کد خبر: ۴۹۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲

منظور از سئو بهینه کردن یک سایت برای موتور های جستجو می باشد که با به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت و تهیه محتوای خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و جایگاه بالا در صفحه نتایج یک موتور جستجو، مانند گوگل باعث می شود که تعداد بازدید کنندگان آن سایت تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ 

دیجیتال مارکتینگ ، ابزاری است که صاحبان کسب و کار ها می توانند با استفاده از آن اقدام به تبلیغ خدمات و محصولات خود در محیطی با جمعیت بسیار عظیم نمایند. در واقع در دیجیتال مارکتینگ با کمک ابزار های دیجیتالی می توان در دنیای پر مخاطب اینترنت و فضای مجازی که امروزه به شدت گسترش یافته است، خدمات و محصولات را به بهترین نحو ممکن ارائه نمود و مشتریان بیشتری را جذب کرد.

خدمات بهینه سازی سایت در گوگل شرکت وب گستر سپنتا

سئو و بهینه سازی 

منظور از سئو بهینه کردن یک سایت برای موتور های جستجو می باشد که با به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت و تهیه محتوای خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و جایگاه بالا در صفحه نتایج یک موتور جستجو، مانند گوگل باعث می شود که تعداد بازدید کنندگان آن سایت تا حد زیادی افزایش پیدا کند. از آنجایی که امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در میان صاحبان هر کسب و کاری وجود دارد، داشتن یک سایت که از نظر موتور جستجو در جایگاه بالایی قرار گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و اینکار منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و در نهایت جذب هرچه بیشتر مشتریان می شود.

زمانی که کاربران یک کلمه و یا عبارتی در موتور جستجو سرچ می کنند و به دنبال پاسخی برای آن هستند، موتور جستجو سعی می کند تا بهترین و مرتبط ترین پاسخ را برای آن کاربر به نمایش بگذارد. برای این کار موتور های جستجو دارای الگوریتم های بسیار پیچیده ای هستند که بر اساس آن و با توجه به میزان سرچ کاربران رتبه بندی سایت ها را تغییر می دهند. بنابراین اگر سایتی بهینه و مبتنی بر اصول سئو باشد، در زمانی که موتور جستجو در حال یافتن بهترین پاسخ به سوال کاربر خود است، سایت شما این شانس را دارد تا رتبه بالاتری در صفحه نتایج موتور جستجو پیدا کند.

 

شرکت سئو

تا اینجا به سئو و اهمیتی که دارد پرداخته ایم. حال می خواهیم ببینیم که منظور از شرکت سئو چیست؟

از آنجایی که به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت کاری پیچیده و زمان بر می باشد و هر کسی تجربه و اطلاعات کافی درباره آن را ندارد، اکثر افرادی که دارای کسب و کار های اینترنتی و یک وب سایت هستند به دنبال یافتن یک شرکت معتبر برای دریافت خدمات سئو در سایت خود می باشند تا با کمک کارشناسان در این زمینه و استفاده از تجربه های آنها بتوانند باعث بهینه سازی سایت خود برای موتور های جستجو و در نتیجه جذب بازدید کنندگان و مشتریان بیشتر شوند.

بنابراین شرکت های سئو دارای کارشناسان و متخصصانی هستند که به ارائه خدمات لازم برای بهینه سازی سایت ها می پردازند. این افراد در ابتدا به طور کامل سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند و بعد از آن استراتژی هایی که برای داشتن یک سایت سئو شده لازم می باشد را به شما ارائه خواهند کرد.

خدمات بهینه سازی سایت در گوگل شرکت وب گستر سپنتا

منظور از دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای بازاریابی و تبلیغ محصولات روش های گوناگونی وجود دارد که در این بین روش دیجیتال مارکتینگ یکی از جدیدترین و به روز ترین روش هایی است که برای تبلیغ بیشتر محصولات به مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از عنوان دیجیتال مارکتینگ مشخص است، مهمترین فاکتور برای اینکار، بکارگیری از ابزار های دیجیتالی می باشد.

امروزه به دلیل گسترش دسترسی به اینترنت افراد بیشتر وقت خود را در اینترنت و دنیای مجازی سپر می کنند که این عامل باعث می شود دنیای اینترنت به محل خوبی برای تبلیغ محصولات تبدیل شود. در دیجیتال مارکتینگ از هر ابزار دیجیتالی مانند، سایت، ایمیل، شبکه های مجازی و... برای تبلیغ محصولات استفاده می شود و استفاده از آن تنها محدود به کسب و کارهایی که به صورت اینترنتی فعالیت می کنند، نمی شود بلکه کسب و کارهای سنتی نیز می توانند با استفاده از دیجیتال مارکتینگ به تبلیغ هرچه بیشتر محصولات و خدمات خود، در دنیایی که مخاطب آن هدف بسیار گسترده ای دارد، بپردازند.

 

ابزار های مورد استفاده برای دیجیتال مارکتینگ

همانطور که گفته شد، بازاریابی دیجیتال و مشاوره سئو امروزه نقش بسیار موثر در جذب هرچه بیشتر مشتری و فروش بالاتر محصولات هر شرکتی دارد. به همین دلیل در اینجا می خواهیم چند نمونه از مهمترین ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ مورد نیاز می باشد را بررسی کنیم.

 

خدمات بهینه سازی سایت در گوگل شرکت وب گستر سپنتا

  •  بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا، یک ابزار بسیار مناسب برای دیجیتال مارکتینگ کسب و کار هایی است که به صورت آنلاین فعالیت می کنند. در بازاریابی محتوا شما دیگر دغدغه ای برای ارتباط با مشتریان ندارید تا بخواهید آنها را قانع کنید که از خدمات شما استفاده و یا محصولات شما را خریداری نمایند. در این روش شما تنها باید نیاز مشتریان خود را شناسایی کند و با تولید یک محتوای بسیار خوب برای برطرف کردن نیاز آنها فعالیت کنید. در این کار هرچه قدر که محتوای شما نیاز مشتریان را بهتر برآورده سازد، می توانید باعث جذب هرچه بیشتر آنها شوید.

  •  شبکه های اجتماعی

 امروزه بیشتر کاربران از گوشی موبایل خود برای وب گردی و برطرف کردن نیاز های خود در اینترنت استفاده می کنند که در نتیجه آن وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. بنابراین شبکه های اجتماعی محل مناسبی برای تبلیغ هر نوع کسب و کاری می باشد.

  •  بازاریابی به صورت ویدئویی

بارها برایمان پیش آمده است برای اطلاع از یک موضوع به سراغ اینترنت رفته ایم ولی حوصله خواندن مطالب و مقالات طولانی درباره آن را نداشته ایم و به جای آن به دنبال ویدوئی هایی آموزشی درباره موضوع مورد نظر خود بوده ایم. مشتریان ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ترجیح می دهند تا از محتوای  ویدئویی به جای محتوای متنی برای برطرف کردن نیاز خود استفاده نمایند. به همین دلیل امروزه بازاریابی ویدئویی در دیجیتال مارکتینگ نقش بسیار موثری در موفقیت هرچه بیشتر کسب و کارها دارد.

  •  بازاریابی چریکی 

اکثر کسب و کارهای نوپا توان مالی لازم برای تبلیغات ندارند و نمی توانند مانند رقبای خود که سالها در حال فعالیت هستند، خدمات و محصولات خود را به دیگر معرفی نمایند. این گونه کسب و کار ها باید از بازاریابی چریکی استفاده کنند. در این روش بیشتر تمرکز بر روی مشتریان فعلی می باشد. به طوریکه کسب و کار های نوپا به مشتریان فعلی بهترین و منحصر به فرد ترین خدمات را ارائه می کنند تا آن مشتریان باعث جذب مشتریان دیگر شوند. به گونه ای که این افراد از خدمات و محصولات ارائه شده توسط شما در جمع دوستان و اطرافیان خود صحبت می کنند و آنها هم ناخودآگاه به سمت شما جذب خواهند شد. چرا که وقتی افراد تعریف محصولات و خدمات یک شرکتی را از زبان فامیل و افرادی که به آنها اعتماد دارند، بشنوند بیشتر از آنکه خود شرکت بخواهد از خدمات خود تعریف نماید، به سوی آن جذب خواهند شد.

خدمات بهینه سازی سایت در گوگل شرکت وب گستر سپنتا

تبلیغ محصولات و خدمات با Digital Marketing 

امروزه برخلاف گذشته افراد دیگر به کسب و کار ها به راحتی اعتماد نمی کنند، چرا که به لطف وجود رسانه های اجتماعی می توانند از نظرات افرادی که قبلاً از خدمات و محصولات کسب و کارها استفاده کرده اند، به راحتی آگاه شوند و به نظرات آنها بیشتر اعتماد می کنند. به همین دلیل همه کسب و کار ها باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند، تا بتوانند مشتریان بیشتری جذب نمایند.

 

چه تفاوتی بین دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی وجود دارد؟

خیلی ها تصور می کنند که بازاریابی اینترنتی همان بازاریابی دیجیتال است. اما باید بگوییم که اینطور نیست و این دو باهم تفاوت دارند. در بازاریابی دیجیتال همانطور که گفته شد از ابزارهای دیجیتالی استفاده می شود و این ابزار ها در بسیاری از مواقع می توانند بدون دسترسی به اینترنت کار کنند اما در بازاریابی اینترنتی تنها از رسانه هایی استفاده می شود که به طور دائم به اینترنت متصل هستند. در واقع بازاریابی اینترنتی زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال می باشد.

 

دلیل استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

استفاده از ابزار های بازاریابی دیجیتال باعث می شود که صاحبان کسب و کار ها در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی دسترسی خیلی سریع تر و راحت تری به جامعه هدف خود داشته باشند. علاوه بر این استفاده از این ابزار ها به هزینه بسیار کمتری در مقایسه با روش های سنتی دارد و در عین حال امکانات تبلیغاتی بسیار متنوعی را در اختیار صاحبان کسب و کار ها قرار می دهد.

برگرفته از سایت وب گستر سپنتا https://websepanta.com  شرکت بازاریابی دیجیتال عضو کنسرسیوم سپنتا

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: