کد خبر: ۴۶۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا:

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت: با استفاده از تجربیات سال های گذشته در حوزه خدمات پس از فروش، برای تامین قطعات در شرایط دشوار برنامه‌ریزی کرده‌ایم و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش شفاف، اردشیر امینی در جمع مدیران نمایندگی‌های سایپا در استان های فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر با بیان این مطلب افزود: همان طور که قبلا هم اعلام کرده بودیم، یکی از برنامه‌های ما در حوزه خدمات این است که پیش از بروز و گسترش مشکل، آن را ریشه‌یابی و رفع کنیم. بر همین اساس، برای تامین به موقع قطعات یدکی در شرایط تحریم صنعت خودرو، چاره‌اندیشی کردیم و از این بابت با مشکلی مواجه نخواهیم شد،‌ هرچند که راه دشواری پیش رو داریم.

وی با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در شبکه نمایندگی‌ها، گفت: با تکیه بر توانمندی‌های موجود در نمایندگی‌ها، سایپایدک آمادگی دارد در جهت تامین قطعات یدکی مورد نیاز، با شبکه نمایندگی‌ها مشارکت کند.

مدیرعامل سایپایدک افزود: در ماه های گذشته با مشکلات بسیار بزرگی در حوزه شبکه نمایندگی‌ها مواجه بودیم امروز با توجه ویژه مدیرعامل محترم گروه سایپا و همت مدیران سایپایدک، بسیاری از این مشکلات رفع شده‌اند و با تلاش مضاعف و همکاری مدیران نمایندگی‌ها، سایر مشکلات هم رفع خواهند شد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی درک خواسته‌ها و ذهنیت مشتری به شرکت و سازمان خدمات پس از فروش قدرت می‌دهد، بنابراین باید طبق خواسته مشتری حرکت کنیم تا کسب و کار خود را بهبود بخشیم.

قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا با تاکید بر همکاری بیشتر شبکه نمایندگی‌ها و سایپایدک و ایجاد روحیه تعامل، ادامه داد: در نتیجه این تعامل و همکاری، نیازهای مشتریان شناسایی شده، بهره‌وری افزایش می‌یابد و به این ترتیب، تولید رونق خواهد گرفت. 

 وی با اشاره به اهمیت نظرات مشتری در حوزه تولید و خدمات، یادآور شد: در فضای رقابتی امروز، قدرت اصلی در دست مشتریان است و باید تلاش کنیم تا نارضایتی‌ها به حداقل ممکن برسد.