کد خبر: ۴۹۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: روز یکشنبه ششم مرداد، ۴۰ تُن مرغ تازه در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۹۰۰ تومان عرضه شد و آمادگی داریم تا در صورت اختصاص مرغ مورد نیاز، روزانه ۱۰۰ تُن مرغ در میادین توزیع کنیم.

به گزارش شفاف، سید سعید راد با تأکید بر اینکه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در میادین میوه و تره بار، محصول با کیفیت مطلوب، با قیمت مناسب و با تنوع بالا در اختیار شهروندان قرار دهیم، اظهار کرد : «مدیریت زمان و هزینه» و «کاهش ترافیک و آلودگی هوا» از جمله آثار و نتایج فعالیت این مراکز خدماتی است.

وی با اشاره به تنوع محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار، از ارائه 85 قلم انواع میوه و محصول فرنگی در این مراکز خبر داد و افزود: علاوه بر انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، محصولات پروتئینی و لبنی نیز در میادین عرضه می‌شود و تلاش کرده‌ایم تا از طریق تامین انواع کالای مورد نیاز شهروندان، این مراکز را به محل‌هایی برای پاسخگویی به تقاضاهای متنوع شهروندان تبدیل کنیم.

راد با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های مردم در محلات مختلف، ایجاد بازارهای محلی میوه و تره بار است تا خانواده‌ها بتوانند نیازهای خود را از نزدیک محل سکونت خود تأمین کنند، تأکید کرد: به این منظور از مشارکت با بخش خصوصی جهت ایجاد بازارهای محلی در محلات فاقد بازار استقبال می‌کنیم و تا پایان سال جاری تلاش خواهیم کرد که 10 تا 15 بازار جدید به بازارهای موجود اضافه کنیم.

وی در مورد افزایش قیمت مرغ در بازار، با اشاره به اینکه مرغ تازه با قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود، اظهار کرد: روز یک شنبه ششم مرداد، 40 تُن مرغ تازه در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم 12900 تومان عرضه شد و آمادگی داریم تا در صورت اختصاص مرغ مورد نیاز، روزانه 100 تُن مرغ در میادین توزیع کنیم.

راد با بیان اینکه علاوه بر این، 14 محصول پر مصرف لبنی شامل شیر، پنیر و ماست نیز با هماهنگی و همکاری سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، 10 درصد زیر قیمت درج شده بر روی کالا در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، تصریح کرد: تأمین محصولات مورد نیاز شهروندان را وظیفه خود می‌دانیم و آمادگی داریم همچون گذشته در توزیع انواع محصولات تنظیم بازار با دولت همکاری و همراهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه روزانه 3500 تُن انواع کالا در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود که این رقم در سال به یک میلیون و 215 هزار تُن می‌رسد، اظهار کرد: در میادین میوه و تره بار، حق انتخاب با مشتری است، چرا که وجود این مراکز بدون حضور مشتریان، محلی از اعراب ندارد و بر این اساس، مشتری برای خرید محصول دلخواه خود، حتی اگر یک یا دو عدد از یک نوع میوه باشد نیز حق انتخاب دارد.

راد با بیان اینکه از حضور کشاورزان و باغداران به منظور عرضه مستقیم محصولاتشان در میادین میوه تره بار استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: به این منظور، غرفه‌های تک محصولی را در میادین مختلف به عرضه مستقیم انواع محصولات تولیدکنندگان از اقصی نقاط کشور اختصاص داده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: