کد خبر: ۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۰

در حال حاضر در استان تهران 80 مركز تلفن ثابت وجود دارد كه از اين تعداد 40 مركز تلفن ثابت كار ارائه‌ي سرويس ريزمكالمه و پاسخگويي در زمينه صورتحساب را به مشتركان انجام مي‌دهند كه قرار است اين تعداد افزايش يابد.

تعداد مراكز تلفن ثابتي كه كار ارائه سرويس ريزمكالمه و پاسخگويي در زمينه صورتحساب را به مشتركان انجام مي‌دهند، افزايش مي‌يابد.

به گزارش ايسنا در حال حاضر در استان تهران 80 مركز تلفن ثابت وجود دارد كه از اين تعداد 40 مركز تلفن ثابت كار ارائه‌ي سرويس ريزمكالمه و پاسخگويي در زمينه صورتحساب را به مشتركان انجام مي‌دهند كه قرار است اين تعداد افزايش يابد.

گفتني است بنا براعلام مسوولان در حدود 2 ماه آينده همه‌ي مراكز تلفن ثابت موجود در استان تهران اين سرويس را به مشتركان ارائه خواهند دارد.

به گزارش ايسنا، آن دسته از مشتركاني كه به دليل بالا بودن هزينه قبوض خود مي‌خواهند ريزمكالمات را قبل از پرداخت مبلغ قبوض اين دوره كه مهلت پرداخت آن‌ها تا دهم ارديبهشت‌ماه اعلام شده است، دريافت كنند، مي‌توانند به يكي از ادارات هشت‌گانه دولتي شركت ارتباطات سيار ايران يا به بخش امور مشتركين مراكز تلفن ثابت مراجعه و با ارائه مدارك مورد نياز ريزمكالمات خود را دريافت كنند.

در حال حاضر ادارات هشتگانه دولتي شركت ارتباطات سيار ايران و بخش مشتركين مراكز تلفن ثابت سرويس ريزمكالمه را به صورت حضوري به مشتركان ارائه مي‌دهند و مشتركان همچنين مي‌توانند به صورت غيرحضوري با عضويت در سيستم e-care از سرويس خدمات غيرحضوري از جمله دريافت ريز مكالمه استفاده كرده و درخواست خود را ارائه دهند.

گفتني است ارائه سرويس ريز مكالمه به صورت حضوري هر صفحه 50 تومان و به صورت غيرحضوري، طور كلي و در هر دوره با 300 تومان انجام مي‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: