کد خبر: ۱۲۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷
روانشناسان معتقدند که ذهن افراد،دوست دارد درباره تصاویری که می بیند فکر کندو خودش نتیجه گیری را انجام دهد.نتیجه مطالعات روانشناسان ،مدتهاست که سرلوحه بازار تبلیغات کشورهای غربی شده و تماما از تبلیغاتی مبتکرانه و مفهومی استفاده می کنند.
تبلیغات و بازاریابی،یکی از عنصرهای مهم فروش است و در جلب مشتری تأثیر به سزایی دارد.اما گاهی این تبلیغات آنقدر مفهومی و زیبا ساخته می شوند که ناخودآگاه مشتری جذب این محصول یا خدمات می شود.
 
به گزارش روزگارنو روانشناسان معتقدند که ذهن افراد،دوست دارد درباره تصاویری که می بیند فکر کندو خودش نتیجه گیری را انجام دهد.
 
نتیجه مطالعات روانشناسان ،مدتهاست که سرلوحه بازار تبلیغات کشورهای غربی شده و تماما از تبلیغاتی مبتکرانه و مفهومی استفاده می کنند.
 
در این پست نیز برخی از این تبلیغات وسیع را مشاهده می کنید:














مطالب مرتبط
برای دریافت جدیدترین بسته اخبار روز اینجا کلیک کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
چند رسانه ای صفحه خبر