کد خبر: ۵۰۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

یک کارشناس رسانه گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا، نقش ارتباطات و اطلاع رسانی به موقع دو چندان بروز کرده است.

به گزارش شفاف، هادی خانیکی، کارشناس رسانه در حاشیه جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها،  اظهار کرد: دغدغه بنده در این ایام کرونایی همانند سایر فعالان وزارتخانه و حوزه دانشگاهی، عوارض این بیماری در حوزه آکادمیک و در محیط اجتماعی است.

او افزود: در این مدت از ظرفیت موجود دانشگاهی کشور برای مواجه با این ویروس استفاده شد. رصد اجتماعی کرونا در ایران به خوبی انجام گرفته و می‌توانیم نقش روابط عمومی در خصوص نحوه نگاهی که جامعه به کرونا داشته است را مشاهده کنیم.

این استاد دانشگاه ارتباطات تصربح کرد: کرونا دو ویژگی مهم داشت که نباید به سادگی از آنها عبور کنیم، یکی نوپدیدگی بود که به صورت مرتب با ناشناختگی مواجه بودیم و میزان جهل ما در این خصوص از میان علم و دانشی که داشتیم بیشتر بود؛ ویژگی دوم هم عالم گیری آن بود که ویروس کرونا هیچ عرصه‌ای از شمول خود حذف نکرده است.

خانیکی ادامه داد: در مرحله اول رصد‌ها حاکی از این موضوع بود که بتوانیم خود را با شرایط کرونا وفق دهیم، اما ناگهان شاهد پیک این بیماری بودیم و مرحله جدیدی شکل گرفت که از این جا به بعد عملکرد روابط عمومی بیشتر نمایان شد. در دوران شیوع ویروس کرونا، نقش روابط عمومی‌ها و دانشگاه‌ها بسیار جدی گرفته شد. در این دوران، نقش ارتباطات و اطلاع رسانی به موقع دو چندان بروز کرد چرا که همزمان با شناخت بیماری باید وب‌ها را هم جست و جو می‌کردیم.

در حال تکمیل...

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: