کد خبر: ۵۰۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه نصب برچسب قیمت بر روی محصولات یکی از حقوق اولیه مصرف‌کنندگان است، گفت: عرضه محصول بدون برچسب قیمت در میادین میوه و تره بار به عنوان یکی از اصول اساسی و ضوابط بدیهی این سازمان ممنوع است.

به گزارش شفاف، سید سعید راد با اشاره به آسیب‌های ناشی از عدم نصب برچسب قیمت بر روی محصولات اظهار کرد: نداشتن برچسب، علاوه بر فراهم آوردن امکان تخلف از سوی فروشندگان، قدرت تصمیم‌گیری و انتخاب شهروندان را نیز کاهش می‌دهد.

وی با برشمردن سه اصل «شفافیت»، «پاسخگویی» و «قانون‌مداری» به عنوان محورهای «کارآمدی» هر سازمان تصریح کرد: در چارچوب این اصول سه‌گانه، بهره‌برداران، مکلف به نصب برچسب قیمت براساس نرخنامه‌های تعیین شده از سوی این سازمان هستند و مدیران میادین میوه و تره بار بر حُسن انجام این کار نظارت مستمر و مستقیم داشته و در دفاتر تکریم ارباب رجوع، پاسخگوی شهروندان هستند.

راد، افزایش شمار مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار را یک فرصت برای ارائه خدمت بی منت به شهروندان دانست و اضافه کرد: اعتماد شهروندان به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و تلاشمان این است تا با ارتقای کیفیت و افزایش کمیت خدماتی که ارائه می‌کنیم، قدردان اعتماد شهروندان باشیم.

عضو ستاد تنظیم بازار کشور، ضمن توصیه به شهروندان برای عدم خرید از مراکز و فروشگاه‌هایی که برچسب قیمت بر روی محصولات ندارند، خاطرنشان کرد: هر گونه اصلاح فرآیند عرضه و تقاضا، نیازمند مشارکت عمومی است و ما امیدواریم با همراهی و همکاری عموم شهروندان، علاوه بر کاهش تخلفات واحدهای صنفی، شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: