کد خبر: ۵۰۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

سامسونگ در واکنش به ایمیلی که از سمت گلکسی استور خودش برای کاربران ایرانی ارسال کرده بود بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد.

به گزارش شفاف، از روز گذشته ایمیلی از سمت سامسونگ برای کاربران ایرانی گوشی‌های گلکسی ارسال شده با این مضمون که از تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) امکان سرویس دهی به کاربران ایرانی برای خرید برنامه یا محتوا در فروشگاه گلکسی استور وجود ندارد که در تصویر زیر می‌توانید محتوای این ایمیل را مشاهده کنید. 

همانطور که در متن ایمیل مشخص است همچنان امکان دانلود برنامه‌های مجانی وجود دارد اما امروز سامسونگ بیانیه‌ای رسمی در این رابطه ارسال کرده که در ادامه این بیانیه را با هم می‌بینیم.

شرکت سامسونگ در مقام برند پیشرو در حوزه نوآوری، همواره متعهد به عرضه جدیدترین و بهترین محصولات و خدمات خود به همه کاربران در سراسر جهان بوده و سابقه حضور و رابطه ما با بازار ایران نشان دهنده احترامی است که ما برای دوستان، هواداران و کاربران خودمان در کشور بزرگ ایران قایل هستیم. 
در عین حال سامسونگ متعهد است تا به تمامی کاربران خود در سراسر جهان، از جمله ایران، درباره دسترسی مطمئن، قابل اعتماد و پایدار به فروشگاه گلکسی استور اطمینان خاطر بدهد. 
در این راستا ما تصمیم به انجام اقداماتی احتیاطی با هدف اطمینان از تداوم عرضه خدمات رایگان‌مان در بازار ایران گرفتیم. در نتیجه با توجه به محدودیت‌های موجود در زمینه انتقال پول و احتمال ایجاد مشکل برای کاربران خدمات پولی مان، تصمیم گرفتیم تا این نوع خدمات را فعلا و تا زمان رسیدن به تصمیمات جدید، معلق کنیم. تا زمانی که شرایطی فراهم شود تا همه طرف‌های دخیل و فعال در گلکسی استور بتوانند خدمات پولی خود را به شکلی امن ایجاد و متناسب با ماموریت جهانی ما روی این فروشگاه عرضه کنند.
این اقدامات احتیاطی صرفا خدمات پولی ما را شامل شده و محتواها و خدمات رایگان موجود در فروشگاه گلکسی استور برای تمامی کاربران‌مان در ایران در دسترس باقی خواهد ماند. 
در صورت هرگونه تغییر در این زمینه در آینده، مسئله را به اطلاع دوستان و هواداران‌مان در بازار و رسانه‌های ایران خواهیم رساند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: