کد خبر: ۵۳۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

بسیاری از کارگران روش پیگیری شکایات در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف را نمی دانند و همین امر موجب شده است تا با مشکلاتی مواجه شوند.

 

به گزارش شفاف،  اخیرا به دلیل ثبت نام الکترونیکی در در سامانه روابط کار و بررسی شکایات، مقداری زمان نوبت دهی و بررسی شکایت‌ها افزایش پیدا کرده است. افراد می‌توانند برای پیگیری موضوع به مرجع رسیدگی به اختلافات کارگران و کارفرمایان یعنی هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف اداره کار مراجعه کنند.

در صورت عدم دریافت پاسخ می توانند به رئیس هیئت تشخیص و حل اختلاف و مجددا درصورت عدم پاسخگویی مکتوب و از طریق نامه موضوع را با رئیس اداره کار در میان بگذارند. درنهایت می توانند به مدیر کل اداره کار استان مراجعه کرده تا با بازرسی و حراست  به نتیجه برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: