کد خبر: ۵۲۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کمیسیون بازاریابی تلاش خود را برای جذب حامی مالی انجام داد.

سعیدی: نظر کمیسیون بازاریابی جذب کارگزار بود/ عدم جذب حامی مالی به خاطر کرونا

به گزارش شفاف، کیکاووس سعیدی در خصوص رونمایی از پیراهن کاروان ایران در المپیک توکیو، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونا، باید ببینیم اجازه برگزاری مراسم را خواهند داد یا خیر اما لباس ما مشخص شده و در مرحله دوخت به سر می‌برد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص معرفی پرچمدار، عنوان کرد: باید جلسه ستاد عالی المپیک و پارالمپیک برگزار و در این خصوص بحث شود. هنوز چیزی مطرح نشده اما پرچمدار ما احتمالاً از گروه اول اعزامی به المپیک خواهد بود.

سعیدی درباره اینکه در خصوص عدم جذب اسپانسر برای المپیک توکیو انتقاداتی به کمیسیون بازاریابی وارد شده، نظر شما در این باره چیست؟ تصریح کرد: کمیسیون بازاریابی وظیفه تعیین اسپانسر را ندارد و کمیسیون‌ها بازوهای مشورتی هستند.

وی افزود: آنها مختصات کار را برنامه‌ریزی کردند و در نهایت برای ما اسپانسر تعیین شد اما به خاطر تعویق بازی‌ها این برنامه لغو شد. کمیسیون بازاریابی تلاش خود را انجام و در جهت تعیین شاخص‌ها برای جذب حامیان مالی اقدام کرد. البته پیشنهاد آنها در ابتدا این بود که ما کارگزار بگیریم و کارگزار برای ما اسپانسر جذب کند. مواردی مطرح شد اما با توجه به تعویق یک ساله المپیک و شرایط کرونا اسپانسرها نتوانستند حمایت مالی داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: