کد خبر: ۴۷۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران ، فست کلیک موفق به دریافت نشان شاهین طلایی شد.

‎شبکه هوشمند تبلیغات ویدئویی (www.vidoplus.net) با کسب مقام اول موفق به دریافت این نشان گردید.

‎ویدوپلاس با نمایش تیزر تبلیغاتی در ابتدای ویدیوهای وب سایت ها ، محصولات و‌خدمات کسب و کارها را ساده تر و سریعتر به مخاطبان هدف نمایش می دهد.
‎این روش یکی از اثربخش ترین روش های تبلیغات و جذب مشتری است.
‎هر قدر ویدیو تبلیغاتی جذابتر باشد و در آن ترغیب مخاطبان به خرید ، ثبت نام ، نصب و ...بهتر تعریف شود ؛ اثر پذیری و کارایی کمپین و ظرفیت همه گیر شدن (وایرال) آن بیشتر خواهد بود.

‎ثبت نام در این پلتفرم به راحتی صورت پذیرفته و آگهی دهنده می تواند رسانه ها را انتخاب و اقدام به نشر ویدیو تبلیغاتی خود نماید.
‎روزانه بیش از ۲ میلیون بازدید توسط بیش از ۳۰ وب سایت معتبر در این پلتفرم امکان پذیر است.
‎(تابناک ، تلویبیون ، نی نی سایت ، نوا ، دیدستان ، دالفک و ... از نمایش دهندگان تبلیغات می باشند.)
به مناسبت جشنواره هزینه هر بازدید با مبلغ پایه و به صرفه ۲۵ تومان مزایده می شود.
‎در حال حاضر برندهای بزرگی چون همراه اول، ایرانسل، چیلیوری، نت برگ ، آماده لذیذ و ... در حال استفاده از پلتفرم هستند
‎شایان ذکر است با توجه به هوشمندی و انعطاف پذیری پلتفرم و طیف گسترده ای از مخاطبان، اپراتورها، بانک ها ، سازمان های بزرگ و کوچک و کلیه صنوف و..می توانند اقدام به معرفی محصولات و خدمات خود نمایند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: