کد خبر: ۵۰۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

مدیرارشد شیائومی با استفاده از آیفون پستی را در وب سایت ویبو منتش کرده و همین امر انتقاداتی را به وجود آورد.

به گزارش شفاف به نقل از گیزموچاینا،  محصولات اپل در چین بسیار محبوب هستند بنابراین تعجبی ندارد بسیاری از مدیران ارشد در این کشور از آنها استفاده کنند. اما هنگامیکه مدیر ارشد اجرایی یک تولید کننده بزرگ موبایل از محصولات اپل استفاده می کند، این امر خبرساز می شود.

اخیرا کاربران  وب سایت میکروبلاگ «ویبو» متوجه شده اند «لی جون» مدیر ارشد اجرایی شیائومی از یک آیفون استفاده می کند. «ویبو»

معمولا موبایلی که پست با آن ارسال شده را ردیابی می کند . در گذشته هنگامیکه مدیران ارشد اجرایی پیامی را با یک موبایل تازه و عرضه نشده در بازار منتشر می کردند، کاربران با روشی خاص می توانستند آن را شناسایی کنند.

بنابراین هنگامیکه «لی جون» پستی را در «ویبو» منتشر و هوادارانش را تشویق کرد چند کتاب بخرند، جنجال زیادی به پا شد، چون کاربران متوجه شدند موسس شیائومی این پست را با استفاده از یک آیفون منتشر کرده است. در پی این امر بسیاری از هواداران این برند از لی جون انتقاد کردند.

به نظر می رسد «لی جون» این پست را حذف کرده اما پان جیانگ، یکی از شرکای  شیائومی از او دفاع کرده است. به گفته او هر مدیر یا صاحب برند موبایلی که ادعا می کند دستگاه های اپل، سامسونگ یا موبایل های دیگر را آزمایش نکرده، دروغگو است. همچنین او فاش کرد گاهی اوقات نوآوری ها از دستگاه های دیگر کپی و براساس آن ارتقا می یابند.

با توجه به اینکه ریچارد یو( مدیر ارشد اجرایی هواوی) و مدیر ارشد اجرایی برند«ریملی» از آیفون استفاده می کنند، این امر چندان دور از واقعیت نیست. حتی «لی نان» یکی از مدیران سابق برند «میزو» نیز پس از ترک این شرکت از آیفون استفاده می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: