کد خبر: ۵۰۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

در عصر کنونی همه چیز به سرعت اتفاق می‌افتد. دنیاگیری یک پدیده یا تکنولوژی بسیار سریع‌تر از آنچه تصور می‌شود رویت می‌گردد و این ویژگی زندگی مدرن امروزی است. یکی از این پدیده‌های نو ظهور که به شدت محبوب و کاربردی است، گوشی‌های موبایل هستند. به گفته "Ofcom" در جهان حدود 7 میلیارد مشترک تلفن همراه وجود دارد. وقتی که فکر می‌کنید 7 میلیارد نفر در جهان وجود دارند که تنها در حدود 20 سال، چنین جامعه‌ی بزرگی را ساخته‌اند شگفت انگیز خواهد بود.

آمارهای رسمی در سال 2018 نشان می‌دهد که نسبت بزرگسالان در انگلیس که دارای تلفن همراه هستند 94٪ است. از این تعداد ، 76 درصد دارای تلفن هوشمند هستند. علاوه بر این، 38 میلیون نفر در انگلستان دارای دستگاه تبلت هستند و پیش بینی می شود تا سال 2021 این تعداد به 43 میلیون نفر برسد. از این گذشته، تعداد خانه‌هایی که تلفن ثابت ندارند و تنها از تلفن همراه استفاده می‌کنند به 18٪ رسیده است. این خبر بدی برای شرکت‌های مخابراتی قدیمی به حساب می‌آید.

با چنین آمار خارق‌العاده‌ای چگونه می‌توان به یک نتیجه خوب دست‌ یافت؟ خب قطعا این حجم از گوشی‌های موبایل، که اغلب از نوع هوشمند نیز هستند، دیگر به عنوان یک ابزار اساسی در زندگی ایفای نقش می‌کند. حتی تصور از دست دادن چنین ابزاری دیوانه کننده‌ خواهد بود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت هرگونه نقص یا قطعی در عملکرد آن نیز موجب ضرر و زیان خواهد شد و بر خلاف آن هر آنچه به بهبود عملکرد آن منجر شود پسندیده خواهد بود. واضح‌تر بگویم، در کنار گوشی موبایل این لوازم جانبی هستند که جایگاه ویژه‌ای را از آن خود کرده‌اند.
تمام شدن باتری گوشی‌های همراه و تبلت‌ها از بزرگ‌ترین معضلاتی است که افراد را همچنان آزار می‌دهد!
پس با در نظر گرفتن این نیاز، هدایای تبلیغاتی دیجیتال که به خوبی این مشکل را برطرف کند گام مهمی برای توسعه کسب‌وکارتان می تواند باشد.

جایگاه هدایای تبلیغاتی کجاست؟

این روزها حتی روابط اجتماعی، معاشرت و بسیاری از امور توسط گوشی‌ موبایل صورت می‌پذیرد. شاید باور کردنش هنوز کمی سخت به نظر برسد، اما به واقع یک فرهنگ معاشرت هوشمند به وجود آمده است. بیشتر ما بدون تلفن های همراه خود کاملاً گم می‌شویم و به نقشه‌های آنلاین وابسته‌ایم. یکی از بزرگترین مشکلات این وابستگی این است که آن‌ها همیشه به شارژ نیاز دارند. تولید‌کنندگان تلفن‌های همراه همیشه ادعا می‌کنند که دستگاه‌هایی با عمر باتری بهبود یافته طراحی می‌کنند. با این حال، واقعیت این است که اکثر تلفن‌های هوشمند حداقل یک یا دو بار در روز نیاز به شارژ شدن دارند. اگر در یک دفتر، در خانه یا ماشین خود هستید، این مسئله خیلی مشکل ساز نیست. اما اگر محیط بیرون و در حال تردد باشید و دسترسی بهبرق نداشته باشید، یک پاوربانک بسیار به کارتان خواهد آمد.

پاوربانک تبلیغاتی سفارشی دارای چندین مزیت گوناگون است. اما در اصل، آن‌ها جزو لوازم روزمره‌ای هستند که برای هرکسی که صاحب تلفن همراه است مفید هستند. این ویژگی به آنها پتانسیل فوق‌العاده‌ای به عنوان کالای تبلیغاتی می‌دهد.

 

چه کسانی بیشتر از پاوربانک استفاده می‌کنند؟

اگر دائماً در خارج از خانه هستید و اغلب نیاز به جابجایی دارید و در حال حرکت هستید، احتمالا نیاز به این شارژرهای همراه داشته باشید. در واقع تنها موبایل‌ها نیستند که نیاز به شارژ مجدد دارند. تبلت، ساعت هوشمند، اسپیکر و هدفون بی‌سیم و انواع متعددی از این وسایل دیجیتال دقیقا همین وضعیت را خواهند داشت. بسیاری از مردم به واسطه شغل یا سفر‌های غیر کاری به نقاط مختلف تردد می‌کنند. این جابجایی به این معنی است که احتمالاً نام تجاری شما به واسطه هدیه تبلیغاتی در مناطق مختلفی دیده می‌شود.

همینطور در صورتی که مرتباً با وسایل نقلیه عمومی سفر می‌کنند، کالای تبلیغاتی شما برای سایر مسافران قابل رویت خواهد  بود. پاوربانک سفارشی که توسط شما هدیه داده می‌شود به عنوان کالایی با ارزش بالا درک می‌شود، که دقیقا منعکس کننده تفکر برند شما نیز خواهد بود.

تلفن همراه و لپتاپ برای بسیاری از کسانی که در صنعت IT کار می‌کنند، جزئی از روزمره آن‌ها است. به این ترتیب اگر شما صاحب تجارتی وابسته به صنعت تکنولوژی هستید، یا مشتریانی از این دست دارید بهتر است کمی در این مورد تامل کنید. بنابراین اگر قصد قدردانی از آن‌ها را دارید، پاور بانک انتخاب خوبی به عنوان هدیه تبلیغاتی خواهد بود.

همه افرادی که در این بخش کار می‌کنند، مورد استقبال، درک و ارزش قرار می‌گیرند. در نتیجه، آنها راهی عالی برای تقویت وفاداری مشتری، روابط تجاری و افزایش آگاهی از برند هستند.

مانند کسانی که در بخش فناوری اطلاعات هستند، کسانی که در صنایع خلاق فعالیت می‌کنند، اغلب وابسته به تعداد زیادی دستگاه الکترونیکی هستند. ابزارهای دیجیتال مختلف هر روز ساعت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند‌، به این معنی که نیاز به شارژ مجدد خواهند داشت. بنابراین اگر این بازار هدف محصولات و خدمات شما باشد، یا اگر تجارت شما به طور مرتب از خدمات فریلنسرهای خلاق استفاده می‌کند، این هدیه خاص به آن‌ها فکر بسیار خوبی است. چرا که برند شما توسط این افراد معرفی خواهد شد و روند اعتماد سازی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

اهمیت در انتخاب یک پاوربانک

بدون شک کالای با کیفیت عمر طولانی خواهد داشت، بر خلاف آن یک محصول بی کیفیت علاوه بر هدر دادن هزینه شما به زودی از بین خواهد رفت.

شارژرهای همراه در کنار اهمیت و نقش اساسی که می‌توانند ایفا کنند نیاز به ویژگی‌های جانبی نیز هستند. امکان شارژ دستگاه‌های متعدد با توان‌های مصرفی متفاوت، شارژ وایرلس، گارانتی، شارژ سریع و ظاهری جذاب و دوست‌داشتنی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها است.

 

پاوربانک تبلیعاتی فوق‌العاده مفید، کاربردی و جذاب هستند که به دنبال ارائه تعریفی از تجارت شما هستند. در حس هفتم، ما طیف وسیعی از پاوربانک‌ها را به جهت هدیه تبلیغاتی ارائه می‌دهیم که به اشکال و ویژگی‌های مختلفی ارائه می‌شوند. مدل‌های مختلف دارای حجم متفاوتی از باتری هستند و بسته به اینکه کدام مدل را انتخاب کنید، دارای چندین ویژگی متمایز هستند.

اگر به دنبال وفادار کردن مشتریانتان هستید، هدایای تبلیغاتی کمک بسیار بزرگی در این راه به شما خواهند کرد. فرصت را از دست ندهید و در اولین فرصت به مشاوران ما مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار