کد خبر: ۵۱۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

تبلیغات گوگل اوردوز

در مقایسه تبلیغات گوگل و ایسنتاگرام  چه نکاتی را میتوانیم در نظر بگیریم؟ در این بخش از مقاله در نظر داریم به طور کلی به بررسی برخی از مهمترین تفاوت و شباهت های تبلیغات در گوگل ادوردز  و اینستاگرام به همراه تبلیغات نیتیو بپردازیم. با ما همراه باشید، تا بتوانید با کسب اطلاعات کامل در این زمینه، به راحتی تبلیغات دیجیتالی قابل قبولی را برای کسب و کار خود در نظر بگیرید.

مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز به ما اجازه می دهد که ارزیابی کنیم تبلیغ در کدام یک می تواند گزینه ی مناسبی برای کسب و کار ما باشد. تردید نیست که یک تبلیغ تاثیرگذار می تواند به مقدار مازاد در پیشرفت کسب  و کار ، نقش موثری داشته باشد ولی به منظور اینکه بتوانیم بیشترین بازده را از این نوع از تبلیغات به دست آوریم باید راهکارهای مختلفی را در نظر بگیریم. با مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز میتوانید تشخیص دهید که کدام یک از بسترهای موجود برای شما گزینه ی مناسبی خواهد بود. رسانه های اجتماعی در حال حاضر از توجه بسیار زیادی برخوردار هستند و همین امر نیز آنها را به زینه ی ایده آلی برای تبلیغ تبدیل ساخته است ولی آیا می توان به کارایی آنها اعتماد کرد. آیا برای همیشه میتوان از اینستاگرام برای معرفی محصولات و خدمات یک شرکت و یا یک کسب و کار خاص بهره مند شد؟

مقایسه تبلیغات در گوگل ادز و ایسنتاگرام توسط ادوردز 20

مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز

مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز برای افرادی که در صدد هستند در این نوع از پلتفرم ها تبلیغات دیجیتالی داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است. قرار است هزینه کنید، به همین دلیل لازم است بدانید کدام یک از بسترهای موجود برای تبلیغات بیشترین تاثیر را دارد. مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز را قبل از انجام هر گونه تبلیغ برای کسب و کار خود در اولویت قرار دهید و این واقع را فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی فقط برای یک بازه ی زمانی، می توانند از محبوبیت خاصی برخوردار باشد از سوی دیگر در کشورمان هر لحظه احتمال فیلتر شدن این نوع از شبکه های اجتماعی موجود است و این امر می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای تبلیغات شما را در چنین فضاهای مجازی تحت کنترل قرار دهد.

در مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز همچنین لازم است هزینه های تبلیغ نیز در اولویت قرار گیرد. هزینه ی تولید محتوا برای شبکه های مجازی و آپلود شدن آنها در پیچ های مختلف از دیگر فاکتورهایی است که کسب و کارها باید قبل از بهره مندی از مزیت آنها باید مورد بررسی قرار دهند.  اینستاگرام اگرچه یک گزینه ی مناسب برای تبلیغات در حال حاضر است ولی می تواند در مقایسه با تبلیغات گوگل هزینه بر باشد. از سوی دیگر در مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز لازم به ذکر است که هر یک از دو بستر یاد شده، الگوریتم های خاصی برای اولویت قرار دادن تبلیغات دیجیتال در نظر دارند، با توجه به این موضوع لازم است محتوای تولید شده و انتشار آن باید به گونه ای باشد که متناسب با الگوریتم های موجود باشد.

مقایسه تبلیغات در گوگل ادز و ایسنتاگرام توسط ادوردز 20

مقایسه تبلیغات نیتیو و گوگل ادوردز

در مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز می توان به نوع دیگری از تبلیغات نیز اشاره کرد که توانسته است مورد توجه قرار گیرد. تبلیغات نیتیو یا همسان می باشد. مهمترین مزیت به کارگیری این نوع از تبلیغات آن است که می توانند محتوای تولید شده را  به صورت منظم و هماهنگ با ظاهر سایت، ارائه داد. این نوع از تبلیغات می تواند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد و از سوی دیگر هزینه ی درخواستی نیز بیشتر است. در مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز نیز لازم است هزینه ی نهایی صرف شده برای تبلیغات در اینستاگرام و گوگل ادوردز، در نظر گرفته شد و بر این اساس تصمیم گرفت، از سوی دیگر توجه کنید که در تبلیغات دیجیتالی به منظور رسیدن به بیشترین بازده ، لزومی به صرف هزینه ی بیشتر نیست. آنچه که باید در اولویت قرار گیرد خلاقیت و به کارگیری اصول خاص می باشد.

مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز را جدی گبیرید تا بتوانید به راحتی در کوتاهترین مدت زمان، کسب و کار خود را رونق داده و به سود کلانی دست یابید. اگر چه برای هر یک از تبلیغات دیجیتالی مجبور به صرف هزینه هستید ولی با معرفی بیشتر محصولات و یا خدمات مد نظر می توانند در کوتاهترین مدت زمان با رسیدن به مشتریان بالقوه ی خود، هزینه تبلیغات در گوگل و ایسنتاگرام را جبران کنید. در حال حاضر تبلیغ به ویژه تبلیغ بهینه تنها گزینه مناسب برای ارتقا دادن یک کسب و کار در نظر گرفته می شود، هرچه تبلیغات بهینه تری داشته باشید به راحتی می توانید موفق شوید.   

مقایسه تبلیغات در گوگل ادز و ایسنتاگرام توسط ادوردز 20

باید و نبایدها  مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز

ممکن است کاربران بعد از مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز دچار تردید باشند که کدام یک از دو بستر موجود برای تبلیغ و معرفی کسب و کار آنها گزینه ی مناسب است؟ در پاسخ به این سوال لازم به ذکر است که پارامترهای بسیاری می تواند در پاسخ نهایی تاثیر گذار باشد که از جمله مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • بودجه ی مد نظر
  • نوع محصولات و خدمات موجود
  • دسترسی به مخاطبان مد نظر
  • داشتن وب سایت اختصاصی
  • داشتن پیج اینستاگرام محبوب

 

اگر شما دارای وب سایت اختصاصی برای کسب و کار خود هستید بدون تردید با در اولویت قرار دادن گزینه ی دسترسی به رتبه های برتر گوگل می توانید به یک تبلیغ رایگان برای دسترسی به مشتریان بالقوه ی خود داشته باشید. گوگل با همه ی قدمت و محبوبیتی که دارد از توجه بالایی برخوردار است. قرار گرفتن در صفحه ی اول گوگل و رسیدن به رتبه ی اول، به گونه ای می تواند اعتبار کسب و کار شما را افزایش داده و از این طریق در جلب توجه کاربران تاثیر گذار باشد. مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز را به منظور دسترسی به تبلیغات تاثیر گذار جدی بگیرید. تا بتوانید بیشترین بازده و سود را از این کار به دست آورید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: