کد خبر: ۵۰۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

بازاریابی چاپی هنوز از بین نرفته است. ممکن است خلاف این جمله را شنیده باشید، اما تمامی نشانه های حاکی از حیات مجدد روشهای قابل اطمینان آن می‌باشد. درحالیکه استراتژی های تبلیغاتی رسانه‌های جدید، فواید و مزایای خود را دارند، اما بازاریابی چاپی هنوز رونق خود را دارد.

 

uyjyjy

بازاریابی چاپی هنوز از بین نرفته است. ممکن است خلاف این جمله را شنیده باشید، اما تمامی نشانه های حاکی از حیات مجدد روشهای قابل اطمینان آن می‌باشد. درحالیکه استراتژی های تبلیغاتی رسانه‌های جدید، فواید و مزایای خود را دارند، اما بازاریابی چاپی هنوز رونق خود را دارد. ما در سایت چاپخونه در تلاش هستیم که بازاریابی اینترنتی را با بازاریابی چاپی تلفیق کرده و بستری را برای افراد مختلف آماده کنیم که هم دانش خود را در فرآیند چاپ بالا ببرند و هم در مورد بسته بندی اطلاعات بیشتری پیدا کنند. اما برای افرادی هم که فکر میکنند دوره بازاریابی چاپی گذشته است بار دیگر به سراغ بازاریابی دیجیتال رفتید، این پنج دلیل را به خاطر داشته باشید تا بازاریابی چاپی را نیز در مجموعه بازاریابی خود وارد کنید.

  1. مطالب چاپی ملموس هستند.

انسان‌ها ذاتا لمس کردن را دوست دارند. بنابراین بازاریابی مطالب به صورت فیزیکی، به طوری که مشتریان بتوانند آنرا لمس کنند، حس انسان را درگیر خود می‌کند. محتوایی که بتوان آن را نگهداری کرد و سپس انتقال داد، باعث حس مالکیت روانی در ذهن مصرف کننده می‌شود، حسی که یک نوع فرآیند فکری می باشد که با ارزش اشیاء فیزیکی ارتباط دارد. اگر مطالب بازاریابی شما این نوع تاثیر را داشته باشید، به احتمال بسیار زیاد یک ارتباط قوی بین برند و محصولات خود با مخاطبین ایجاد خواهید کرد.

uyjyjy

  1. مطالب چاپی، به یادماندنی هستند.

یک خریدار معمولی، نمی‌خواهد یک تبلیغ ببیند، بر روی آن کلیک کند و سریعا خرید خود را انجام دهد. امروزه، سفر خریدار درک مشتریان را نشان می‌دهد، یعنی آنها محصولات مختلف را ارزیابی می‌کنند، با خواندن نظرات مشتریان خود را آگاه می‌کنند و گزینه‌های خود را به دقت بررسی می‌کنند.

این بدان معناست که باید کاری کنید که تبلیغات شما در اکثر مواقع در مقابل یک مشتری احتمالی باشد. تبلیغات باید یک جلوه‌ی قدرتمند ایجاد کند که به اندازه کافی برای یک مشتری خاطره‌انگیز باشد تا در زمان خرید، آنرا به یاد داشته باشند. روشهای مانند روانشناسی رنگ را در نظر بگیرید تا مطالب بازاریابی چاپی را تحت تاثیر قرار دهید.

  1. مطالب چاپی در تکمیل بازاریابی دیجیتال موثر است.

واضح است که مطالب بازاریابی فیزیکی یا چاپی، بسیار قدرتمند و موثر هستند اما این بدان معنا نیست که فعالیت های بازاریابی دیجیتال خود را تعطیل کنید. در واقع، زمان آن رسیده است که بازاریابی دیجیتال و چاپی را ترکیب کنید.

زمانی که از هر دو طریق فعالیت‌های بازاریابی را انجام میدهید، آن نقاط موثر سطح بالاتری از تاثیر را خواهند داشت. هدایت مخاطبان بازاریابی چاپی به صفحات فرود یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی، مکان خوبی برای شروع کار می‌باشد. اگر قادر به ایجاد یک واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده هستید، بنابراین استفاده از آن را در چاپ در نظر بگیرید.

بازاریابی چاپی و دیجیتال نباید با هم رقابت کنند، باید آنرا را به طور موثر به کار ببرید تا درنهایت ببینید که در کنار هم، چقدر موثر و مفید خواهند بود.

uyjyjy

  1. صنعت چاپ، باعث فروکش شدن همهمه و شلوغی ها می‌شود.

در عصر پر از محتوا، صنعت چاپ دوام آورده در حالیکه بازاریابی دیجیتال گاهی اوقات در همهمه‌ی اینترنت، برنامه‌های کاربردی و سرویس‌های ویدیویی محو شده است.

یک مطلب چاپی، به تنهایی این قابلیت منحصر به فرد را دارد تا خوانده ی خود را از هر فضای دیجیتال جدا کرده و باعث تعامل واقعی و آرام می‌شود. امروزه، این نوع توجه، آنقدر اغفال کننده است که بسیار با ارزش است.

بنابراین، اگر برای ایجاد فعالیت بازاریابی خود، بازاریابی چاپی را هم در نظر داشته باشید. یک فهرست توزیع موجود یا یک لیست جدید را تهیه کنید، و محتوای جذاب (همراه با تبلیغات دیجیتالی) را در آن قرار دهید و آنرا با طراحی و چیدمان مناسب و گیرا بسته‌بندی کنید.

اگر علاقمند هستید در مورد فناوری چاپ و بسته بندی بیشتر اطلاعات کسب کنید و اطلاعات خود را در زمینه چاپ دیجیتال، چاپ افست و چاپ سیلک اسکرین و چاپ فلکسو و چاپ گود و انواع بسته بندی مثل چاپ جعبه و چاپ لیبل و ساک دستی بیشتر کنید حتما به سایت چاپخونه ) https://www.chapkhone.info/ ( سربزنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار