کد خبر: ۴۸۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

وب سایت ویرلن مقالات آموزشی جالب توجهی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ منتشر میکند که در این بخش از شما دعوت میکنیم ۳ تیتر از این مقالات را بررسی کرده و درصورتی که به مطالعه آن علاقه مند هستید بروی تیتر هر مقاله کلیک کنید تا مطلب را بصورت کامل در سایت virlan.com مطالعه کنید.

آموزش ساخت ویدیو تبلیغاتی

بازاریابی ویدیویی با ساخت تبلیغات ویدیویی با کیفیت.

بازاریابی ویدیویی همیشه یک روش فوق العاده مؤثر برای تبلیغ محصولات و خدمات یک کسب و کار بوده است. از سالی که Bulova اولین تبلیغ تلویزیونی جهان را در سال ۱۹۴۱ پخش کرد تاکنون، بازاریابی ویدیویی، به یک عنصر مهم تبلیغاتی تبدیل شده است.

    در حقیقت، تبلیغات تلویزیونی در دهه های اخیر به عنوان موثرترین حالت تبلیغات رسانه ای بحساب آمده. اما وقتی که یک تبلیغ معمولی ۳۰ ثانیه ای در یک برنامه تلویزیونی ملی می تواند تا بیش از ۱۰۰،۰۰۰ میلیون تومان هزینه بردارد، تمام مزایای تبلیغات تلویزیونی برای اکثر کسب و کارهای کوچک و متوسط دور از دسترس خواهد ماند.

 

اما اینترنت همه چیز را تغییر داده است. با ویرلن همراه باشید…

    این روزها مردم به میزان زیادی محتوای ویدیوی آنلاین تماشا می کنند. در حقیقت با اینکه جذابیت تلویزیون در چند سال گذشته کاهش یافته، در مقابل تماشای YouTube به سرعت افزایش یافته است. هر روز، مردم جهان به میزان ۱ میلیارد ساعت فیلم های یوتیوب را تماشا می کنند. این معادل ۱۰۰،۰۰۰ سال است … چیزی بیش از کل تاریخ بشریت – در یک روز!

علاوه بر یوتیوب، افراد ساعتهای بیشماری، ویدئوهایی را در فیس بوک، اینستاگرم، ویمیو و ویستیا و … تماشا می کنند. این که آیا ویدیو یک آموزش آرایشی باشد یا تریلر یک فیلم سینمایی آتی، مردم در حال حاضر به صورت آنلاین و از طریق ویدیو، با جهان و کسب و کارها ارتباط بیشتری برقرار می کنند.

خبر خوب، حال که دیگر محتوای ویدئویی، قلمروی منحصر به فرد هالیوود و ایستگاه های پخش ویدیوهای انلاین نیست، هر کسی می تواند از قدرت بازاریابی ویدئویی برای کسب و کار خود استفاده کند. شما دیگر مجبور نیستید برای یک جایگاه تبلیغات تلویزیونی میلیون ها تومان پرداخت کنید ! در عوض می توانید تنها با هزینه بسیار کمی به ازای هر بازدید، نتایجی عالی دریافت کنید…

آموزش بهینه سازی مسیر سایت (بردکرامب) برای سئو سایت

مسیر سایت یکی از عناصر مورد علاقه گوگل در وب سایت‌ها است. شرکت گوگل در اسناد بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجوی خود، تاکید خاصی روی اهمیت بردکرامب دارد.

دلیل تاکید گوگل بر اهمیت بردکرامب واضح است؛ علاوه بر موتورهای جستجو، کاربران نیز به وسیله دنبال کردن مسیر سایت به اطلاعات بسیار مهمی دست پیدا خواهند کرد. گوگل هر آن چه برای یوزر فرندلی شدن یک وب سایت طراحی شده باشد را دوست دارد. موتورهای جستجو از بردکرامب به منظور دستیابی به ایده‌ای بهتر درباره ساختار وب سایت استفاده می‌کنند. کاربران به کمک آن قادر به مسیریابی بهتر در وب سایت خواهند بود. با ویرلن همراه باشید:

در این مطلب قصد داریم به طور جزئی به بررسی بردکرامب در وب سایت‌ پرداخته و بعد از ذکر دلیل اهمیت آن برای سئو نحوه بهینه‌سازی مسیر سایت را آموزش بدهیم.

مسیر سایت یا بردکرامب چیست؟

بردکرامب یک منوی کوچک بوده و معمولا در بالای یک صفحه وب قرار می‌گیرد. از آن به منظور کمک برای مسیریابی استفاده می‌شود. با دنبال کردن مسیر سایت کاربر قادر خواهد بود مرحله به مرحله از صفحه کنونی به صفحه اصلی وب سایت برود…

آموزش نوشتن بیوگرافی حرفه‌ای و تاثیرگذار

آیا بیوگرافی حرفه‌ای شما به اندازه‌ای که باید خوب و تاثیرگذار است؟ در این مطلب قصد داریم نکاتی را برای نوشتن یک بیوگرافی حرفه‌ ای به شما آموزش دهیم.

نوشتن یک بیوگرافی از اهمیت خاصی برای وب سایت شخصی شما برخوردار است. حتی اگر وب سایت شرکتی یا تجاری است، بد نیست در آن نام افراد رده بالا و کلیدی را ذکر کرده و توضیحاتی درباره‌شان ارائه کنید. البته هر بیوگرافی به شکلی مثبت تاثیرگذار نیست و در صورت عدم توجه، احتمالا به آن فرد و در ادامه مجموعه مربوط به وی آسیب وارد خواهد کرد.

نکاتی کلیدی در نوشتن بیوگرافی حرفه‌ای

بسیاری از افراد به اهمیت نوشته‌ای که درباره خود یا دیگری در یک وب سایت قرار داده‌اند، تا زمان مطالعه یک بیوگرافی حرفه‌ای پی نمی‌برند؛ چرا به جای الگوگیری از دیگران، خودتان یک بیوگرافی الهام‌بخش برای بقیه ایجاد نکنید؟ در این مطلب قصد داریم نکاتی مهم در رابطه با این موضوع ارائه کنیم…

برای مطالعه سایر مقالات آموزش دیجیتال مارکتینگ و سئو به سایت ویرلن مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: