کد خبر: ۵۰۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

سرویس ایمیل گوگل در حال تست یک ویژگی جذاب است.

به گزارش شفاف، گوگل در هفته جاری، چند قابلیت امنیتی جدید به سرویس‌های G Suite خود اضافه کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به احراز هویت آدرس ایمیل از طریق لوگوی برندها اشاره کرد.

این سرویس به برندهای معروف و مشخص اجازه می‌دهد تا پس از گذراندن دوره‌های امنیتی گوگل، لوگوی خود را به آدرس ایمیل‌شان الصاق کنند و کاربران حین دریافت ایمیل از جانب این شرکت‌ها، لوگوی آن ها را در کنار ایمیل دریافتی مشاهده خواهند کرد.

این سامانه Brand Indications for Message Identification نام دارد و توسط AuthIndicators Working Group توسعه یافته است.

توضیحات گوگل در این مورد به شرح زیر است:

سیستم BIMI به شرکت‌های و صاحبان کسب و کارها اجازه می‌دهد تا پس از گذراندن مراحل امنیتی و احراز هویت در سیستم DMARC، مالکیت اکانت خود را به وسیله درج لوگو به کاربران خود ابراز کنند. پس از طی شدن این مراحل، لوگوی آن ها در سرویس جیمیل در کنار ایمیل‌های ارسالی به نمایش گذاشته می‌شود.


 

این موضوع باعث می‌شود تا در کنار ایجاد حس اعتماد میان صاحبان کسب و کار و مشتریان، امنیت و اعتبار آن ها نزد گوگل نیز احراز شده و به صورت محرمانه باقی بماند.

گوگل در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که سیستم BIMI را ظرف هفته‌های آینده با برخی برندها آغاز خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، می‌توانید به این وب سایت مراجعه کنید.



 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: