کد خبر: ۵۱۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱

محمدجواد آذری جهرمی توئیت یکی از کاربران فضای مجازی درباره کلاهبرداری با نام سامانه «شاد» را پیگیری کرد.

به گزارش شفاف، سودجویان و کلاهبرداران همواره از روش‌های مختلف و به روز برای رسیدن به اهداف سوء خود استفاده می‌کنند و از ناآگاهی افراد در مواجهه با تغییرات فناوری جدید در این زمینه بهره می‌برند. با راه اندازی سامانه دانش آموزی «شاد» برای پیش بردن آموزش دانش آموزان به صورت مجازی و کمبود اطلاعات در بین افراد و خانواده‌ها نسبت به این سامانه، بستر مناسبی برای سوءاستفاده و کلاهبرداری فراهم شده است.

به تازگی یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار توئیتی عنوان کرده است که پس از تماس گرفتن با پشتیبانی سامانه «شاد»، به ازای هر دقیقه سه هزار تومان بر قبض تلفن او افزوده شده و مجبور به پرداخت مبلغ زیادی برای این تماس تلفنی شده است.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور توئیت این کاربر را پاسخ داده و به او گفته است که او به جای تماس با پشتیبانی «شاد»، با کلاهبرداران تماس گرفته است. آذری جهرمی نوید پیگیری و توقف این کلاهبرداری‌ها با سوءاستفاده از نام این سامانه دانش آموزی را در توئیت خود داده است.

در ادامه توئیت وزیر ارتباطات در پاسخ به کلاهبرداری تلفنی مطرح شده را مشاهده می‌کنید:

وزیر ارتباطات کلاهبرداری‌های تلفنی با نام سامانه «شاد» را پیگیر شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: