کد خبر: ۵۱۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

چند توصیه برای بازاریابی با استفاده از پنل پیامک انبوه

بازاریابی پیامکی یکی از قدرتمند ترین ابزارهای مدرن برای بازاریابان است؛ بسیاری از کسب و کارهای کوچک موفق شده اند تا به کمک بازاریابی و تبلیغات پیامکی، تجارت خود را چندین برابر گسترش دهند.

اما این نتایج فوق العاده به خودی خود اتفاق نخواهند افتاد. همان طور که می دانید مجموعه ای از دانش ها و استراتژی هایی پیرامون بازاریابی های موفق وجود دارند.

در اینجا چند نکته برای استفاده بهتر از پنل پیامکی در بازاریابی و تبلیغات ذکر شده است که شما می توانید برای کسب موفقیت در این عرصه، از آن ها بهره ببرید.

ارسال پیامک ها در زمان مناسب

بهترین زمان برای ارسال پیام های کوتاه برای هر کسب و کاری متفاوت است. تحقیقات نشان داده که برخی از ساعت های روز، برای بازاریابی موثرتر هستند. ارسال پیامک های تبلیغاتی بین ساعت های 10:30 تا 11:30 صبح و یا میان ساعت های 2:30 تا 3:30 بعد از ظهر بهترین نتیجه را برای شما در بر خواهد داشت.

ارسال پیام در صبح اول وقت، بهترین روش برای سبقت گرفتن از رقبایتان خواهد بود؛ اما از ارسال پیام در زمان خیلی زود خود داری کنید.

یکی از تاکتیک های هوشمندانه در این عرصه، ارسال پیامک در یک زمان غیر عادی و غیر معمول (برای مثال 10:52 صبح) است. در صورت ارسال پیام های کوتاه در زمان های غیر معمول، تبلیغات شما رقبای کمتری پیدا خواهند کرد.

در صورتی که پیامک شما حاوی یک پیشنهاد ویژه و یا یک مناسبت خاص در آخر هفته است، بهتر است شما این پیام را از یک یا دو روز قبل به آن ها بفرستید. البته بهتر است که یک پیامک یادآوری هم در صبح همان روز برای مخاطبان ارسال کنید.

صادق باشید

بهتر است هربار به نحوی به مخاطبان خوداطلاع دهید که به چه دلیل این پیامک را برایشان ارسال کرده اید. اگرپیام ها یبازاریابی شما در مورد فروش، تخفیف و یا محصولات جدید می باشد، بهتر است که از همان ابتدااین موضوع را روشن کنید.با این روش پیام های شما آزار دهنده و مزاحمت آمیز به حساب نمی آیند و مخاطبان از همان ابتدا متوجه می شوند که مقصود شما از ارسال این پیامک ها چه چیزی است؛ همین امر باعث ایجاد یک رابطه مثبت میان شما و مشتریانتان می شود. یکی از اهداف این پیامک های تبلیغاتی، رساندن پیام فروشنده به مشتریان خود است.

پیامک های خود را به طور سازمان یافته ارسال کنید

از آنجایی که پیامک ها محدود به160 حرف هستند، پس مرتب بودن و دقیق بودن آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.همانطور که خودتان می دانید، هیچ گیرنده ای به خواندن یک پیامک نامرتب که نمی تواند هیچ پیامی را به او برساند، تمایلی نشان نمی دهد. چندین نوع ساختار مختلف در عرصه بازاریابی پیامکی وجود دارد اما یکی از رایج ترین این ساختارها به صورت زیر است:

  1. نام تجاری- حتما در ابتدای هر پیام خود نام تجاری یا نام برند خود را ثبت کنید.
  2. نام مشتری- شما می توانید با درج نام مخاطب خود، یک رابطه شخصی تر و محکم تر با آن ها ایجاد کنید.
  3. پیشنهاد شما-در این قسمت شما باید درباره پیشنهاداتتان جزئیاتی را مطرح کرده و درباره آن ها توضیح دهید. دقت کنید که توضیحاتتان باید کوتاه باشد.
  4. دستورالعمل-شما وظیفه دارید تا علاوه بر مطرح کردن پیشنهادات خود، نحوه استفاده از آن ها را هم برای مخاطبان توضیح دهید.
  5. تاریخ منقضی شدن پیشنهاد-در صورتی که پیشنهاد ویژه ای برای مخاطبان خود دارید، حتما تاریخ منقضی شدن آن را هم در پیامک ذکر کنید.

ارسال لینک

همان طور که قبلا ذکر کردیم، نرخ باز شدن پیامک ها بسیار بالا است. همین موضوع باعث می شود تا پیامک ها بستری قوی ای برای تقویت کردن شبکه های اجتماعی شما باشند. شما می توانید به سادگی و فقط با قرار دادن یک لینک، مخاطبان خود را به وب سایت و یا حساب خود در شبکه های اجتماعی هدایت کنید.

برخی از مشاغل، با استفاده از ایمیل اطلاع رسانی می کنند. شما می توانید با ارسال پیامک هایی از گیرندگان تقاضا کنید تا ایمیل های خود را بررسی کنند.

برنامه ریزی

از آنجایی که کار با پنل های پیامکی کار بسیار راحتی است، پس شما می توانید آن را از هر جایی که می خواهید کنترل کنید. شما با تنظیم دقیق و برنامه ریزی شده زمان و تاریخ ارسال پیامک هایتان، می توانید ارسال تمام پیامک های خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

شرکت پیامکی مدیانا اس ام اس

شرکت مدیانا اس ام اس یک شرکت ارائه دهنده خدمات در حوزه ارتباطات است. این شرکت یکی از برترین پنل های پیامک انبوه را برای مردم ایران به ارمغان آورده و به بسیاری از کسب و کارهای موفق و هزاران کاربر خود، خدمت رسانی کرده است. این شرکت دارای چندین نمایندگی پنل اس ام اس در سراسر کشور بوده و از این راه اشتغال زایی می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: