کد خبر: ۳۲۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳
شما نظر دهید

نظر شما مخاطبان شفاف در این خصوص چیست؟ آیا با طرح رتبه بندی، مشکلات معیشتی معلمان حل می شود؟ با استیضاح وزیر آموزش و پرورش موافقید با مخالف؟ به نظر شما با استیضاح وزیر آموزش و پرورش مشکلات معلمان و فرهنگیان حل خواهد شد؟ از نظر شما وزیر آموزش و پرورش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ مهم ترین مشکلات فرهنگیان را با ما در میان بگذارید.

با استیضاح وزیر آموزش و پرورش موافقید یا خیر؟/ آیا با طرح رتبه بندی، مشکلات معیشتی معلمان حل می شود؟

سرویس اقتصادی شفاف: معلمان و وضعیت بد اقتصادی آنها که شرایط زندگی در کلان شهرها را برای آنها سخت کرده است ، مدت هاست که نقل محافل فرهنگی است.درواقع با توجه به گلایه های معلمان می توان گفت که دخل و خرج انها در روزهای گرانی کالاهای اساسی  با هم نمی خواند و با توجه به زحمتی که این قشر برای آموزش کودکان و نوجوانان کشور متحمل می شوند، وا نیست که دغدغه های اقتصادی کمرشان را خم کند.

به این ترتیب است که کار‌شناسان مهم‌ترین مشکلات معلمان را مسائل مالی و تامین نشدن هزینه‌های معیشتی آن‌ها می‌دانند و معتقدند تنزل وضع اجتماعی حرفه معلمی نیز با کاهش نسبی قدرت خرید در ارتباط است. در دولت‌های مختلف هم بار‌ها نسبت به بهبود وضعیت معیشتی معلمان قول‌هایی را مطرح شده است اما این قول‌ها و حتی اجرایی شدن بعضی از آن‌ها نیز نتوانست رضایت این قشر را به همراه داشته باشد و بسیار ناچیز بوده است.  
 
از سوی دیگر، مشکل استخدام معلمان و مربیان حق‌التدریسی موضوع جدیدی نیست؛ بسیاری از آن‌ها پس از سال‌ها کار در آموزش‌وپرورش هنوز هم منتظر گوشه‌چشمی هستند تا استخدام شوند.

با روی کار آمدن دولت روحانی اما باز هم گره‌ای از مشکلات معلمان باز نشد و گلایه‌های معلمان ادامه داشت و تنها اقدام آموزش و پرورش در این خصوص اظهار شرمندگی آقای وزیر بود.

آبان ماه سال گذشته بود که فانی با بیان اینکه رفاه و معیشت معلمان و بحث تجهیزات و فضای این مدارس نیازمند نگاه عمیق، عزم ملی و همه‌جانبه همه ارکان نظام است، اظهار کرد: معلمان به‌رغم اینکه در بین کارمندان دولت از بالا‌ترین میزان باسوادی بهره‌مند هستند متاسفانه برابر شأن و منزلتشان از حقوق و رفاه برخوردار نیستند و من از این جهت شرمنده معلمین هستم.شرمندگیی که البته مشکلات معیشتی و استخدامی معلمان را حل نکرد!

بعد از آن هم در حالیکه در آستانه هفته معلم اخبار خوشی از افزایش حقوق ۲۵ درصدی فرهنگیان به گوش می‌رسید وزیر آموزش و پرورش این افزایش حقوق را تکذیب کرد تا امید معلمان ناامید شود.

استیضاح وزیر، آری یا خیر؟

به این ترتیب بود که کار به جایی رسید که تجمعات صنفی معلمان معترض رو به روی مجلس ادامه دار شد.حالا اما کار به جایی رسده است که وزیر آموطش و پرورش در آستانه استیضاح قرار دارد.

بر طبق آخرین اخبار رسیده، طرح استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در نشست علنی بهارستان نهم با 64 امضا اعلام وصول شده است.

این در حالی است که با اعلام احتمال استیضاح وزیر، حالا آموزش و پرورش به تکاپو افتاده تا طرح رتبه بندی معلمان که یکی از وعده های آقای وزیر بود و به ارتقا حقوقی معلمانبه تازگی،  با تجربه کمک می کرد، کلید بخورد.

به تازگی، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان از مهرماه اجرا می‌شود، گفته: شاخص‌های رتبه بندی مربوط به ملزومات مسئولیت های فرهنگیان است. 

مهدی نوید ادهم درباره اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیات وزیران، رتبه‌بندی معلمان بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری از اول مهر ۹۴ اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح شامل کلیه همکاران آموزش و پرورش خواهد شد و شاخص‌های آن مرتبط با ملزومات مسئولیت همکاران است.

نظر شما مخاطبان شفاف در این خصوص چیست؟

آیا با طرح رتبه بندی، مشکلات معیشتی معلمان حل می شود؟

با استیضاح وزیر آموزش و پرورش موافقید با مخالف؟

به نظر شما با استیضاح وزیر آموزش و پرورش مشکلات معلمان و فرهنگیان حل خواهد شد؟

از نظر شما وزیر آموزش و پرورش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مهم ترین مشکلات فرهنگیان را با ما در میان بگذارید.

بدیهی است شفاف از انتشار نظرات توهین امیز معذور است.
 
 
 
 

برچسب ها: فانی استیضاح
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۸
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
11
54
بله موافقم زيرا ايشان و همكاران انتصابيشان به علت كهولت سن فاقد تحرك ، پويايي و انرژي
مي باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
5
52
بلی صددرصد
فرهنگی بیچاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
چرا بین حقوق و پاداش فرهنگیان و سایر دستگاهها تفاوت بسیار فاحش و غیر قابل قبول وجود دارد؟؟
فرهنگى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
3
47
سلام مشكل معلمين به هيچ عنوان با رتبه بندى حل نخواهد شد در دولت اراده براى حل مشكل وجود ندارد
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
9
38
قطعا تا وقتی که استیضاح در مجلس ابزار سیاسی کاری هستش مخالف آن هستم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
پس استیضاح ابزار چیست؟
اصلا قبول دارید که این ابزاری دست مجلس است یا نه؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
5
22
طرح رتبه بندی در هاله ای از ابهام است و مطمئنا اگر افزایش حقوقی هم در میان باشد بسیار ناچیز است و به هیچ عنوان نیازهای معیشتی فرهنگیان را جبران نمی کند بلکه منت اضافه ای هم به سر فرهنگیان می گذارند و دردشان دو چندان میشود. وزیری که نتواند از مجموعه اش دفاع کند حقش استیضاح و برکناری است . و البته استیضاح و برکناری وزیر در صورتی مفید است که شخصی قوی مانند دکتر حاجی بابایی به عنوان وزیر انتخاب شود.وزیر توانمند وزیری است که ابتدا مجموعه خودش رو از تمام جوانب تامین کنه و سپس از مجموعه خودش اجرای برنامه هایش رو مطالبه کند. نه مثل وزیر فعلی که باعث شده روح پژمردگی میان جامعه فرهنگیان چنبره بزنه
اميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
11
9
اكثريت معلمان فعلي از راه ناچاري و با سفارش يا سهميه در اموزش و پرورزش مشغول كار شده اند كه يا علاقه بكار ندارند و يا سواد درس حسابي ندارند بطوري كه بنده بچه هايم را در طول سال به موسسات بيرون مي برم تا بي سواد نمانند و بسيار موارد ديده شده كه دبير مربوطه مسائل رياضي - فيزيك و شيمي را به اشتباه حل كرده چون در ان رشته مهارت كافي نداشته است اگر همانند زمان گذشته افراد علاقمند در دوره راهنمايي شناسايي و در دوره دبيرستان به تربيت معلم معرفي مي شدند اكنون وضع اموزش و پرورش به اين اسف باري نبود . و اين همه ادعا هم نبود . باتشكر يكي از والدين مدرسه دبيرستان دخترانه شرافت كرج
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
موافقم
یک فرهنگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
چون شما خودت بیسوادی این طرز تفکر را داری یزیزم
ناشناس
GERMANY
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
22
اگر قرار بود این وزیر کاری انجام بدهدقبلا انجام می داد مجلس باید به داد فرهنگیان برسد. این وزیر بیش از سه دهه در آموزش و پرورش بود. من هیچ کار مثبتی از او و همکارانش ندیدم.
واقعا متاسفم که مجلس این همه شل کن سفت کن دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
18
حتما اینکار انجام شود
تاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
23
به نظر من وزير آموزش و پرورش در اين زمينه هيچ گونه تخصصي ندارند و متاسفانه در اين چند وقت هيچ گام مثبتي براي آموزش و پرورش برنداشته اند اميداوارم که فردي لايق سکان وزارت را به دست بگيرند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
2
27
بله صدر صد با استیضاح این وزیر پیر و فرتوت موافقم
حسين
-
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
9
خداوكيلي استیضاح در مجلس ابزار سیاسی کاری هستش و من واقعا" به عنوان يك فرهنگي با 27 سال خدمت مخالف آن هستم چون همه اعتبارات و حل مشكل فرهنگيان بايد بوسيله مجلس شوراي اسلامي كه بيش از يك سوم آن فرهنگي هستند حل گردد..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
9
یارانه خرداد چی شد چی شد چی شد چی شد .....................................................................................................
سادات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
20
5
مخالف هستم چون اگر قرار به حل مشکلات معیشتی باشد باید تمام وزار به غیر از نفت،استیضاح شوند.کدام کارمند در دستگاههای اجرایی دیگر هستند که مشکل معیشتی نداشته باشند.تازه فرهنگیان عزیز چهار ماه در سال بیکار هستند و حقوق دریافت میکنند.
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
جناب سادات میخوام اون چهارماه تعطیل نباشم و کار کنم ولی حقوقم اندازه کارمندهای دیگر باشه.
رضاعلي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
7
استيضاح حق قانوني مجلس و يا نمايندگان مردم ايران است. چه وزير رأي اعتماد را كسب كند يا خير مي بايست در وضعيت و ادامه فعاليت ها تأثير گذار باشد. وقتي استيضاح درست،بهنگام وتنها بر اساس منافع مردم باشد در هردو حالت منشأ خير خواهد بود. از ابتداي انقلاب سه وزير آموزش و پرورش در مجلس استيضاح شدند. آقاي نجفي در سال 1370 ، آقاي حاجي در سال 1382 و آقاي فرشيدي در سال 1386. خوب سئوال اين است بعد از استيضاح چه اتفاقي افتاد؟ آيا مشكلات و چالش هاي آموزش و پرورش حل شدند؟ آيا به آنچه كه وزراي مورد استيضاح قول دادندعمل شد؟
آموزش و پرورش ايران نياز به كمي آرامش دارد، با مأموريت سنگين تحول بنيادين، با ركورد اقتصادي و صدها معضل مرتبط با آن، با شرايط سياسي منطقه و وجود دهها مشكل روزمره كه در همه نظام هاي آموزشي (مانند آموزش معلمان، سازماندهي نيروي انساني و...) دنيا وجود دارد آيا آموزش و پرورش ما بعد از استيضاح آقاي فاني راحت مي شود؟
آموزش و پرورش تنها دستگاهي است كه با تمام ظرفيت در فعاليت هاي سياسي نظام حضوري فعال و متعهدانه دارد، اما گويا اين حضور به جاي آنكه بهانه اي براي ترقي و توسعه و پيشرفت باشد دستاويز درگيرها و برخوردهاي جناحي و حزبي مي شوند. حضور آموزش و پرورش در فعاليت هاي سياسي، حضوري فراجناحي است لذا نمي بايست با او تسويه حساب سياسي شود و يا براي برد عده اي در آينده بازنده امروز و فردا باشد.
به نظرم آموزش و پرورش خودمان را هنوز نشناخته ايم وقتي تمام اجزايش را با ديگران مقايسه مي كنيم، وقتي از اين دستگاه عظيم انساني توقع حركات و رفتاري هاي سريع داريم ، وقتي با افتخار مي گوييم در ژاپن معلمان A دلار حقوق مي گيرد اما معلمان ايران چي ؟ بي آنكه شرايط فرهنگي ، اجتماعي و سياسي نظام آموزشي آن كشور را با كشور خودمان مقايسه كنيم، نشان از عدم شناخت ما از آموزش و پرورش ايران دارد.
وزرات آموزش و پرورش يك وزراتخانه استراتژيك براي بازي و پيروزي ملتي در آينده است لذا مراقب رفتارمان با آموزش و پرورش باشيم.
اما نظام رتبه بندي. اين طرح و برنامه نيز مانند صدها طرح و برنامه ديگر خام و سطحي است. وضعيت معيشت معلمان و همه كارمندان با وضعيت اقتصادي كشور گره خورده است . اثرات نا مطلوب پايين بودن قدرت خريد، تورم و ركود اقتصادي بر زندگي معلمان را نمي توان صرفاً با افزايش حقوق حل كرد بلكه مي بايست پاي بست خانه را درست و محكم كرد. لذا با اين شرايط ، تأثير مطلوب و خوشايند اقتصادي اين طرح بيش از چند ماهي دوام نخواهد داشت بنابراين نظام رتبه بندي براي حل مشكلات اقتصادي معلمان مناسب نيست. اگر بخواهيم براي ايجاد رقابت و يا افزايش كيفيت فعاليت معلمي اين موضوع را نيز مطرح كنيم مي بايست نظام و سيستمي هوشمند در كارگزيني ها وجود داشته باشد. مي بايست سيستمي هوشمند و فعال براي آموزش معلمان وجود داشته باشد.
درشرايط موجود اقتصادي مي بايست از معلمان حمايت هاي ديگري صورت گيرد مثلاً:
خدمات پزشكي معلمان رايگان باشد. فروش ماشين هاي داخلي به معلمان به قيمت كارخانه اقساطي ياشد. با وجود شركت هاي مختلف بيمه اي موضوع بازنشستگي معلمان انتخابي باشد.
بهرحال در آموزش و پرورش تنها عمر معلمان است كه هزينه مي شود مابقي سرمايه گذاري است.
معلم گلستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
3
19
با استیضاح صد در صد موافق هستم . با اجرای قانون رتبه بندی و افزایش حقوق متوسط 300 هزار تومانی دردی از من معلم دوا نمی شود .
mehdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
3
4
موافق نیستم. چون مشکل آموزش و پرورش ما ناشی از مشکلات ساختاری کشور است و با تغییر وزیر هیچگونه تغییری در وضعیت آن حاصل نخواهد شد. ظرف مدت 37 سال گذشته وزارت آموزش و پرورش چند وزیر به خود دیده است؟ آیا وضعیت آن بهتر شده است؟ وزاری مختلف و با طیف های فکری مختلف نتوانسته اند معضلا آموزش و پرورش کشور را حل کنند. در کل نظام اداری کشور نیاز به تغییرات اساسی داریم. تجربه در کشور نشان داده ، بر عکس سایر کشور ها ، برای هر بخشی که ما وزارتخانه تاسیس کرده ایم ، در آن بخش عقب افتاده ایم. بهترین راه حل این است که وزارت آموزش و پرورش را منحل کنیم و اداره آموزش و پرورش را از زیر نظر دولتها خارج کنیم در حد سازمانهای استانی و مستقل و فعال نگهداریم. ضمنا" به اصل 30 قانون اساسی نیز پایبند باشیم. چون یکی از عوامل مهم ضعف نظام آموزش و پرورش نقض این اصل مهم توسط دولتها بوده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
15
با استیضاح موافقم زیرا وزیر و دولت نتوانسته اند و نخواسته اند به مشکلات فرهنگیان توجه کنند وقتی حدود سه میلیون تومان حقوق فرهنگیان باید بیشتر از وضعیت فعلی باشد تا بتواند تنها مقایسه شود با حقوق مزایای بقیه ارگانها با طرح رتبه بندی مشکلی حل نمی شود البته خود مجلسی ها هم باید استیضاح شوند چرا الان به فکر هستند اما موقع بررسی بودجه که می توانستند کاری بکنند فرهنگیان را فراموش کردند حال شفاف محترم شما دنبال این جواب باشید به نظرتان بوی سیاسی گری به مشام نمی رسد ؟؟؟؟؟
رحمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
17
صددر صد . بود نبود ایشان در آموزش وپرورش تفاوتی ندارد . همیشه خواب تشریف دارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
16
بله موافقم با استیضاح. ولی در مورد طرح رتبه بندی باید عرض نمایم، به شرطی که همانند استادان دانشگاه تعریف شود و پرداختی ها نیز به همان نسبت باشد مشکل معیشتی معلمین را حل خواهد کرد(مقایسه کنید حقوق معلمین را در کشورهای پیشرفته با ایران مخصوصا معلمین ابتدایی). بنده خانمم معلمه و فقط یک مورد را به شما خوانندگان محترم عرض کنم که فقط اضافه کار ماهانه من بیش از کل حقوق خانمم میباشد. تفاوت و بی عدالتی در پرداختی کارکنان دولت وحشتناک است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
ببخشید شما کجا کار می کنین؟
معلم فقیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
19
هرچه زودتراین پیرمردرامرخص کنید.استیضاح اونشان احترام به یک میلیون فرهنگی است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
5
1
صد در صد مخالفیم به جهت اینکه نمایندکان دلشان به حال ما نسوخته است ونمایندگان با این کار میخواهند از فرهنگیان رای بیگیرند زیرا مشکل فرهنگیان برمیگردد به 40سال پیش اگر همین نمایندگان که مخالف وزیر هستند. آیا چنانچه خدشان الان وزیر بشوند میتوانند مشکلات آموزش وپرورش را حل کنند ؟ این خود نمایندگان هستند که باید در مجلس قانونمند کنند وبودجه بگذارند وممشکل آموزش پروش را حل کنند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
5
مدارس تیزهوشان مراکزی برای کسب درامد مدیران نالایق اما دارای رابطه از وزیر اموزش و
پرورش به بهانه تشکیل کلاسهای المپیاد می باشد.
یک معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
3
به نظر من استیضاح وزیر هیچ مشکلی را از معلمان حل نخواهد کرد . نمایندگان مجلس با توجه به نزدیک بودن انتخابات با این کار سعی در جلب آرای فرهنگیان دارند . چرا تا حالا این بحث ها نبود ؟ مگر وزیر آموزش و پروش 2 سال وزیر نیست پس چرا تا این مدت خبری از استیضاح نبود ؟ اینها سیاسی کاری و سو استفاده از قشر فرهنگی می باشد . طرح رتبه بندی معلمان نیز فقط اختلاف بین فرهنگیان را بیشتر می کند . درد ما اختلاف و تبعیضی است که با کارمندان دیگر ادارت داریم نه بین خودمان . لطفا انقدر با شعور ما بازی نکیند .
عدالت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
8
وقتی که قرار شد سال قبل 85 درصد به حقوق قوه قضائیه و دیگر ادارات اضافه شود آیا آنها هم نظام رتبه بندی را اجرا کردند؟؟؟؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
3
2
این موضوع درموردکلیه کارکنان دولت مخصوصا دراستانها صدق می کند امامتاسفانه دولتهای قبل وکنونی هیچگونه عملکردی درخصوص معیشت کارکنان دولت انجام نمی دهند یکی از علل رکود کسب وکار پایین بودن قدرت خرید کارکنان دولت است. متاسفانه فقط معلمان مورد توجه قرار می گیرند.
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
7
والا ما از اين وزير چيزي جز حرف بي عمل نشنيديم... مشكل معلمان هم با رتبه بندي حل نمي شه مگر اراده قوي در رساندن حقوق به سطح نزديك ديگر كاركنان دولت باشد
خدايي كدام كارمند در تهران با ماهي يه تومن ميتونه زندگي كنه..؟؟؟
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
13
بله موافقیم
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
13
بله موافقیم
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
14
بله موافقیم
saeed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
14
بله موافقیم
محمد اسناوندي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
10
آيا مشكل مالي فرهنگيان با دويست سيصد هزار تومان حل ميشود. آيا ميشود تصور كرد وزير نمي خواهد حقوق همكارانش اضافه شود آيا وقت آن نرسيده به بازيهاي ساسي خاتمه دهيم
ناشناس
-
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
9
موافق استيضاحم .چراكه اين وزير خسته وملول است وتوانايي واقتدار اين وزارتخانه بزرگ را ندارد .وهيچ گامي در جهت بهتر شدن وضع معيشتي معلمان برنداشته است وناگفته نماند كه دولت نيز در اين باره هيچ اقدام عملي انجام نداده است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
5
* در نظام ما اولویت فرهنگ نیست کشور سیاسی نظامی با فرهنگی و اجتماعی فرق دارد.
رتبه بندی در مسیر رفع مشکل است پس باید در اولویت قرار گیرد.
ابوالفضل احمدی نژادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
12
1
شفاف،به تو چه اصلا؟!تو سر پیازی یا ته پیاز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
3
3
با تغيير فاني هيج اتفاقي براي فرهنگيان نمي افتد بيشتر ضرر ميكنند نمايندگان بدنبال منافع خود در حوزه هاي انتخابيه هستند
طهمورث
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
4
2
کاملا مخالفم چون عزل ونصب های داخل وزارتخانه در حیطه قوه مجریه است وربطی به مجلس ندارد . نمایندگان مجلس عادت کرده اند اصل تفکیک قوا را براحتی زیرپا بگذارند . علنا نامه می نویسند و آشنایان خود را برای استخدام یا گرفتن پست ومقام به وزرا یا روسای سازمان ها حتی مدیران کل وروسای ادارات در استان ها و شهرستان ها معرفی می کنند اگر وزیر زیر بار نرود تهدید به استیضاح می کنند . این کار خلاف شان مجلس و خلاف شان نمایندگی مجلس و تخلف آشکار از اصول قانون اساسی مبنی بر تفکیک قوای سه گانه است
ك م پارس آباد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
4
8
بدليل اعتراف رسمي مبني بر اعمال تبعيض در آزمون استخدامي آينده به نفع فرزندان معلمان كه پايمال كردن رسمي حق ديگران بدون شرم است حتما عزل شود
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
خیالتان راحت باشه بنده یک فرهنگی ام وهیچوقت اجازه نمیدم فرزندم دراین آزمون شرکت کنه عمرخودم که تباه شد بسه!! البته درهمه سازمانها این به قول شما تبعیض ها وجود داره هم به اموزش وپرورش که میرسه داد همه در میاد!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
7
خود مجلس باید ردیف بودجه برای حقوق معلمان مشخص کند تغییر وزیر مشکلی را حل نمی کند
محمدباقر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
7
1
سلام . تا همین حالا نسبتا خوب عمل کرده اند و جبران کم کاری ها و خرابکاری دولت قبل شده است. زیر سئوال بردن مداوم وزیران خیلی مشکوک به نظر می رسد.
علی
-
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
13
بله موافقیم چرا که ادارات آموزش وپرورش را تبدیل به اداره سالخوردگان کرده است وافراد جوان بهایی ندارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
اینقدر سیاسی شعار بدین! ما دوره قبلی اوضاعمون به این آشفتگی نبود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
7
بله مواقفم بخاطر عملکرد مدیران صندوق و تخلفات زیرمجموعه
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
7
عزل نامبرده بدلیل ناتوانی دراداره امورآموزش وپرورش وحل مشکلات فرهنگیان لازم است ارائه طرح رتبه بندی توسط وزیر قبلی خارج ازبخث نظام هماهنگ وافزایش حقوق بوده
منتظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
2
7
اگر مجلسیان شوند حلال مشکل
با استیضاح این زیر موافقیم موافق
صد البته موافقیم موافق
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
9
باید اول نمایندگانی استیضاح شوند که همه چیزو سیاسی میکنن
چرا نجفی تایید صلاحیت نکردن
با این کار میخاستن دولتی ضعیف روی کار بیاد
محمد یوسفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
3
با سلام
به نظر من اگر در هر پست و مقامی از بهترین و کارآمدترین نیروها استفاده شود قطعا بهترین نتایج حاصل می شود ولی آ.پ مشکلات زیادی دارد که با جابجایی یک نفر در کوتاه مدت قابل حل نیست برای مثال:1- در هر مدرسه چندین نفرحق مدیریت می گیرد( شامل معاونین.سرپرست ها و...) که بدون تردید کار همه یکسان نیست.2-حق مدیریت یک دبستان 10 نفره با دبیرستان 500 نفره یکسان است.3-در سایر سازمانها وام مسکن و پاداش به موقع پرداخت می شود ولی برای معلم خبری نیست.4-مهمتر از همه کسی دنبال حل مشکل نیست بلکه دنبال انتقام از یکدیگر هستند. 5-اسلام و مردم به فراموشی سپرده وگرنه این همه تبعیض،بی عدالتی و .....زیاد نمی شد.خلاصه اینکه مشکل اصلی آ.پ سامان دهی هزینه ها و نیروی انسانی است که البته برای این مهم افراد لایق و همت و همراهی دولت و مجلس ضروری است.
lمراد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
4
1
سلام بنده مخالفم چون طرح استیحضاح سیاسی واین دولت وزرای آن توانمند وسالم وکار بلدند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
من خودم سه ساله سرپرستم ، ولی حق اجرایی ندیدم!
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
خیالتان راحت باشه اگه تمام عالم وآدم هم موافق استیضاح باشند باز هم هیچ اتفاقی نمی افتد!! انتخابات جدید مجلس و رای مدارس و......!!!!!!1
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
4
صد در صد موافقم چون دروازرت به این بزرگی ناتوان است
ناشناس
ROMANIA
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
3
بله
عبدالهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
3
0
چنانچه استیضاح فانی صورت بگیرد به همه همکاران ستادی قبل از ماه مبارک رمضان نهار همراه هدایا ویژه تقدیم می نمایم
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
5
کسانیکه معتقند حقوق معلم کفاف زندگی او را می دهد باید همین حقوق به آنها داد تا ببینم می توانند شرمنده خوراک معمولی و ساده فرزندانشان نباشند چطو ر اضافه کردن حقوق و مزایای سایر کارکنان دولت مثل بانک نیاز به تبصره و بوق وکرنا نداشت و همان اسفند ماه بحسابشان واریز شد ولی معلم باید هفت خوان رستم را طی کند تا اندک پولی به او اضافه شود آنهم بعد از 6ماه . مزایای دیگر کارکنان دولت آنقدر زیاد است که نیاز به حقوق ندارند .اگر عوض شدن وزیر مشکل معلم را حل کند که فکر میکنم خود وزیر هم راضی با والا سر معلم تا تعیین وزیر بعدی بی کلا خواهد ماند.
ناشناس
ROMANIA
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
6
بله موافقم دوسال تمام جونا ومربیان پیش دبستانی و به امید استخدامی گذاشته سر کار هر روز یه تاریخ ویه وعده میده استیضاح کنید تا دیگه مردم و سر کار نزاره
قاسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
5
3
بله موافقم
اون حاجی بابایی خیلی کارایی داشت
به نظر من اون باشه خیلی بهتره
نازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
6
موافقم این وظیفه وزیر که از حق معلمان زحمت کش توی مجلس دفاع بکنه،دیگر ارگانهای دولت توی هر مناسبتی به هر بهانه ای مثل روز مرد یا روز زن یا....کارت هدیه چند صد تومنی دریافت میکنن اما توی روز معلم به همسرم که معلمه نمونه بود یک هدیه ده هزارتومانی تقدیمش کردن
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
6
باسلام بنده موافق استیضاح هستم
نکته ای که در رابطه با معیشت معلمان است اینکه مادامی که به اموزش وپرورش به دید مصرف کنند ثروت نگاه شود وضعیت اینگونه باقی خواهد ماند در صورتی که ما تولید کننده ثروتیم
مطلب دیگر اینکه دآمد معلمان صرفا همین حقوق ناچیز است همین وبس در صورتی که سایر دستگاههای دولتی مبالغی به صورت اضافه کار کارانه ، بن کالا،و... با مبالغ خوب دریافت می کنند که کمک شایانی به معیشت آنان می کند(مشکل ما عیال وار بودن آموزش وپرورش است) که به جای اینکه ابزار قدرت باشد وسیله ضعف شده است!
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
4
0
بله نظام ربندی اجرای شود
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
2
2
با اینکه از وزیر فعلی به شدت گلایه مندم اما با استیضاح هم مخالفم. اگه مجلس دلش به حال فرهنگیان می سوخت ، همون بار اول به دکتر نجفی رای داده بود تا اوضاع اینجوری نشه! ثانیا نطراحان استیضاح میخوان از نمد استیضاح برای خودشون کلاهی بدوزند و سر فرهنگیان را شیره بمالند. سیاسی بودنش بدجور تابلو هس!
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
3
دولت اراده ای در بهبود وضعیت معیشتی معلمان ندارد ، ربطی به وزیر ندارد ، دولت دوست دارد فانی کار را ادامه دهد چون فانی دوست داره وزیر باشه ولی هیچ کاری انجام نده ، این هم از تدبیر های دولت تدبیر !!!! است
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
3
چه استيضاحي كدام وزير را استيضاح كرده اند و وزير بعدي چه گلي به سر مردم زده كه اين هم بعدي باشد
اينها همه اش نشان دهنده ي اينه كه مجلس بگه ما كار ميكنيم
وگرنه به مشكلات معيشتي مردم ميرسيدند
نه استيضاح و اخطار و ..........
بابا ما وعده و وعيد نميخواهيم ما كار ميخواهيم.........
افتاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلمانپور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
2
بنده با استيضاح وزير مخالفم به دلايل زير:1-كارهاي وزير تا بحال كه نشان داده از روي تدبير مي باشد و 5 و 10 سال بعد آموزش و پرورش را مي بيند. 2- با استيضاح وزير مشكل آموزش وپرورش حل نمي شود چون سيستم مشكل دارد. 3- اگر نمايندگان محترم اجازه ي كار تخصصي به وزير محترم بدهند و طبق شايسته سالاري معاونين و مديران كل و روساي ادارات را خودشان انتخاب كنند طبيعتاً كار ها به خوبي پيش مي رود.
اما راه حل:اگر نمايندگان محترم مي خواهند به آموزش و پرورش خدمتي كنند اجازه بدهند كه1-آموزش و پرورش يك بانك اختصاصي خودش را داشته باشد با آنهمه نيرو و مدرسه و حساب بانكي كه مي تواند با در آمد خود بخشي از نياز هاي آموزش وپرورش را حل كند .2-اجازه بدهند آموزش و پرورش يك بيمه ي اختصاصي مخصوص كاركنان و افراد مشمول خود مانند تامين اجتماعي داشته باشد. .............
معلم گلستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
2
3
بله با استیضاح وزیر صدرصد موافق هستم چون ایشان کارآیی خوب ندارد وهیچ کار مثبتی برای ما فرهنگیان نکرده ودرهیت دولت فقط دست نگاه کن هست وهیچ دفاعی از معلمین نکرده هرچه باز نشته را آورده راس کار گذاشته که همه باند بازی بعداایشان 45 سال داره خدمت میکند عمر وکارکرد یک فرد دردستگاه دولتی 30ساله ایشان 15 سالذ اضافه داره خدمت میکند پس بنابراین وزیر ما باید درخانه استراحت کند تا یک فرد ونخبه جوان وزیر این جامعه بزرگ فرهنگی شود تا بهتر فکر کند وبهتر بیندیشد امیدوارم اینبار نمایندگان کوتاه نیایند وایشان را استیضاح کنند
اموراداری
-
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
3
به نظرمن اول بایدخودنمایندگان مجلس رااستیضاح نمودنه وزیرراچراکه نمایندگان پولی یابودجه ای درنظرگرفته اند ووزیرنداده یاخیر؟ درترکی ضرب المثلی است که به فارسی می شود گوشت نیآورده کوفته می خواهد.چراامسال که زمان انتخابات است به فکرافتاده اندباکمی فکرمی توان فهمیدکه برای آوردن رای معلمان به فکرتکاپوافتاده اند.
کامرانی
-
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
4
شفاف جان سلام
لازم است یاد آوری کنم که آخرین تجمع فرهنگیان 17 اردیبهشت 94 بود .
ناشناس
-
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
ممنون از یادآوری خوبتان
حافظه ایرانیان تاریخ را خوب ضبط می کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
3
چيزي كه مطرح نيست آموزش كودكان و نوجوانان ماست و ايراداتي كه له آن وارد است يكي از آنها انتخاب دبيران مدارس غيرانتفاعي بدون هيچ ضابطه مي باشد و دهها ايراد ديگرولياصلا" كسي به معضلات آنها اشاره اي هم نمي كند واقعا" كه !!!!!!!!!!مگر نه اينكه فلسفه وجودي معلمان آموزش دانش آموزان است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
3
موافقم ،چون این وزیر نمیتونه ،آقا کشش وزارتی نداره
بندرعباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
4
100000000000000000000000000000000000000000000000در صد
حسین سبک سیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
4
بله موافقم وناراحت از این موضوع که چرا اینقدر دیر ایشان استیضاح می شوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
4
بله
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
4
هرکشوری را میخواین نابود کنید اول خانواده بعد آموزش وپرورش ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
2
5
به جز وزیر بهداشت و وزیر خارجه ، تمامی وزرا باید برکنار شوند . همین امروز
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
چشم عالی جناب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
بابا اسم ظریف رو کنار وزیر بهداشت نیار!
ققنوس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
1
بله بنده هم به عنوان یک فرهنگی با استیضاح و برکناری وزیر موافقم ، رتبه بندی تکراری که هم اکنون نیز در جاری است دردی از آلام فرهنگیان نخواهد کاست.وزیر آ و پ نیز باید فردی با توانایی های وزیر بهداشت باشد . برای بالارفتن حقوق و مزایا احتیاجی به شرط و شروط نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
2
چون سیاسی است مخالفم هروقت استیضاح برای رضای حق ودفاع از حقوق مردم باشد مطلوب است که متاسفانه رعایت نمیگردد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
2
مخالفم - چون استیضاحی کاملا سیاسی است
اوا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
1
1
با استیضاح وزیر کاملا موافقم ولی فرد جدیدی که قراره بیاد بتونه کاری برا معلما بکنه وگرنه که هیچی تغییر نمی کنه.
یک فرهنگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
وزیر آموزش و پرورش باید استیضاح شود چون عملکرد ضعیفی داشته است . این وزیر باعث ضعیف شدن دولت تدبیر امید می شود .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
1
نماینده واقعا چیزی از استیضاح سر در می اید فرجی دانا را که استیضاح کردند این وزیر پیش کش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
2
ضعیف ترین وزرای کابینه وزیر آموزش و پرورش و وزیر ورزش هستند
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
3
بله به شرطي موافقم كه شخصي مثل دكتر نجفي بر رياست ووزارت اموزش وپرورش تكيه كند
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
2
سلام
مخالفم چون نماینده ها سر سوزنی دلشان برای منافع ملی و آموزش و پرورش نمی سوزد می خواهند سهم خود را از آموزش و پرورش بگیرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
1
1
بله
علی
GERMANY
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
با سلام من یک مغلم با 27 سال سابقه هستم از ابتدای استخدام هر سال امیدوار بودم که سال آینده وضعیت بهتر می شود اما هیچ وقت نشد ودیگر مطمئنم که هیچ تغییری دراز وضعیت موجود نخواهد شد ووضعیت مطلوب پیش نخواهد آمد آموزش وپرورش وزیر داشته یا نداشته باشد فرقی ندارد.اما اسیضاح وزیر فقط مرهمی بر زخم فرهنگیان است .بعد از سالها معلمی فهمیده ام هیچ اراد های برای بهبود معلمان وجود ندارد. .اگر واقعا بودجه نیست آن رابه بخش خصوصی بدهند . اطمینان دارم اگر مسئولین مملکت بخواهند وضعیت آموزش وپرورش مطلوب خواهد شد.
hamed
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
1
1
موافق نیستم
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
خسته شدیم از تبعیض و بی عدالتی ان هم با چشمان باز
ناشناس
ROMANIA
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
خود مجلس باسیاسی کاری باعث امدن ایشان شد وحالا دم انتخابات می خواد درستش کنه ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
بااستیضاح فانی اکثرفرهنگیان موافق هستندولی مشکل درعدم توجه دولت ومجلس به اموزش وپرورش است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
تا اختلاسهای میلیاردی در این مملکت وجود دارد انتظار خوب شدن اوضاع اقتصادی در این مملکت سرابه سراب .چرا ؟چون پولهایی که دزدیده میشه از جیب من کارمند ،من معلم ،من کارگر،و ..........جبران میشه .
در اینکه وزیر آموزش و پرورش کاراساسی برای فرهنگیان انجام نداده تردید نداشت باشید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
3
1
وزير فط حاج بابايي فاني اين كاره نيست فاتحه
عليرضا
-
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
1
1
واقعا كار مجلس عالي است موافق استيضاحم
درگوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
1
1
بسيار موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
مخالفم چون استیضاح کنندگان دلواپس خودشون هستند نه ملت و معلمان . دارند سیاسی کاری می کنند . استیضاح برای حل مشکل نیست بلکه برای تشدید تنش بین دولت و مجلسه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
بله موافقم ولی باعوض شدن ایشان چیزی عوض نمیشود مکر تصمیم کلی درهیات دولت گرفته شود وفکرمسولین درخصوص اموزش وپرورش کلا تغییرکند ونگویند که مصرفی است چون درآینده ضرر جبران ناپذیری دچار کشور اسلامیمان خواهد شد.
ناشناس
-
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
2
3
شما را به خدا قسم می دهیم ما را از دست این وزیز خلاص کنید چون هیچگونه توانایی ندارد
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
2
0
مشکلات معیشتی مال تمام اقشار جامعه است و مختص فرهنگیان نیست . کارمندان خیلی بیشتر مشکل دارند اما چون تعدادشان در ادارات کم است جرات اعتراض ندارند چون همان آب باریکه را هم قطع می کنند! درود بر فرهنگیان که جرات دفاع از حقوقشان را دارند ای کاش کارمندان هم این شهامت و شجاعت را داشتند
hossein
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
1
بله خیلی خیلی خیلی
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
2
0
با سلام به مديريت محترم سايت درخصوص استيضاح وزير اين امر زود گذر و مبتدي است مجلس بايستي در خصوص تغير سيستم آموزش وپرورش و امور آموزشي گردد مثلا چرا بايد كودكان و جوانان غني وفقير و باهوش و كم هوش وشهري وروستايي و...را از هم به بهانه هاي مختلف و الفاظ گونان گون مثل مدارس غير اتتفاعي ونمونه دولتي وتيز هوش و...از هم جدا ساز نمايند آيا كارشناسان آموزشي و تربيتني آموزش و پروش درخصوص اثرات اجتماعي و روانشناختي و تربيتي كه برروي بچه ها گذاشته تحقيقاتي داشته اند كه اين تعبيضات و اثرات رواني كه در درآينده در جامعه خواهد شد بهتر است يك فكر اساسي در اين مورد بشود .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
موافقم استيضاح هستم
روحانی
ROMANIA
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
1
2
با این خانه سالمندان که روحانی درست کرده مشکلات جامع بیشتر خواهد شد و دردی از مردم دوا نمی شود..
مهمان
-
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
اگر قرار بر استیضاح بود پس چرا آقایان به این آقا رای اعتماد دادند به کدام برنامه ها اگر این وزیر ضعیف هست نتیجه انتخاب اشتباه و تایید نمایندگان است
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
وضعيت آموزش و پرورش با جابجايي وزرا بهبود نخواهد يافت خانه از پاي بست ويران است ......
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
چرا نمایندگان در چهار سال گذشته به فکر معیشت بازنشتگان فرهنگی وشاغلین نبوده واکنون کاسه از آش داغتر شده اند در ضمن ضعف مدیریت در وزارت آموزش وپرورش هم به مشکلات افزوده سوال آیا حقوق دستگاهای دیگر با اجرای رتبه بندی افزایش یافته گز وقیچی دست نمایندگان است چرا طرح سه فوریتی برای افزایش حقوق پایه بدون قید وشرط برای بازنشتگان فرهنگی وشاغلین ارائه نمیشود تا کی باید فرهنگیان تاوان ضعف مدیریت وسیاسی کارهای دولت ومجلس رابدهد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
1
1
بله صد در صد موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
0
حقوق ملتو بدید معلم و غیر معلم نداره
پرويز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
2
ولا مخالفم چون با لج بازيهاي نمايندگان مجلس اين افراد بالا آمدند و اگر نمايندگان ميخواستند مشكل به اينجا نميرسيد
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
3
بلییییییییییییییییییییییییییییییی
فرهنگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
1
3
بله کاملا موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
1
بله موافقم اگر نظر نمایندگان محترم دولت سعی در اخذ رای مجدد برای حضور در مجلس بعدی نباشند
مشکلات آموزشی را جدی بگیرند از معلمان مقاطع مختلف برای استیضاح نظر بخواهند
فقط به دفاع ازحقوق معلمان اکتفا نکنند دانش آموزان و اولیا محترم نیز حق رای دارند چون سرنوشت فرزندان عزیزشان در میان است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
3
0
دوستان فرهنگی به این نکته توجه کنید که وقتی حرف از حقوق فرهنگی میشه چه و مهمونی چه اداره تاکسی و... اگه زبونی حمایت کنن، تو دلشون چیز دیگه میگن ، پشت صحنه شعار های دولت و مجلس هم معلومه! شما از اول میدونستی حقوق آ.پ کمتره، خب نمیومدین، کسی که مجبورتون نکرده، بعدشم میگن شما پاره وقتیین، از سر تون هم زیاده!
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
جامعه از بی سواد هایی مثل تو رنج میبره
كدرمي
ROMANIA
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
1
3
بله صددرصدموافق هستم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
1
1
بله 100درصد
رجبعلی امامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
2
با عرض سلام
در نظام رتبه بندی معلمان شرایطی را
اعلام می نما یند که عده زیادی شامل نمی شوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
7
0
خیر
مگه معلمان چکار میکنند
بنظرم همین حقوق نصف حقشونه
چون تابستان خونه خواب هستند پول مفت بیت المال را میگیرند
مثلا الان رفتند مسافرت حتما انتظار دارید ماموریت بهشون تعلق بگیره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
بی فرهنگی مثل تو شعور درک آموزش و پرورش را ندارد
فرهنگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
یه کلام از مادر عروس
محمد امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
1
موافقیم صد در صد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
2
زبان حال نمایندگان دلواپس : با هر استیضاحی در این دولت موافقم چون منم دلواپسم و دنبال موقعیت خودم نه منافع مردم
یک فرهنگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
2
مشکلات آموزش و پرورش مشکلاتی نیست که یک شبه به وجود آمده باشد و با استیضاح این وزیر و آن وزیر و با طرح هایی مانند رتبه بندی قابل حل نمی باشد.این مشکلات ریشه در چندین دهه بی تدبیری دولت ها و سطحی نگری به این دستگاه عریض و طویل دارد.با تلاش یک وزیر هم این مشکلات حل نمی شود.وزیر قبلی که این همه تلاش می کرد و به اصطلاح کارآمد بود چه کاری برای آموزش و پرورش کرد؟به جز مقداری افزایش حقوق و یک طرح بی قواره بیمه طلایی چه کار دیگری در زمینه رفاه فرهنگیان انجام داد؟کدام گره از کار آموزش و پرورش گشوده شد.آیا مشکل ما با یک افزایش چندصد هزار تومانی حقوق حل می شود؟آیا اگر وزیر عوض شود می تواند این تبعیض هایی که در زمینه حقوق،خدمات رفاهی ،بیمه،اختصاص سهمیه های مختلف ارزاق عمومی،پاداش های آن چنانی و قدر و منزلت بین معلمان و سایر دستگاه هاست را حل کند؟تا زمانی که دید جامعه و مسئولین نسبت به آموزش و پرورش عوض نشود نمی توان کاری انجام داد.باید ابتدا مشکلات اساسی را حل کرد. نیروی انسانی باید ساماندهی شود تا این همه نیروی ستادی و غیر ضرور بی جهت حقوق و پاداش ها و اضافه کاری های آن چنانی را به آموزش و پرورش تحمیل نکنند.باید ساخت مدارس را به وزارت مسکن شهرسازی بسپارند.باید آموزش و پرورش نیروی کارمند در رشته های مختلف برای کار در ادارات استخدام کند تا مجبور نشود معلمان آموزش دیده را که با هزینه های هنگفت تربیت کرده در ادارات به کار گیرد.باید بودجه های سالانه آموزش و پرورش با نظر متخصصان و به صورت واقعی در نظر گرفته شود.باید به معلم دستمزد متناسب با شان و منزلت او و در حد استادان دانشگاه و قضات داده شود.
خلاصه مشکلات آموزش و پرورش باید ریشه ای حل شود نه وصله پینه ای
حمیدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
1
2
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شفافی های عزیز ؛
به نظر من استیضاح وزیر آموزش و پرورش ضروری و لازم الاجراست و هر چه زودتر این شخص برکنار شود به نفع کل مردم و جامعه فرهنگیان است و همچنین این وزیر محترم باید نزد خداوند متعال نیز پاسخگو باشد.
آموزگار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
3
نه تنها وزير بلكه آن نمايندگاني كه به ايشان راي داده اند هم ایراد دارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
والا چه عرض كنم؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
فرایند شبه قانونی خود را طی کند اشکالی ندارد
معلم
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
1
0
بله 1000 درصد موافقم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
1
خیرمخالفم
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
1
2
با استيضاح فاني به اصطلاح وزير %100 موافقيم
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
1
2
موافقم
ناشناس
-
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
2
جامعه برای خانه وخودرو خود بهترین هزینه ها را می کنند واگر برای فرزندشان مشکلی ایجاد شود دارایی خود را فدا می کنند اما همین فرزند خود که سرمایه عمر آنان است را به معلمینی تحویل می دهند که کرامت آنان به انحاءمختلف حفظ نمی شود آیا نباید اقدام عاجلی کرد
رضا
-
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
3
0
سلام خیلی خلاصه با استیضاح وزیر موافق نیستم چون هیچ مشکلی از فرهنگیان را حل نمی کند بلکه با آمدن آقای حاجی بابایی موافق هستم به طرح رتبه بندی معلمان نیز خوش بین نیستم چون همیشه اینگونه طرحها با آب و تاب بیان می شود ولی در عمل مبلغ قابل توجهی به حقوق معلمان اضافه نمی شود. و همیشه با سایر کارکنان فاصله معنادار داریم مخصوصاً در مزایا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
1
3
بله صد در صد . خدا از شون نگذره .
فرهنگی بازنشسته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
خیرچون این استیضاح سیاسی است
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
بله که موافقم. صد در صد. همه دست به دعا هستند که هر چه زودتر بره........
اصغر
ROMANIA
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
1
بله صد در صد موافقم
دبیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
1
صد در صد موافقم
دبیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
1
معلم هماهنگ حقوق را می خواهد چطور کارمندای ادارات دیگر کارمند هستند ومعلم کارمند دولت نیست
به همو طنان عزیز که فقط سه ماه تعطیلی معلمان را می بینند هم بای گفت این یک امر تعریف شده جهانی هست چه برای آموزش و پرورش و چه آموزش عالی شما یک استاد دانشگاه را که سه ماه تعطیله نمی بینید با حقوق بالا فقط معلم بیچاره را می بینید
نمی دانید یک تشر معلم می توانی آینده دانش آوز را خراب کند و تشویق او آینده ای زیبا بسازد
لااقل از نظر معیشتی خیال معلم را راحت نگه دارید مثل یک قاضی
حکم یک قاضی هانقدر تاثیر گذار هست که سخن یک معلم
چرا قاضی باید از نظر مالی تامین باشد و معلم در اسفناک ترین وضع
من با فوق لیسانس 21 سال سابقه حدودا یک میلیون می گیرم
معلم
ROMANIA
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
1
همين مجلسي كه خودش به آقاي وزير راي اعتماد داده قبل از آن به آقاي نجفي راي نداد پس اول خودشان را استيضاح كنند كه چنين فردي را وزير قرار داده اند .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
موافقم.ای کاش نمایندگان حقوق کارکنان وزارت نفت را بررسی کنند و بعد نظام تبه بندی را که هیچ دردی را درمان نمی کند،اجرایی کنند. حداقل 5برابر فرهنگیان حقوق می گیرند و سایر مزایا آنها که خود حدیث دیگری دارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
تاوزیراستیضا بشه وبعد وزیردیگه بیاد وبعدنمایندگان ایا رای بدن ایا ندن عمرمارفت وباز لایحه بیاد وطرح بره شاید این بازی چیه خوب دولت اضافه کنه مجلس اضافه کنه قانون کنن اینا میگن بارمالی معلوم نیست کی متولی معلمان یتیم هستند
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
سلام. با استیضاح موافقیم. متاسفانه هیچ گونه حرکتی برای بهبود معیشت فرهنگیان صورت نگرفته است. تفاوت ما با کارمندان سایر ادارات کاملا مشهود است. من و همسرم با وجود اینکه هرکدام 10 سال سابقه داریم، به تازگی موفق به خرید 55متر مسکن شده ایم که ماهیانه سه میلیون تومان بابت اقساط یک واحد 55متری باید بپردازیم. درحالی که درآمد ماهیانه ی ما از نصف این مبلغ نیز کمتر است!
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
2
معاون اول رییس جمهور گفت فانی بجای استیضاح باید تشویق شود این کامنتها نشون دهنده این نیست که قریب به اتفاق فرهنگیان موافق استیضاح هستند پس جهانگیری یا از نظرات فرهنگیان بیخبر است یا نظر فرهنگیان .......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
موافقم
ایران معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
تا زمانیکه طرز تفکر مسئولین رده بالا نسبت به آموزش و پرورش عوض نشود فایده ای ندارد
حبیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
با استیضاح وزیر مشکل حل نمیشود وطرح رتبه بندی مشکل فرهنگسان رانه تنها حل نمیکند موجب تبعیض بیشتر میشود ضروریاس اول حقوق پایه فرهنگیان وباز نشتگان بدون قید وشرط افزایش بعد رتبه بندی انجام گیرد تا زمانی نگاه مصرفی به آموزش وپرورش باشد ودولت ومجلس اعتبار ویژه برای افزایش حقوق فرهنگیان اختصاص ندهند اتفاق خاصی صورت نخواهد گرفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
با استیضاح بدلیل تحمیل هزینه های زیادبه بیت المال وجابجایهای ناموزن نیرودروزارت متبوع و از هم پاشیدگی برنامه های درحال اجرا وشروع برنامه های جدید توسط وزیربعدی درباقیمانده عمردولت آنرابه صلاح کشور ونظام آموزش وپرورش نمی دانم
يوسف
GERMANY
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
نه تنها ايشان ، بايد عده ديگري از وزرا نيز بهتر است استعفا دهند
سدیق
-
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
صددرصد موافق
لازم به پرسش نیست .
جعفری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
وزیر باید خودش دنبال رضایت زیر دستان باشدنه اینکه مجلس ازش بخوان کاری در جهت فرهنگیان انجام دهد باید فرد لایقی باشد تا از حقوق معلمان دفاع کتد
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
بله.صددرصد.تعلل جایز نیست.فقط
استیضاح
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
فقط استیضاح
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
مجلس با استیضاح و کارت زرد ، دست و پای دولتمردان می بندد وقت آنها را می گیرد ، بجای این کار به دولت طرح بدهید تا اجرا کند ، اگر اجرا نکرد ند حق آنها استیضاح و کارت زرد است .
ولی اکنون با این روش استیضاح مخالفم ای
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
با استيضاح آقاي فاني مشكل معلم و آموزش وپرورش حل نخواهد شد! زيرا
1- اين استيضاح سياسي است و نمايندگان صرفاً دنبال جلب نظر معلمان حوزه انتخابي خود براي اخذ راي هستند ! اگر ارتقاع آموزش و پرورش هدف است در اين چند سال چه قدم مثبتي برداشتند
2- مشكل وزارت آموزش وپروش تنها با تغيير يك وزير حل نخواهد شد ! چون تنها مشكل معيشت معلمان نيست ! صدها مشكل هست كه اصلاً مجلسيان محترم زحمت آن را به خود نمي دهند كه اساسي تحقيق كنند و راهكار ارائه نمايند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
1-آقای فانی دانش و توانایی این پست را ندارد و الّا فردی که از شرایط و مشکلات فضای مدارس آگاهی دارد هیچ گاه روزی به نام روز بدون کیف و کتاب(پنجشنبه ها) را اعلام نمی کرد.
2-در ضمن جناب آقای حاجی بابایی با تغییرات به اصطلاح بنیادین در مقطع ابتدایی که هیچ گونه مطابقتی با شرایط آموزشی در ایران را ندارد و با سیستم توصیفی خود عملا واژه ی تحصیل در آموزش و پرورش را به تحمیق در آموزش و پرورش تبدیل فرمودند. و حذف معلمان حق التدریسی و نیز جابجایی معلمان از مقاطع دیگر به پایه های پایین تر که ایشان از آن به عنوان سازماندهی نیروهای خبره نام می برد.
3- متاسفانه سیستم تخصیص حقوق در کشور ما بر اساس میزان ساعت کاری است و هیچ گونه توجهی به سختی کار معلمی یا سایر شغلهای پر زحمت مانند پرستاری و کارگری و ...... که توام با استرسها وسختیهای خود می باشند را ندارد. مگر یک کارمند با هر مدرک، در وزارت نفت یا بانکها،دارایی،وزارت مسکن،صدا و سیماوسایر مؤسسات و وازرتخانه های پر درآمد چه فرقی با زحمتکشان این قشر ازجامعه دارند که از مزایا و فوق العاده شغلها با عناوین مختلف ماه مبارک رمضان، دهه ی فجر، سال نو و بن های ویژه ی خواربار و تنقلات و البسه و .....برخوردار هستند .آیا این عدالت است یا یک تبعیض فاحش؟!
ناشناس
-
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
1
1
بله صددرصدفقط حاجی بابایی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
بله
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
3
0
اصلا بهتر است تمام بودجه مملکت بدهند به معلمان.در سال شش ماه کار میکنند و باز میگوییند حقوقشان کم است .آیا تا حالا فکری به حال کارمندان دیگر ارگانها یا کارگران کرده اید . که روزی هشت ساعت کار میکنند و با این حقوق کم عدالت کجا است.
محمد
ROMANIA
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
موافقم
علی
GERMANY
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
با سلام از ابتدا هم معلوم بود وزیر بی کفایتی است من صــــــــــد در صــــــــــــــــــــــــــــــــــد موافقم.
بهزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
ايشان خسته شديد ازبس درمورد حق وحقوق معلمين در هيت دولت ،مجلس،صداوسيما بحث كردند تشريف ببرند،مجلس هم اگه واقعا سياسي كاري نميكند باهماهنگي دولت فردي بياورند درحد دكتر نجفي ،كاردان ونترس ،ولي من فكر نمي كنم چنين چيزي تحقق پيدا كند در استانه انتخابات نمايندگان ميخواهند به جامعه هدف نشان بدهند درفكرتان هستيم ،اما تا أموزش وپرورش كشوري اين مشكلات را دارد توقع اصلاح جامعه را نداشته باشيد
معلم فقیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
موافقیم وبسیار خوشحال از این طرح
ناشناس
-
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
موافقم ولی این راه چاره مشکلات آموزش و پرورش نیست مجلس هم خیلی مقصر است
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
با استیضاح کاملا موافقم ولی مشکلات آموزش و پرورش حالا حالاها حل شدنی نیست...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
بله صد در صد موافقم.چون من معلم که در یک منطقه ی خیلی محروم در یکی از روستاهای دور کشور با هزار بدبختی مسیر شصت کیلومتری را با ماشین شخصی خودم وبا سوخت واستهلاک گران هر روز طی می کنم تا به مدرسه برسم چرا باید با 19 سال سنوات خدمت حقوقم کفاف زندگی ام را ندهد وحقوقم هیچ تفاوتی با همکاران شهرنشین وبرخوردار از امکانات یکسان باشد؟چرا هر بار تصمیمات کارشناسی نشده می گیرندو تغییرات نادرستی را اعمال می کنند که بجز اسیب وزیان هیچ سودی به حال نظام تعلیم وتربیت ندارد.یه وزیر طرح مجتمع ها را اعمال می کند وزیر بعدی میاد ملغی می کنه.یکی مقطع پیش دانشگاهی میاره یه وزیر دیگه ملغی می کنه.یکی تعطیلی پنج شنبه را اعمال می کنی بعدی میاد یه طرح دیگه می ده.بجای این همه بی برنامگی بهتر است اقایان فکری برای تحول اساسی در کیفیت اموزش باشند.کیفیت اموزش در گرو تامین معیشت معلم ودر اختیار گذاشتن امکانات به مدارس است.تحول در گرو تغییر وتحول در کتب درسی ومتناسب کردن انها با علم روز است.این اقای فانی هیچ گونه بازده کاری مناسبی در طی مسئولیتش نداشته و بهتر است فردی کارامد وبا طرح وبرنامه جایگزین ایشان شود.
یک فرهنگی ازهندیجان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
0
0
هرچندکه مشکلات آ.پ ساختاری است ولی نمی توان نقش وزیری بادرایت ودلسوخته مثل حاج بابایی رامنکرشد.آقای فانی بیشترطرف دولت است تافرهنگیان.البته نمایندگانی که بعضی جاهاواقعآ دلواپسنداگرمیخواهندبرای رضای خداوخدمت به ملت کاری کنن .
فراجناحی بایک تصمیم انقلابی مشکل معیشتی فرهنگیان راحل کنند.خدایش دیگه عزتی برای معلم نمونده ازبس شرمنده زن وبچه وبازارو...شده.فقط عزمی فراجناحی چون ماهمیشه دین خودرابه این کشور
معلم
-
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
بله ولی نه حالا نوش داروی بعد از مرگ
ایشان لیاقت اینکار را ندارند ولی مو قعیت کنونی .........
فرهاد
-
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
0
0
با استیظاح وزیر موافق هستم
احمد محمودی نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
با سلام
به نظر بنده تا زمانی که دید نسبت به آموزش و پرورش مصرفی است که متاسفانه از بالاترین مقام این دید وجود دارد مشکلات مختلف آموزش و پرورش حل نخواهد شد باید دید مصرفی بودن را پاک کرد و از نیروهای توانمند در این عرصه استفاده شود مسئولان باید بدانند که اگر حوزه آموزشپ و پرورش را تقویت کنند در حقیقت کل کشور را تقویت می کنند. در داخل سیستم آموزش و پرورش دید بسته است و هیچ رونقی در کارها وجود ندارد و اکثر کارکنان این دستگاه ناراحت هستند پس برای جلوگیری از هر گونه اتفاق خاص در سطح ملی و امنیتی باید برای رفع مشکلات عمیق این وزارت خانه بسیار مهم که در تربیت نسل های آینده این مرز و بوم تلاش فراوان انجام می دهد ، یک نهضت و انقلاب به وجود آید باد از مدیران توانمند و علاقه مند و توانا و با انگیزه کمک گرفته شود ، از نظرات کارشناسان آموزش دنیا به طور واقعی استفاده شود ، از نظرات معلمین که به طور مستقیم ارتباط دارند استفاده شود و آموزش و پرورش باید از حالت متمرکز بودن خارج شود ، قوانین دست و پا گیر و بی فایده در آموش فرزندان مردم حذف شود می شود با یک روحیه جهادی و در سایه نیروهای خدوم و پرتوان مشکلات اساسی این وزارت خانه را برطرف کرد . انشا الله
هنر آموز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
باسلام تازمانی که آقای فانی وزیر باشد معشیت معلمان هیچ تغییری نمی کند زیرا ایشان قبلا پست های مدیریتی در آموزش و پرورش داشته و امتحان خود را از نظر مدیریتی پس داده است از همه شما فرهنگیان خواهش می کنم هیچ انتظاری از این وزیر نداشته باشید