کد خبر: ۵۰۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

یک مقام مسئول برنامه‌های فروش و مدیریت بلیت بازی‌های زمستانی 2022 تشریح کرد.

به گزارش شفاف و به نقل از insidethegames، یک مقام ارشد علی بابا جزئیات جدیدی را برای برنامه‌های خود در خصوص مدیریت بلیت بازی‌های المپیک زمستانی 2022 پکن ارائه کرد.

کریس تانگ رئیس بازاریابی گروه علی بابا در این باره گفت که هدف این است در بازی‌های زمستانی پکن شرایط بسیار خوبی فراهم شود.

وی افزود: برای مثال ما به عنوان مرجع رسمی فروش بلیت و ارائه دهنده خدمات معرفی شده‌ایم. بنابراین از پکن همه هواداران می‌توانند بلیت‌ها را دیجیتالی خریداری کرده و دوباره این بلیت‌ها را توزیع کنند.

وی افزود: کل خدمات فروش بلیت با روشی بسیار کارآمدتر و بسیار با صرفه تر و احتمالاً با سود بیشتری انجام می‌شود. در میان تجربه بلیت دیجیتالی هواداران قادر خواهند بود اطلاعات بیشتری را به دست آورده و درباره اینکه چطور وقت خود را در پکن بگذرانند راهنمایی بگیرند.

جولای گذشته کمیته برگزاری بازی‌های 2022 پکن، علی بابا را به عنوان شریک تجاری خود معرفی کرد. براساس گزارشات رسیده این انتظار وجود دارد تا علی بابا بتواند فروش بلیت بازی‌های المپیک و پارالمپیک آینده را نیز برعهده بگیرد چون بعد از رسوایی‌های به وجود آمده در بازی‌های المپیک 2016 ریو، IOC به دنبال راه حلی برای توزیع بلیت‌هاست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: