کد خبر: ۵۱۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

لوازم برقی به مرور زمان خراب می‌شوند و یا عمر قطعات داخلی آن‌ها سر می‌آید. وقتیلوازم برقی پرکاربرد در منزل خراب می‌شوند، در کار اغلب افراد خانواده وقفه می‌افتد.امروزه وابستگی افراد به وسایل برقی در منازل زیاد شده است. در عین حال با بالا رفتن قیمت‌های لوازم برقی و قطعات آن‌ها، مردم به دنبال یک تعمیرکار حرفه‌ای و با انصاف هستند. زمانی تعمیر انواع لوازم خانگی در محل قبل از امدادینو یک رؤیا بود، اما در حال حاضر وقتی یخچال، ظرفشویی، لباسشویی و ... خراب می‌شوند، به راحتی می‌توان از خدمات در منزل استفاده کرد. در ادامه خواهیم دید که چگونه می‌توان به یک تعمیرکار اعتماد کرده و او را به منزل دعوت کرد.

امدادینو،تعمیرانواعلوازمخانگیدرمحل، یخچال، لباسشویی و...

3 ویژگی اصلی تعمیرکار حرفه‌ای برای تعمیرانواع لوازم خانگی درمحل مثل لباسشویی

اغلب لوازم خانگی که خراب می‌شوند، ‌دارای حجم و وزن بالایی هستند و جابجایی آن‌ها کار چندان آسانی نیست. علاوه بر این، موضوع داغ این روزها، یعنی بیماری کرونا را نیز در نظر بگیریم، عاقلانه‌ترین کار، تعمیر انواع لوازم خانگی در محل است. بدین صورت که یک شرکت را با تعمیرکارهای حرفه‌ای بشناسیم و به امداد آن‌ها در این روزها مطمئن باشیم. برای این منظور ابتدا باید با ویژگی‌های تعمیرکارهای حرفه‌ای که با یک شرکت معتبر همکاری می‌کنند، آشنا شویم.

1.ظاهر حرفه‌ای

اولین قدم برای ایجاد یک رابطه مثبت قوی با مشتری، حرفه‌ای بودن بدون اشتباه است. در حالی که برخی از شرکت‌های خدمات تعمیرات به تکنسین‌های خود اجازه می‌دهند هر چیزی که معمولا برای کار مناسب است بپوشند؛ اما شرکت‌های حرفه‌ای برای اعتبار خود ارزش قائل هستند. تکنسین‌های امدادینو نیز لباس فرم مخصوص بر تن می‌کنند. شاید باورتان نشود اما لباس فرم، موهای مرتب و ابزارهای سازمان یافته، برای یک مشتری نگران، به طرز عجیبی، دلگرم کننده است. لباس فرم نشان می‌دهند که تکنسین‌ها فقط برای یک هدف در منزل مشتری حضور دارند، و آن تعمیر انواع لوازم خانگی در محل است. امدادینو وقت را تلف نمی‌کند، تشکیل پرونده و فرستادن تکنسین مجرب و متخصص به طور هم‌زمان انجام می‌گیرد.

امدادینو،تعمیرانواعلوازمخانگیدرمحل، یخچال، لباسشویی و...

لباس فرمی که آرم شرکت بر روی آن حک شده باشد موجب می‌شود که مشتری اطمینان خاطر پیدا کند. مشتری علاوه بر اینکه نگران وسایل خانگی خود بوده، نگران حریم خصوصی خود نیز هست. تعمیرکاران شاغل در امدادینو با لباس فرم مخصوص به ارائه خدمات می‌پردازند. این گونه خیال مشتری راحت است فردی که وارد منزل او شده از مکانی معتبر آمده است.

2. تعمیرکار خوب انواع لوازم خانگی مثل یخچال در محل به مشتری گوش کرده و سپس بازرسی می‌کند؛

تکنسین خوب یا همان تعمیرکار لوازم خانگی به توصیف مشتری از دستگاه خرابش خوب گوش می‌کند. تمام نشانه‌ها و علائم را یادداشت می‌کند. شاید نظر مشتری کارشناسی نباشد، اما گوش دادن به او باعث می‌شود که اطمینان خاطر کسب کند. مهم‌ترین مرحله بعد از گوش دادن به مشتری برای تعمیر انواع لوازم خانگی در محل بازرسی دستگاه موردنظر است. تعمیرکار حرفه‌ای بعد از بازرسی دستگاه، ارزیابی کامل دستگاه را به مشتری ارائه می‌دهد. سپس توصیه‌های خود را در مورد چگونگی تعمیر با حداقل تعمیرات، تعمیرات کامل و گزینه‌های مربوطه ارائه می‌دهد تا مشتری تصمیم درست بگیرد.

3. تخمین زمان

برآورد دقیق زمان تعمیر انواع لازم خانگی در محل امر مهمی است. یک تکنسین یا تعمیرکار حرفه‌ای به مشتری اعلام می‌کند که تعمیر دستگاه موردنظر چقدر طول می‌کشد. گاهی لازم است تکه کوچکی از دستگاه جدا شود و برای تعمیر نهایی به شرکت برده شود؛ زیرا تکه‌های دیجیتال لوازم خانگی باید زیر دستگاه خاصی بروند تا عیب‌یابی شوند. گاهی نیز تعمیر انواع لوازم خانگی در محل زمان زیادی می‌برد و مزاحمت برای اهالی منزل ایجاد می‌کند و لازم است وسیله موردنظر جابجا شود که در این صورت نیز نگران نباشید، پرسنل امدادینو این کار را انجام می‌دهند.

استفاده از خدمات امدادینو و گارانتی تعمیر و سلامت قطعات تعویضی

یک شرکت معتبر به کار تکنسین‌ها و تعمیرکارهای خود، همچنین قطعات تعویضی اطمنیان دارد و از کارت گارانتی استفاده می‌کند. تکنسین‌ها و تعمیرکارهای کار بلد و متخصص در Emdadino امتحان خود را پس داده‌اند. پس امدادینو نیز گارانتی تعمیرات و سلامت قطعات تعویضی خود را بر عهده می‌گیرد.

برای اینکهاز مشاوره رایگان امدادینو بهره‌مند شوید کافی است با شماره 87700770-021 تماس بگیرید یا بهسایت امدادینومراجعه کرده و با ثبت شماره خود منتظر تماس فوری از طرف امدادینو باشید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: