کد خبر: ۵۱۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت:برای ارتقای جایگاه تمبرفروشان بخشی از موزه ارتباطات را به این موضوع اختصاص دادیم.

به گزارش شفاف، رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست ایران  در گفت وگویی، ،با اشاره به ایجاد  بازار دائمی برای تمبرفروشان در موزه ارتباطات،اظهار کرد:سال‌های سال بود این مبادله و اسناد مربوط به تمبر و پست در کنار خیابان برگزار می‌شد و فضای نامناسبی رو ایجاد می‌کرد. برای اینکه تمبر فروشان جایگاه مناسبی داشته باشند بعد از سال‌های سال تصمیم گرفتیم  بخشی از موزه ارتباطات  را به این موضوع اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست  ادامه داد:این اثر فرهنگی بسیار عمیقی دارد و در تاریخ و پیشینه ما تاثیر گذار است.  تمبر نماد پست است و امروز تلاش می‌کنیم این نماد را پر رنگ‌تر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: