کد خبر: ۴۸۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

چگالی کلمات کلیدی و متاتگ ها ارتباط مستقیمی با سئو داخلی دارند . در حقیقت کلیه اصول سئو داخلی که برای دست یابی به نتایج بهتر در موتورهای جستجو انجام می دهیم چگالی کلمات کلیدی و متاتگ ها می باشند . هدف از انجام سئو افزایش ترافیک سایت و رسیدن به بهترین نتایج در موتورهای جستجو می باشد .

از سئو داخلی به عنوان سئو پایه نام برده می شود ، سئو داخلی شامل مواردی مانند تولید محتوا ، کد نویسی ، پیاده سازی فنی ، ساختار سایت و نمای سایت است . طراحان سایت باید تلاش کنند که نتیجه کار برای موتورهای جستجو بهینه سازی شود .

سئو داخلی به دو بخش سئو ساختاری ( تکنیکال ) و سئو محتوا تقسیم می شود . سئو داخلی علاوه بر اینکه به رتبه گرفتن سایت کمک می کند باعث می شود شما در بازاریابی اینترنتی موفق باشید .

سئو داخلی در بهینه سازی وب سایت چه نقشی دارد ؟

تا زمانی که سئو داخلی به خوبی انجام نشود ، انجام سئو خارجی نتیجه موفقیت آمیزی نخواهد داشت . به همین دلیل بهینه سازی وب سایت باید از سئو داخلی شروع شود . پس از انجام سئوی داخلی می توانید سئوی خارجی را شروع کنید . کارشناسان سئوکار پس از بررسی سایت مشتری متوجه می شوند که بیشتر سایت ها حتی سایت های بزرگ از نظر سئو داخلی دچار مشکلات و خطاهایی می باشند . قبل از انجام هر کاری این خطاها و مشکلات باید رفع شوند . سپس می توان به سراغ تکنیک های دیگر بهینه سازی وب سایت رفت . به یاد داشته باشید تا زمانی که مشکلات و خطاهای سئو داخلی برطرف نشود انجام اقدامات سئو خارجی بی اثر خواهد بود ، در واقع تاثیر چندانی نخواهد داشت .

سئو داخلی شامل چه مواردی است؟

سئو تکنیکال

اگر وب سایت شما از نظر ساختاری مشکل داشته باشد باعث سردرگمی کاربر خواهد شد . و باعث می شود کاربر سایت شما را ترک کند و دیگر به سایت شما مراجعه نکند و از خرید منصرف شود . اشتباهات برنامه نویسی در سئو ساختاری برطرف می شود . بدین ترتیب کاربر به آنچه که نیاز داشته باشد براحتی دسترسی پیدا می کند . مهم ترین پارامترهای سئو داخلی در حوزه تکنیکال عبارتند از :

  • استفاده متناسب و هوشمندانه از متاتگ‌ها
  • تعیین درست عناوین صفحات و بر اساس اصول سئو
  • انتخاب ساختار مناسب برای لینک‌ها
  • استفاده از قالب‌های رسپانسیو
  • توجه به سرعت لود صفحات سایت
  • ثبت نقشه سایت در گوگل
  • توجه به لینک‌های داخلی صفحات

سئو محتوایی

محتوای یک وب سایت از مهم ترین عوامل سئو داخلی صفحه است . محتوا باید به گونه ای باشد که نیاز مخاطب را برطرف کند ، تولید محتوا می تواند شامل متن ، ویدئو ، صوت ، تصویر باشد . محتوا باید با موضوع وب سایت مرتبط باشد . در الگوریتم های گوگل ارزش تولید محتوا و بهینه سازی نوشتار چند برابر شده است . به همین دلیل بسیاری از تکنیک های سئو کلاه سیاه از میان رفت . برای ارتقای کیفیت محتوای سایت لازم است این نکات را جدی بگیرید :

  • محتوا یک موضوع یا شی را توضیح داده و هدف مشخصی داشته باشد .
  • محتوا اختصاصی و باکیفیت داشته باشد .
  • کلمات کلیدی را هوشمندانه انتخاب کنید و به شکل مناسب و به تعداد کافی در متن بکار ببرید .
  • هر مقاله تنها یک تگ H1 خواهد داشت و در انتخاب سایر تگ‌ها هم دقت کنید .
  • محتوا را برای مخاطب تولید کنید و برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید .
  • از اهمیت تصویر و سئوی تصاویر در تولید محتوا غافل نشوید .
  • از عنوان و زیر عنوان‌های جذاب و سئو شده استفاده کنید .

 

تفاوت سئو داخلی و سئو خارجی چیست ؟

همان طور که در مقالات قبل ذکر شد در سئو خارجی اقداماتی در بیرون از وب سایت مانند لینک سازی یا لینک بیلدینگ ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و غیره صورت می گیرد . در سئو داخلی همان طور که از اسمش پیداست اقداماتی در داخل وب سایت مانند تولید محتوا ، تحلیل کلمات کلیدی ، استفاده از تگ ها و غیره صورت می گیرد . در حقیقت فرق سئو داخلی و سئو خارجی در انجام فعالیت ها در خارج و داخل وب سایت است .

سئو خارجی در وب سایت های معتبر در اینترنت انجام می شود و به وب سایت شما لینک داده می شود و یا در منابع معتبر اینترنتی مانند سایت های خبری از وب سایت شما یاد می شود ، که تاثیر بسیاری در معتبر شدن و افزایش کیفیت مطالب شما دارد . شرکت سئوکار ارائه دهنده خدمات سئو برای کسب و کارهای مختلف است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت seokar.com بازدید نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: