامل میدن!حتما میدن دیگه!یا این قرآن و خدا وپیغمبر و علی و عدالت و یوم الحساب که بزرگان دین ضجه و ناله و فغان کردن( زبونم لال استغفر ال..)دروغه یا مدیران سیاسی فوتبال ما این وعده ها رو بگیر نگیر می دونن. که قطعا مدیران ولخرج خوش خنده در محضر عدالت خدا و علی ظاهر میشن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
پولهایی که اخیراً هم کلی سر و صدا کرده حق الحساب شرکتهایی مثل نمایندگی های خودرو های لوکس هستش برای گرفتن امتیاز از سازمانهایی که مدیرانشان از رانت به منظور کسب محبوبیت برای اهداف سیاسی در آینده استفاده میکنند.
امير حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
خيلي واضحه كه از كجا مي ياد.

از افزايش متناسب حقوق كارمندان و كارگران و بازنشستگان جلوگيري مي كنن تا جيب افرادي رو پر كنن كه حتي نمي تونن رقم قراردادشون رو به عدد و حروف بنويسن!!!
ناشناس
China
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
2
اگر خصوصي بود نوش جونشون اما چون بيت الماليه من يكي كه يك قرونش رو راضي نيستم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
32
آقا لطفاَ اين فوتبال را تعطيل كنيد واين قدر روي اعصاب مردم راه نرويد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
از جيب من و تو
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
بهترین کار قرار دادن مالیات سنگین مثلا 60 درصدی برای بازیکنان هست سقف قراردادم بردارن حالا هرکی خواست پول بیشتری به بازیکنا بده باید مالیات بیشتریم بده وبرای باشگاهایی هم که زیرمیزی میدن جرایم سخت قرار داد
ناشناس
Japan
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
من در دانشگاه شریف استاد هستم. به ازای دستآوردهای پژوهشی قابل توجهی که داشته‌ام بنیاد نخبگان ۲۰ میلیون تومان بودجه پژوهشی به اینجانب داده است که البته کاملا متشکریم و در همه مقالات منتشره بطریق مقتضی عنوان می‌کنیم که از بودجه بنیاد برای امر تحقیق استفاده کرده‌ایم. این رقم را مقایسه کنید با رقمهایی که اقایان به عنوان حقوق جیب‌شان می‌گیرند (و نه بودجه برای انجام کاری!)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
عزيزان برادران توجه داشته باشيد اگه باشگاهها هزينه ميلياردي ميكنند. در قبالش درآمد ميلياردي هم در كنار اين فوتباليستها كسب ميكنند .
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
بیت المال وحرام است من که راضی نیستم
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
لطف کنید به هر بازیکن برای هر فصل 10 میلیون بدهید ببیند چقدر فوتبال ما پیشرفت میکند و چند نفر در این فوتبال حذف میشوند از دلال تا مدیر عامل تا سرمربی مدیر فنی و.........
اسیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
30
... من مونده ام که فوتبال کدام درد مردم بیچاره را درمان میکند؟بخدا همه مسولان دربرابر خون شهدا مسول هستند اگر جلوی این ریخت وپاشها در فوتبال را نگیرند برید ببینید در بیمارستانها چه خبره چند نفر روزانه بخاطر نداشتن پول دارو از پا در میان؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
22
آقا فکر می کنید چرا تیم ملی با این همه هزینه نتیجه نمی گیره؟ چرا تیم های ارانی با این همه مخارج هیچ پیشرفتی در اون ها حاصل نمی شه؟ به خاطر اینه که ملت راضی نیستند، پولی که در این راه خرج می شه حرامه. پول حرام هم به جایی نمی رسه. آقای رویانیان، آقای فتح الله زاده و آقایون فوتبالیست ها که به ریش ما میخندید، اگه تو این دنیا شانس بیارید و تقاص پس ندید، فردای قیامتی هم هست. منتظر این باشید که در برابر میلیون ها نفر جواب گو باشید.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
خوشا مردن...
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
زندگی کردن من مردن تدریجی بود
انچه جان کند تنم عمر حسابش کردند!
مهدی
-
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
قابل توجه آقای رویانیان : قرارداد سید جلال برابر است باحقوق سه ماه ی 600نفر از فرهنگیان آموزش وپرورش
جمال
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
درامد اين فوتباليستها از يك پزشك فوق تخصص هم زياد است در حالي كه خودشان ديپلم هم ندارند من دكتر 30 سال خدمتم به دولت كلا 200 تومان خواهم گرفت نمي دانم اين پولها از كجا ميايد. پس نتيجه ميگيريم ثروت از علم بهتر است
mehdi anoushehpour
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
از بیت المال و راه آن اینست که مدیران در هیئت فوتبال تعهد نامه ای امضا کنند که در صورت عدم رعایت توافقنامه باشگاه انها به حالت تعلیق در آید و در آن به پاداش و همه موارد دیگر هم اشاره شود و خود فدراسیون هم در توافقنامه خود همه راههای فرار را ببندد ، ماشا اله این همه هم مشاور حقوقی دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
از جیب خودمون
وقتی پراید 3 میلیونی مدن 10میلیون
شیر خشک با آب قاطی می کنندمیگن شیر پرچرب
یک شبه نون،آب ،برق،...گران میکنند
.....
...
..
.
مسعود
United States
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
لیگ ایران مبایست با 12 تیم به کار خودش ادامه دهد تا بازیکنان به لیگ بروند انوقت برای لیگ برتر شد سقف قرارداد تعیین کنند انوقت برادن به تیمهای لیگ برتری بین بازیکنان لیگ یک رقابت بوجود میاید و نرخ ها مجددا پایین میایند اصلا 18 تیمی شدن لیگ برتر کار دلال ها و واسطه های فدراسیون بوده تا خودشان نفع ببرند. یک استاد دانشگاه در ماه اگر خوب حقوق بگیرد یک میلیون است تازه بعد از 18 سال تحصیل که بعد از 30 سال کار درامد ان 900 میلیون است انوقت اقایان برای یک سال یا 2سال 900 میلیون می گیرند و تازه طلبکار هم هستند و میگویند مگر ما چند سال میتوتنیم بازی کنیم اخر این کجاش عدالت است این بازیکنان انوقت می ایند تو زمین این بازی های افتضاح را انجام میدهند نهایت لطفی که به اینها میشه کرد معدل حقوق یک استاد بین 2 تا 3 میلیون در ماه حقوق پرداخت شود تا پول زیادی برای اینها نکبتی بوجود نیاورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
4
معنای عدالت .... این نیست. افرادی که دم از اجرای عدالت می زندند این آب را بیشتر گل آلود می کنند. مدیران عامل باشگاه های مطرح فوتبال که این هزینه ها را انجام می دهند چه کسانی هستند؟؟؟
بهتر نیست به جای سرگرم نمودن قشر جوان به فوتبال با این هزینه های هنگفت، مشکلات اشتغال در جامعه را رفع نمود تا هم مشکل تمایل جوانان به انحرافات اخلاقی حل شود و هم مشکلات اقتصادی و هم پایداری بنیان خانواده ها؟؟؟
اگر رسانه های جمعی به همین میزان که به موضوع فوتبال می پردازند به مسائل اقتصادی و اشتغال و عدالت واقعی مورد نظر امام خمینی (ره) می پرداختند مطمئناً ایران بعد از گذشت 34 سال از انقلاب، ابرقدرت اقتصادی و سیاسی جهان شده بود.
رحمان
Poland
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
2
250=1
یک و نیم میلیاردی که قراره به کریم انصاری فر برای 300 روز بدن با 250سال حقوق بازنشستگی پدر من برابری می کنه. ظلم از این بیشتر ؟
250سال ضرب در ماه12 ضرب در حقوق 500000=1500000000
يوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
فقط نظر مجتبي(خوشا مردن...)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
راستی پرونده بیمه و ... کجا انجامیدمی دونین گوشت گاو وگوشت مرغ کیلو چنده؟آیا اصل کاری و غیر اصل کاری بالاخره جوابگو خواهند بود ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
94
0
همه این آتیش ها از گور استقلال بلند میشه.
تا دیروز که آقای فتح الله زاده پول ملیاردی میداد به امسال آقای رحمتی مجیدی هیچی نبود.
حالا که پرسپولیس جدید شده این حرفها شروع شده.
بابا شما پی بیت المالی به من بگو 20000 بدترشو نشونت بدم برادر یا خواهر استقلالی.
اگه شرف داری نظرمو بزار
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
آقا اين رويانيان داره آبروي ... راهم ميبره الان قسم مي خورم بيشتر پرسپوليسي ها هم از اين وضع ناراضي اند. از هر كي ميپرسي اين اقا اين پول ها را از كجا مياره همه ميگن ... ديگه.....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
23
واقعا جالبه بازیکنانی که در ازبکستان 90 دقیقه دفاع کردند و با خوش شانسی محض برنده شدند و در تهران مقابل 100 هزار تماشاگر نتونستن تیمی مثل قطر رو ببرند فقط به صرف اینکه بازکن ملی پوش هستن قراردادهای میلیاردی می بندند در حالی که بازکنی مثل مسی سالانه حول و حوش تنها11 میلیارد از بارسلونا حقوق میگیره. دوم اینکه باشگاه هایی مثل بارسلونا با درآمدزایی خودشون پول بازیکنان رو میدند نه مثل ایران که بوجه تیمها رو از پول ملت تهیه میکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
11
تنها راه مبارزه با اين حيف و ميل بيت المال استقبال نكردن تماشاگران در استاديوم هاست. مقصر خودمون هستيم اينقدر اينا را تحويل گرفتيم
امير احمد اكبري اسبق از تبريز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
اسم ليگ برتر را يدك ميكشيم
يادش به خير زماني كه ليگ دسته يك و دو بود
بازيكن فقط براي غيرت بازي ميكرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
نه با با این پولهارو مدیران لایقشا ن از راه اقتصادی در می اوردند اصلا دیگه از این مدیران پیدا نمیشه اما واقعا ....
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
9
با پول هر كدامشان ميشه يك كارخانه توليدي راه انداخت و عده اي را مشغول به كار كرد.
من بعنوان يك مهندس كه 40 سال سن دارم با 15 سال سابقه كار صنعتي با بيست ميليون تومان سرمايه يك واحد كوچك راه انداختم و در آمد 5 خانواده از اين كار است و اگر يك ميليارد بصورت وام و نه بلاعوض بدهند حد اقل 50 نفر را مشغول كار خواهم كرد ولي افسوس از يك ذره حمايت!!
استانداري حواله ميدنت به اداره صنايع و از اونجا حواله ميشي به بانك و بانك هم كه معلوم است و مال از ما بهتراست!!
10 ميليون وام سرمايه در گردش رو شش ماه سر دواند و از آخر هم نداد و من هم قيدشون رو زدم!
اشتغال خيلي راحت ايجاد ميشود ولي كمي همت از مسئولين مي خواد كه متاسفانه فقط حرف و حرف و شعار و از عمل خبري نيست!!
جوادي
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
11
راستي كجاست مدعي العلوم كه دنبال حق الناس و مردم بدبختي كه از فرط فقر و بدبختي و نداشتن كار هر شب اشك مي ريزند را لز اين افراد بگيرند.
وقتي پسررئيس فدراسيون فوتبال ماشين چند صد ميليوني سوار مي شه . وقتي هزينه هاي ميلياردي در فدراسيون حيف و ميل مي شه .
وقتي پيش نماز...... واي به حال .....
بگذار دنياي ديگري هم هنست...آقاي كفاشيان
عطر سیب
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
از پول مالیات من و شما . از پول نفت من و شما . از دولت عدالت محور باز هم بگم .
piter and jorge
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
مثل قضیه مهریه که 110 سکه سقف تعیین شد باید برای بازیکنان فوتبال مفت خور هم سقف تعیین شود
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
شده داداش اما رعایت نمیشه...
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
دستمزد میلیاردی از بیت المال و فوتبال دو ریالی......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
آقا اين پول حقشونه.
هرکسي که نميتونه بياد توي زمين جلوي ميليونها نفر انگشتش را ...
چقدر بار فرهنگي داره. فکرش را بکنيد. بالاخره اين حرکات بسيار ارزشمند بايد يک جوري جبران شوند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
1
1
از انجائیکه نان بربری قاتق اکثریت مردم خواهد شد 1000 تومان و خیلی ها گرسنه خواهند خوابید !!!! و تعجب بیشتر انکه منادی یان حفظ بیت المال خود اتش بیار معرکه شده اند !!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
48
دوستان عزیز با آه و ناله و پل صراط و حساب و کتاب آخرت کار درست نمی شود. در حقیقت از ماست که برماست . لطفا شروع کنید فوتبال را تحریم کنید اصلا در مورد فوتبال داخلی حتی تیم ملی حرف نزنید به ورزشگاه نروید و اگر هم می روید مراتب اعتراض خود را به صورت علنی اعلام کنید به برنامه های ورزشی پیامک ندهید در سایت ها و وبلاگ های خود حقیقت را بنویسید . لطفا شروع کنید از همین الان....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
اگر بجاي درس خواندن دنبال توپ مي دويديم وضع مان بهتر ازاين بوداين باشگاههاي دولتي هزينه بستن اين قرادادهاي سنگين را از چه منبعي تامين ميكنند بخدا قسم هستند افرادي كه به نان شب محتاجند يا دربستر بيماري هاي ناعلاج به كمك نيازمندند نكنيد اينكار را كه خدا پسندانه نيست نميگوئيم خرج ورزش نشود اما در حد معقول ووريخت وپاش هاي اينچناني در فوتبال باعث ايجاد تبعيض در رشته هاي ديگر مثل وزنه برداري وكشتي وكاراته و واليبال وشطرنج وغيره ......خواهد شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
وقتي وزير و وكيل و.... با هزار راه از بيت المال مي دزدد اين مسائل هست
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
جالب اینه روز بروز وضع فوتبالمون خرابتر میشه اینم از تیم ملی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
10
ملتمسانه از شما می خواهم که این موضوع در واقع یک معضل اجتماعی را همچنان پیگیری کنید تا به یک نتیجه منطقی برسد. پاسخ مساله که کاملا واضح است ولی باید به این یک پرسش بسیار اساسی پاسخ داده شود که " چرا و بر چه مبنای حقوقی و منطقی باید چنین پول های از جیب بیت المال به بازیکنانی داده شود که در سطح باشگاه ها بازی می کنند (نه تیم ملی). اگر این بودجه گزاف صرف مسائل و احتیاجات اساسی و عمومی مردم هزینه شود بسیاری از درد و رنج های مالی مردم حل و فصل خواهد شد.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
تنها راه خصوصی کردن کامل و واقعی باشگاه هاست. در آن صورت هر مبلغی دوست دارند بدهند!
ناشناس
United Kingdom
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
1
0
با این تیتر های عوام فریب افکار مردم را از دزدان بیت المال منحرف نکنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
ما چقد بدبختیم همه جا داغونه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
1
بهتریت راه درحال حاضر تعطیلی موقت فوتبال میباشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
8
چرا آقایون علما در این رابطه نظر نمی دهند؟
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
24
من الان 2 سال گوشت نخوردم :( اونوقت اینا یه شبه پولدار شدن ! 10 سال از سربازی اومدم بیکارم اگه هم شغلی بوده موقتی بوده که حقوق روزانه بوده ازدواج هم نتونستم بکنم بعلت بی پولی .. یکی نیست جواب منو امثال منو بده کمکککککککککککککککککککک
ش گمنام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
5
فقط بازیکنان نیستند که شما اضافه کنید پولهایی که مربیان در پیتی و سرپرستان باشگاهها رو / دلالها رو/ اسپانسرهارو/ آقازاده هارو / از ریز و درشت دارن از این راه کلان کلان میخورند و یرای مردم پزش رو میدن . ولی میدانید مردم حتی پول رفتن به یک استخر رو با آن هزینه های بالا ندارند . بعد می خواهیم اقتصاد جهانی را درست کنیم بعد مخواهیم فاصله طبقاتی را از بین ببریم یا حکومت عدل علی را پیاده کنیم بلاخره یک روز تاوانش رو خواهیم داد.
علی
-
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
به نظر من باید فوتبال را جمع کنند و ورزشهای مدال آور را رونق بدهند. لایک نیم نگاه به والیبال میبینیم که اگر به ورزشهای دیگر نگاه بشتری داشته باشیم بهتر است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
10
واقعا این احساس ایجاد میشه که من هم حق دارم به بیت المال دست درازی کنم و گرنه سرم کلاه میره
خدایا ما رو به خودمون وامگذار
احسان
United States
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
12
چرا باید به تراکتورسازی از پول بیت المال 8 میلیارد تومان با افتخار بدهند. من که راضی نیستم . اصلا" این پول را از کجا اورده اند؟! بسیار متأسفم که برای هرکاری در این مملکت توجیهی هست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
0
بنده گان خدا کجایید که آقای رویانیان اگر پول داشت که احتمالا دارد می خواست برای بازیکنانش هواپیما بخرد
احمد از یزد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
0
8
سلام
برن باشگاهها را در بورس به طرفداران بفروشند ودرآمد زایی کنند وخرج کنند .
من که معادل 4از 75میلیونیم آن راضی نیستم
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
50
0
با سلام
چرا اینهمه استقلال پول میداد - سپاهان پول میداد و... همه سکوت کرده بودید چقدر باید طرف دار های پرسپولیس بخاطر خرید بازیکن 2 ریالی خجالت میکشید . حالا امسال پرسپولیس بخاطر هوا دار هاش تعدادی بازیکن خوب خریده و انشالله بره آسیا و افتخاری برای ایران عزیزمان باشه .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
27
0
آقا احسان به جاي فوتبال به فكر عاقبت خودت باش
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
0
ورزشكاران رشته هاي ديگر به مراتب زحمت بيشتر و افتخار آفريني بيشتري براي كشور دارند ولي يك دهم درامد فوتباليست هاي ... را ندارند حتي يك ريال هم كه از حق اين مردم مستضعف
و رنج كشيده به اين قشر اختصاص داده شود حرام است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
5
من یک معلم هستم .چرا از من معلم با حقوق اندک مالیات میگیرن در چنین راه هایی صرف میکنن در روز حساب همه ی کسانی که مقصر هستند یقه شان را میگیرم .دیدار به قیامت حتما حسابی هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
0
انصافا فقط رقمی که برای همین دوماه نقل و انتقالات باشگاه ها ردو بدل میشه بالاتر از 50 میلیارد است
آیا واقعا با این پول نمی توان ایرانی آباد داشت
آقای عباسی پاسخگو باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
0
آقای عباسی وزیر محترم ورزش شما را به عنوان وزیر انتخاب کرده اند که جلوی این مشکلات را بگیرید نه اینکه کوچه به کوچه زمین خاکی افتتاح کنید...؟؟؟؟
واقعا چه کسی باید پاسخگو باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
8
آقایون محترم یاد داشته باشید فقط آقای..........این کار را نکرد تمام تیمهای لیگی ما دولتی هستن همه دارن پول بیت المال را خرج میکنن واون هم حق ادمهای بدبخت بیچاره هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
18
کوفتشون شه الهی
مزتضی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
21
حیف 2 ریال که بدن به این فوتبالیستها.پول بیت المال ره حروم ادمی میکنند کا لیاقتش را نداره.
سی و خورده ای ساله که نتونستیم توی اسیا یا دنیا کاری بکنیم.از صنعت فوتبال فقط ارقام نجومی قراردادها که از جیب مردمه نصیب مون شده.ای اقا رسانه ها و دولت چسبیدن به انرژی هسته ای کی به فکر این حرفاست.
مرتضي
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
0
آقاي رويانيان چقدر ميگيره؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
0
خرجی که ازجیب رفیقان بود حاتم طاعی شدن آسان بود
علیر ضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
17
با این پولهایی که خرج کرده اند میشد حداقل 2 تا کارخانه زد و چندین نفر در اونجا کار کرد اما حیف که میدن به این بازیکنها و اونا هم به فکر......هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
13
رويانيان بايد به اتهام اختلال در بازار محاکمه بشه، اين محاکمه مي تونه ابعاد ديگه قضيه رو مشخص کنه مثلا اينکه اين پولها از کجا اومده؟ بي ام و ايکس 6 که به بازيکنان داده شد از چه طريق تهيه شده؟ مديران باشگاه پرسپوليس بايد به اتهام پولشويي محاکمه بشن، بازيکني که با بي ام ديليو ايکس 6 سر تمرين مي آد و در کمال وقاحت مي گه من زير 400 ميليون گرفتم بايد محاکمه بشه؟تيمي که بازار رو به هم ريخته بايد از دور مسابقات ليگ برکنار بشه، يه ذره از فوتبال ايتاليا و ترکيه که برخي از باشگاه ها متهم به تباني شده بودند و دادگاه بدون در نظر گرفتن نام باشگاه ها با آنان برخورد کرد بايد درس بگيريم.
تعيين سقف براي قرار دادهاي فوتبال اون هم بدون ضمانت اجرايي يا با وجود هزاران راه فرار براي نقض اين قانون ، چه دردي رو دوا مي کنه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
9
مسلما پول بیت المال است که توسط افراد غیر فوتبالی و در راستای اهداف غیر فوتبالی مصرف می شود. به عنوان مثال ریخت و پاشهایی که امسال توسط سردار سرخپوشانجام میشود ، با اهداف غیر فوتبالی و جهت کسب محبوبیت و استفاده از پتانسل مشارکت پرسپولیسیها و خانواده هایشان در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و اهداف جریانی خاص انجام میشود. شاهد این موضوع هم در دسترس نبودن گوشه ای از منابع مالی سرخپوشان برای سایر تیمها (بجز مس کرمان که شائبه اتصال رئیس هیت مدیره آن به جریان خاص مطرح است).ضمنا ادبیات مغرورانه و تهدیدات دائم سردار سرخپوش به افشاگری علیه منتقدان اسراف بیت المال شما را به یاد چه کسی می اندازد؟ این را هم در نظر بگیرید که سردار عزیز جزو مازندرانیهای متنفذ دولت محترم می باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
14
باسلام
پول دریافتی ازطریق فوتبالیستها ومربیان فوتبال ازنظر شرعی وعرفی حرام است ومتاسفانه هیچ ارگانی براین ریخت وپاشهای فوتبالی نظارت ندارد درحالیکه کشور با فقر وبیکاری ناشی ازتحریم پنجه نرم می کند مسئولین محترم پول بیت المال را بی حساب وکتاب دراختیار چند فوتبالیت قرارمیدهند که هیچ منافعی برای جامعه نداردواین پول را درپارتی های شبانه مصرف می کنند
ناشناس
Germany
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
10
‫جمع کنید این فوتبال را،فقط زد و بند است و بچاپ بچاپ.
ناشناس
-
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
10
به خدا اين پولها اگر خرج افرادي گردد كه مخترع هستند در مدت زمان كوتاهي دهها برابر آن سود وارد كشور مي شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
29
شنیدم بعضی ها حتی به دین وایمان هم اعتقادی ندارند .پس خدا لعنت کند ان کسی را که ادم بی دین پرورش میدهدو با دادن این پولهای بی حساب انهارا مست وخدانشناس بار اورده است..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
7
اقا جان وقتي به اون اقا ميلياردي پول ميدن حتما ميليوني هم گير خودشون مياد
گور باباي ملت و بيت المال اين حرفا همه ش چرت و پرته
بيت المال كيلو چند اين فوتبالي كه هيچ چي براي مردم نداره بجز باخت و باخت و باخت يعني چي يعني مسئولين مقام بالا نميدونند كه تو مملكت چه خبره
دانشجوهايي داريم كه براي جبران شهريه شب تا صبح خداميدونه كجا ميخوابن و درامد دارند اونوقت اينجوري پول به مثل بيت المال رو هذدر ميدن اونم براي هيچ
خدا يا كجايي ...
خدايااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
كارگر اجاره نشين مثل خر مانده درگل
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
3
از پس انداز ماهيانه سرداره !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
0
مسلما پول بیت المال است که توسط افراد غیر فوتبالی و در راستای اهداف غیر فوتبالی مصرف می شود. به عنوان مثال ریخت و پاشهایی که امسال توسط سردار سرخپوشانجام میشود ، با اهداف غیر فوتبالی و جهت کسب محبوبیت و استفاده از پتانسل مشارکت پرسپولیسیها و خانواده هایشان در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و اهداف جریانی خاص انجام میشود. شاهد این موضوع هم در دسترس نبودن گوشه ای از منابع مالی سرخپوشان برای سایر تیمها (بجز مس کرمان که شائبه اتصال رئیس هیت مدیره آن به جریان خاص مطرح است).ضمنا ادبیات مغرورانه و تهدیدات دائم سردار سرخپوش به افشاگری علیه منتقدان اسراف بیت المال شما را به یاد چه کسی می اندازد؟ این را هم در نظر بگیرید که سردار عزیز جزو مازندرانیهای متنفذ دولت محترم می باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
1
من هم راضی نیستیم به پیغمبر راضی نیستیم ولی چه کنیم که کاری نمی تونیم بکنیم همینه که هست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
10
منم از این پول بیت المال که صرف فوتبال می شه اصلا راضی نیستم
یه کارمند در طول 30 سال خدمت یک دهم یک فصل فوتبالیستها در امد نداره کجای دنیا اینطوریه تازه اونم برای فوتبال بدون در امدزایی و دولتی ما
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
11
با سلام
چرا پول بیت المال را خرج یک مشت آدمی که یک ریال ارزش ندارند خرج می کنید ؟ حرام است حرام است
هانيه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
66
چه 100 ميليوني؟ چه كسي رو مي‌شناسين كه با كار عادي تو 9 ماه 100 ميليون درآمد داشته باشه؟ فوتباليستي كه نه سواد داره نه لياقت نبايد از كارگراي زحمت‌كشمون بيشتر بگيرن! چه فرقي بين فوتباليست با كارگر ساده وجود داره؟ پولشونو روز مزد بدن بهتره! هر بازي كه ميره زمين بر اساس عملكردش حقوق بگيره! خيلي هم تحفه باشن آدم دلش نمي‌سوزه. كجا روي ما رو سفيد كردن كه اينطوري پول ميگيرن. چرا كسي جلو اينارو نمي‌گيره؟ كسايي كه برا اين فوتباليست‌ها اين همه پول از بيت‌المال مي‌دن بايد درجا اعدام بشن! چون اينا پولايي كه بايد صرف جاهايي بشه كه نميشه. بيماران هموفيلي براي هر آزمايش ژنتيك قبل ازدواج بايد 1 ميليون پول بدن كه به خاطر اين قضيه اكثرشون بدون آزمايش ژنتيك ازدواج مي‌كنن و اكثراً بچه‌هاشون هم هموفيلي به دنيا ميان يعني دولت نمي‌تونه به اينا كمك كنه ولي برا فوتباليست اين همه پول ميده؟! اين فقط يه نمونه از ميلياردها نمونه‌اي بود كه تو اين مملكت داره اتفاق مي‌افته. مردم دارن دست و پا مي‌زنن كه از گشنگي نميرن اونوقت يه تعدادي خيلي راحت پولارو بالا مي‌كشن كسي هم جيكش درنمياد. بترسين از آخر عاقبت اين كاراتون!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
2
کجای قایقران که به عشق هوادار بازی می کردی نه برای پول
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
7
ما که راضی نیستیم . اینقدر افراط میکنند که واقعا توجیح ندارد. تازه این پولها از کجا میاد؟ !!!!!!! لطفا آقایان بررسی نمایند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
10
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین.بالاخره صبر خداهم اندازه داره یکروزی نه چندان دور نتیجه این اعمال ورفتار ... را که همانا حق الناس حق الناس حق الناس است را خواهیم دید.فوتبالیستها. هنرپیشه ها.شرکتها وبخشهای خصوصی حقوقها وپاداشهای میلیاردی درکنار فقر وبدبختی 5/99درصد افراد جامعه. والله بالله تالله مردم نجیبی داریم.ولی ....
اسیر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
0
شما که میترسید و نظر حقیقی ما را چاپ نمی کنید و یا نصف و نیمه چاپ میکنید جرا از ما نظر میخواهید؟
رمضانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
14
وقتی مردم می بینند که از پول بیت المال خرج فوتبال می شود نفرین می کنند و ...دلسرد می شوند
مهدی
United States
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
22
سازمان بازرسی کجاست .قوه قضاییه کجاست .چرا هیچ کس از این مدیر عاملان هزینه بازخواست نمیکند . این که هنر نیست با پول بیت المال وارد بازار خرید بازیکن بشوند و بعد بیایند تو تلویزیون از خودشان تعریف کنند که من یک مدیر نمونه هستم .به من هم اینقدر پول بدهند من هم می توانم این کار را بکنم .این باشگاه هایی که اینقدر هزینه مکنند یک گزارشی از عملکردشان در تیم های پایه بدهند که چه تعداد بازکن تحویل تیم بزرگسالان داده اند تا معلوم شود که مدیر هستند یا خیر. نحوه جابجایی بازیکنان و مربیان را رصد کنید ببینید که دلالها و باند تعیین کننده نتایج بازیها کجاست بیچاره تماشگر و پول مردم که هزینه افرادی می شود که به اندازه یک کارگر برای این مملکت زحمت نمیکشند راستی چرا بازیکنان ما به جز تعداد اندک انان در لیگ های اروپایی جایی ندارند و اگر هم بنا به مصلحت هایی واز طریق دلال ها به اروپا میروند موفق نیستند و به انها بازی نمی دهند و بر می گردانند غیر از این است که دراندازه یک بازیکن دسته یکی تیم های خارجی هم نیستند.مسولان محترم ذیربط در مملکت بیایید به داد این فوتبال فاسد برسید .چند سالی لیگ برتر را با 12 تیم برگزار کنید و نظارت دقیق با مدیران عامل متعهد ادامه دهید.ضمن اینکه قوانین در مملکت ما خود زمتنه ساز این فساد است . 1-چرا باشگاه ها خصوصی نمی شوند2- چرا اجازه پخش بازیها در اختیار باشگاه ها نیست 3- چرا با شگاه ها از سیاست های فدراسیون تبعیت نمی کنند . در پایان اگر هزینه ها در فوتبال درست باشد باید فوتبال ملی ما در سطح قاره هر ساله ارتقا یابد نه اینکه سال به سال بدتر شود.
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
29
چرا باید از جیب من که سالی بک بار هم فوتبال نمیبینم یه عده فوتبالیست حقوق انچنانی بگیرند ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
8
منم راضی نیستم از پول بیت المالی که 1قسمت از 75 میلیون آن مال من است، ریالی به آنها داده شود. باید هزینه ها را طرفدارها بدهند و لذتش هم همونها ببرند.
لعنت بر مسولی که این حاتم بخشی ها را میکند، میخاهد دکتر... باشد یا سردار...
مهرداد
United States
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
37
بهتره معنی برخی کلمات در لغت نامه تغییر نماید،وقتی مرد سابق قانون مداری (جناب رویانیان) به راحتی میفرمایند خودرو که چیزی نیست ،اگر داشتم هواپیما به بازیکنان هدیه می دادم ، دیگر چه انتظاری از سایرین است؟
وقتی به راحتی جناب سردار رویانیان ،قانون سقف قرارداد را با دادن هدایای اینچنینی دور می زند باید فاتحه قانون و قانونمداری را خواند.
به قول معروف : هرچه بگندد نمکش می زنند ، وای به روزی که بگندد نمک !!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
5
از پول سوخت
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
38
0
ببین یکی چطوری مردم رو از مقوله اصلی گمراه کرده.فکر کرد مشکل ما فوتبال. بسی خیال باطل.خوردندو بردندو میخورندو خواهند خورد ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
1
از جیب مردم...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
18
0
یعنی چه چه جوری قضاوت کنیم وقتی چیزی نمی دونیم ؟ شفاف علنی دارید خلاف مرتکب می شوید .
ناشناس
-
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
0
0
اشک دیده یتیم ...... اعتصامی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
36
سلام به همه عزیزان منم به نوبه خودم مخالف دادن پولهای میلیاردی به این بازیکنان و مربیانم از نظر من حرامه چون ما ها راضی نیستیم یه ریال از جیبمون خرج فوتبال بشه وبا وجود اینهمه مشکلات و بیکاری که جوانان پول اغاز زندگی مشترک ندارند. ماها باید به ورزشگاه برا تماشا فوتبال نرویم و بحث فوتبالی نداشته باشیم تا اصلاع بشه و به نوبه خودمون تو سایت ها نظراتمون را بگیم
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
11
دوستان، خنده داره که فکر کنیم اگه ما بودیم نمی گرفتیم . فکر کنید بهتون بگن بیا این یک میلیاردو بگیر بعد تو بگی نه بابا زیاده 200 میلیون بسه .
خدا لعنت کنه بی خرد های به ظاهر مدیر رو که این پولا رو پرداخت میکنن که آخرش اینه وضعیت فوتبال مملکت ما .
یک جوان بیکار و تحصیل کرده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
0
15
ما فوتبالی نمی خواهیم که خرجش از بیت المال باشه ما کار میخواهیم تا بتونیم در امد داشته باشیم و زندگیمونو بچرخونیم که شرمنده زن و بچمون نشیم حرامه این پولا واسه فوتبال  فوتبال باید خصوصی شود و نسبت به در امدشون خرج شود درس میخونیم به سختی خرج تحصیل در می اوریم مدارک دانشگاهی میگیریم فقط قاب میکنیم گوشه خونه  و بیکار و حیران میمانیم کاری کنین هر جوان بعد از تحصیلات عالیه وارد بازار کار شود نه اینکه افسرده و بیکار بماند
آخرین اخبار